2018-06-27, 23:18
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Fy fan så han ser ut nu! Likt en grottmänniska....

Mmm, riktigt äcklig. Kul att se Måns eller vad han heter vara så god vän med dessa halvterrorister och våldtäktsmän...

Det går ju att sprida vidare för er som kan..
Citera
2018-06-28, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Mmm, riktigt äcklig. Kul att se Måns eller vad han heter vara så god vän med dessa halvterrorister och våldtäktsmän...

Det går ju att sprida vidare för er som kan..

Tycker det är så intressant att följa denna tråden och Virtannens tråd. Ungefär samma anklagelser och samma dom. Men en vilken skillnad det är på hur vi ser på oskyldiga om de är invandrare från Finland eller Kurdistan.
Citera
2018-06-28, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Tycker det är så intressant att följa denna tråden och Virtannens tråd. Ungefär samma anklagelser och samma dom. Men en vilken skillnad det är på hur vi ser på oskyldiga om de är invandrare från Finland eller Kurdistan.

Du kan inte ha följt tråden särskilt länge. Virtanen blev uthängd och namngiven av media på två röda och har således gått gatloppet.
Våldtäktspojken Soran däremot, som i åratal har boostats av media och kammat hem skattepengar på allehanda värdelösa framträdanden har helt tillåts försvinna, i ÅR, som om ingenting hade hänt.

Den oskyldiga hade varit mån att försvara sig själv och sitt anseende, att han fortfarande gömmer sig som en råtta tyder i mina ögon på hans skuld.
Citera
2018-06-28, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikhammar
Du kan inte ha följt tråden särskilt länge. Virtanen blev uthängd och namngiven av media på två röda och har således gått gatloppet.
Våldtäktspojken Soran däremot, som i åratal har boostats av media och kammat hem skattepengar på allehanda värdelösa framträdanden har helt tillåts försvinna, i ÅR, som om ingenting hade hänt.

Den oskyldiga hade varit mån att försvara sig själv och sitt anseende, att han fortfarande gömmer sig som en råtta tyder i mina ögon på hans skuld.

Givetvis. Det var ju rena lynchstämningen mot Virtanen både i verkligheten och på Flashback. Nu långt senare verkar han ha kapats av vissa krafter som vill slå tillbaka mot feminismen, men det har inget med hans etnicitet att göra.

Med Soran är det däremot en grov beröringsångest/nedtystning från medias sida.
Citera
2018-06-28, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordBanister
Givetvis. Det var ju rena lynchstämningen mot Virtanen både i verkligheten och på Flashback. Nu långt senare verkar han ha kapats av vissa krafter som vill slå tillbaka mot feminismen, men det har inget med hans etnicitet att göra.

Med Soran är det däremot en grov beröringsångest/nedtystning från medias sida.

Precis media älskar Soran och här är det tvärtom, Virtannen är i princip oskyldig och utsatt för en feministisk komplott och Soran är en äcklig våldtäktsman. Bevisen är de samma och båda är friade
Citera
2018-06-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Soran och Özz mfl såg på Sverigematchen idag:
https://imgur.com/a/T9VCLlT
Tror ni det finns en anledning att han är nästan längst bort från tjejen?
Citera
2018-07-07, 15:41
Medlem
Lixxxs avatar
Uppdaterade nyss sin instagram

"Long time no see, kära ni.
Jag fortsätter att ta små steg framåt för att komma ur sjukskrivningen. Inshallah så är det inte långt kvar, men jag tar det dag för dag och ser var det landar.

Jag är verkligen tacksam för alla fina meddelanden många av er har skickat på olika sätt. Tyvärr har jag inte kunnat svara, och så kommer det nog att vara ett tag framöver också.
Jag vill ändå att ni ska veta att det betyder hela världen och livet för mig att veta och märka att ni bryr er <3
Hela mitt liv har jag stått upp för andra, nu jobbar jag för fullt för att lära mig att stå upp för mig själv också. Och lära mig att ta emot hjälp när jag inte klarar det ensam. Vi får se hur det går.
Heja Sverige!"
Citera
2018-07-07, 16:09
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxx

Jag fortsätter att ta små steg framåt för att komma ur sjukskrivningen. Inshallah så är det inte långt kvar, men jag tar det dag för dag och ser var det landar.

Jag är verkligen tacksam för alla fina meddelanden många av er har skickat på olika sätt. Tyvärr har jag inte kunnat svara, och så kommer det nog att vara ett tag framöver också.
Jag vill ändå att ni ska veta att det betyder hela världen och livet för mig att veta och märka att ni bryr er <3
Hela mitt liv har jag stått upp för andra, nu jobbar jag för fullt för att lära mig att stå upp för mig själv också. Och lära mig att ta emot hjälp när jag inte klarar det ensam. Vi får se hur det går.
Heja Sverige!"

"Jag fortsätter att ta små steg framåt för att komma ur sjukskrivningen."

Fritt översatt: Förhoppningsvis kommer inte några andra av mina våldtäktsoffer att träda fram, så jag kanske vågar sticka fram min smutsiga nuna lite försiktigt. Sjukskrivningen = Våldtäktsanklagelserna.

Tänk att han lyckades lura i nästan hela det svenska folket att han var "god" och "pk". Sedan kom sanningen ikapp honom.

Tur som fan för honom att en del av våldtäkterna skedde för så länge sedan att brotten hunnit preskriberas.
Citera
2018-07-07, 18:55
Medlem
Tror ni att soran kommer att komma tillbaka där han en gång var?

Känns som att han försöker känna av läget lite nu via Instagram och så småningom börja giga igen.
Citera
2018-07-07, 19:05
Medlem
LordLancasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixxx

Heja Sverige!"

Och där bevisade han att han tänker försöka lansera en parallell verklighet och låtsas som om ingenting hänt. "Sjukskriving". Bara det att han försöker få det att framstå som att han kärleksbombats? Gissningsvis har 1/100 av alla meddelanden varit positiva.

Uppenbarligen väljer han bara att fokusera på de som stryker honom medhårs. Läs: "Özz, Schyffert och Måns Möller dunkar mig fortfarande i ryggen så nu ska alla bara glömma svennehororna jag våldtagit. Släpp in mig på SVT och SR igen NU, annars är ni rasister."
Citera
2018-07-07, 19:54
Medlem
Borka88s avatar
Väntar det åtal för fågelboet?
Citera
2018-07-07, 19:55
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Väntar det åtal för fågelboet?