Citat:
Ursprungligen postat av
meganegerdase
GK är en infiltratör som kommer starta duscharna och gasa alla förmenta nazister i lanseringslokalen på måndag.
Skämt åsido, undrar verkligen vilka som kan tänkas dyka upp som kandidater:
-Janouch?
-Qviberg?
-Bard?
-Stael von Holstein?
Eller "bara" gamla Sverigedemokrater som:
-Jeff Ahl
-Kent Ekeroth
-Pavel Gamov
-Mikael Jansson
-Ted Ekeroth
Intressanta förslag. Dock pekar allting på att bröderna Ekeroth kommer fly landet efter valet. De är båda med i gruppen ”Svenskar i Budapest” på Facebook och verkar ha uppenbara planer på att flytta dit. Tråkigt som fan eftersom jag otroligt gärna hade sett både Ted och Kent i AFS. Jag hoppas innerligen att jag har sjuhelvetes fel, dock så verkar allting peka på att vi inte kommer se dem i AFS.
När det gäller Pavel Gamov så tror jag inte det finns en chans i helvete att han kommer med. Ska inte gå in i detaljer angående honom. Men den mannen behöver ordentligt med psykisk hjälp.
När det gäller Mikael Jansson är det nog redan skrivet i sten att han har gått över till AFS. Han kom ju inte ens med på SD:s nya riksdagslista häromdagen.
Jeff Ahl är också en intressant typ. Han har ju varit otroligt kritisk mot partiledningen på twitter den senaste tiden och om jag inte minns helt fel så var han inte heller med på SD:s nya riksdagslista. Så jag tror att det kan vara mycket möjligt att AFS fått in honom också.