Rent spontant känns det som att det kommer att vara tyst för alltid. Han har antagligen bestämt sig för eremitlivet nu och vi får nog finna oss i det. Tvivlar på att det kommer bli ett stort mediauppblås, möjligtvis om ett år så kommer Betnér eller någon annan närstående kändis yttra sig i brist på rampljustid och sedan kommer det att glida bort och ingen bryr sig pga det är så skandaler funkar. De kommer och går, även fast att allmänintresset är stort i detta fallet och jag kommer ständigt hålla utkik efter uppdateringar likaså många fler.
Dom pratade i Under jord-podden om nån komiker som uppträtt med rånarluva och röstförvrängare i TS Kaos gamla lokaler. Kan det vara soran? Skulle iofs kännas märklig om han hade kollegor som backade honom i nån sorts fnissig charad till återkomst
Såg Soran plocka ut ett litet barn från en stor stadsjeep på ett snöigt Hornsbruksgatan igår morse. Hans afro och skägg är större än någonsin.
Skvaller då. Han rattar en Jeep? fuldiesel på 250 hk. Den står förmånligt på hans företag, och är köpt efter det att dieseldebatten startade.
Om ni undrar vem som diesel-dödar barnen på Söder (Stockholm) så är Soran en av förövarna. Oönskad snopp i mun på kvinnor, oönskade dödliga partiklar i mun och lungor på små barn på Söder.
Det är jobbigt att vara en sk offentlig person ibland.
Tycker ni att mitt ordval är väl drastiskt, så ska ni lyssna på Soran. Han är en hatare. =)
Skvaller då. Han rattar en Jeep? fuldiesel på 250 hk. Den står förmånligt på hans företag, och är köpt efter det att dieseldebatten startade.
Om ni undrar vem som diesel-dödar barnen på Söder (Stockholm) så är Soran en av förövarna. Oönskad snopp i mun på kvinnor, oönskade dödliga partiklar i mun och lungor på små barn på Söder.
Det är jobbigt att vara en sk offentlig person ibland.
Tycker ni att mitt ordval är väl drastiskt, så ska ni lyssna på Soran. Han är en hatare. =)
sågs äta på Pong Hornsbergstrand lördagen innan påsk, kände inte igen vem han käkade med dock. Tror jag mötte honom på gatan i korset franzengatan/Nord flycht (höga huset utmed Essigen) här om dagen.