2018-03-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Varför är det fegt att välja Dee? Hon som ska vara så smart och grym på kunskap.
Varför är det fegt att välja nån som det automatiskt blir kunskap med och som påstår att hon är bäst på det?
Modigt av honom tycker jag, alex hade ju varit enklare, men han väljer den "svårare" vägen
Stefan blev hetsad av mullorna att välja Dee- mullorna kan verkligen spela sitt ränk-spel.
SÅ fegt av Stella att inte vilja bli förste kämpe själv-då kunde hon ha mött den intelligenta motståndaren.
Att Stefan väljer Dee är en verklig kovändning -han har ju uttryckt sig om att han vill möta manlighet.
Men mullorna har dragit i rätt trådar. Inte ens Stefan stod emot dem.
TYdligt att det är Stella som är huvud inspiratören-drar alltid i trådarna och får dockorna att dansa.
Citera
2018-03-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Först skäller han ut Robert för han ville ha en kamp med man mot man. Sedan väljer han (kanske) Dee som en jäklar käring.

Det tjafsas om att Pawel skulle vara bög men jag undrar om inte MrPerfect har lite homosexuell tendenser.
Dessutom stod han och kallade någon annan (Robert? osäker) för att vara en fegis kärring etc om denne skulle ta enklaste motståndet eller om det var grenen, jag kommer i vart fall glasklart ihåg att han sa att en kamp är en fight mellan man mot man och inte man mot tjej..

Jag har länge varit inne på att han är homo, därför som hans försök till att vara macho blir skrattretande. Mer som att se en liten pojke som vill tror att han är tuff, men det kan ju bero på dialekten också.
Dessutom är väl han den siste som ska sitta och prata om knivar i ryggar.
Citera
2018-03-01, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Nej, jag vet inte hur vet du det?
Så många mår dåligt av att vara bög-fobiker.
Nu handlar det ju om Farmen deltagare. Och spekulationer om Stefan el Pawel beror på skribenternas egna intresse.
Citera
2018-03-01, 21:35
Bannlyst
Citat:
"L.O.L" hahaha pinsamt
https://www.youtube.com/watch?v=DAwlx0aTBi4

https://www.youtube.com/watch?v=iH6d3r4h7Tc

"Fegt att sätta mig som andrekämpe när du sjäv är immun"

Fast...det är liiiite svårt att sätta någon alls som förstekämpe när man INTE är immun eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
För jag tror Stefan kommer vinna i tinget på söndag? Tror han slår alla i kunskap förutom Helena, sågen är nog bara Robin som kan matcha och styrka så är han nog starkare än Robin.

Tror han är svagast i styrka av killarna som är kvar faktiskt (undantaget JP möjligen). Han ser förhållandevis liten och tunn ut?

Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Dom gör det väldigt komplicerat. Uppenbart är Robin i bäst fysisk form. Robert ska naturligtvis ta ut de som slår han i styrka i eventuell final. Därför skulle han valt Robin. Att hålla på och laborera med olika händelsekedjor blir ju som lottospel.

Nej då skulle han valt en kvinna. Enda möjliga valet då var Dee som skulle hålla vad hon lovade för både Fläskläpp och Mullig hade kunnat hugga honom i ryggen och säga att de skulle välja Robin för att sedan välja Svinto.

Negern verkar tänka vettigt när det kommer till tävlingen iaf (vägrar kalla honom Colgate för det är Taturektikerns tjej för några säsonger sedan. Kommer aldrig fixa att hålla isär folk om de har samma namn...dessutom är hans tänder för gula för "Colgate").

Han är fan i mig poängen i ett Hedberg-skämt:

"I was gonna have my teeth whitened but then I said fuck that! I'll just get a tan instead"
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-03-01 kl. 21:45.
Citera
2018-03-01, 21:39
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nej Pawl är ingen bög.
Menar du Mulle ?
Du -vet det syns inte alltid på utsidan vem som är det.
Det var inte utsidan utan insidan, hur han pratade, rösten osv.
Men när de budade ut vaselin på auktionen skakade han på huvudet
Citera
2018-03-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Stefan blev hetsad av mullorna att välja Dee- mullorna kan verkligen spela sitt ränk-spel.
SÅ fegt av Stella att inte vilja bli förste kämpe själv-då kunde hon ha mött den intelligenta motståndaren.
Att Stefan väljer Dee är en verklig kovändning -han har ju uttryckt sig om att han vill möta manlighet.
Men mullorna har dragit i rätt trådar. Inte ens Stefan stod emot dem.
TYdligt att det är Stella som är huvud inspiratören-drar alltid i trådarna och får dockorna att dansa.

Skulle det vara fegt att inte ställa upp som förstakämpe självmant ? Dessutom när det bara är 2 veckor kvar till finalen? hahaha

Den intelligenta motståndaren Dee skulle ju välja sågen mot Stella har hon ju sagt haha

Skärp dig nu du fantiserar för mycket. pratar om "hintar" och "huvud inspiratören-drar alltid i trådarna"
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-01 kl. 21:42.
Citera
2018-03-01, 21:40
Avstängd
Citat:
Varför är det fegt att välja Dee? Hon som ska vara så smart och grym på kunskap.
Varför är det fegt att välja nån som det automatiskt blir kunskap med och som påstår att hon är bäst på det?
Modigt av honom tycker jag, alex hade ju varit enklare, men han väljer den "svårare" vägen

Fegt att inte ta en match man mot man. Bara käft och bakben som vi säger i Vilda Västern.
Citera
2018-03-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Fegt att inte ta en match man mot man. Bara käft och bakben som vi säger i Vilda Västern.
Det börjar bli lite för många "gustavar" här helt plötsligt när det passar. Han tyckte att det var fegt att ta den gren man hade bäst chans i, men här tar man det till och med på en ny nivå
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-01 kl. 21:47.
Citera
2018-03-01, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imthebest2012
Dee blir andrekämpe och även utslagen!
Källa: TV.NU

Hoppas du ljuger. Kan väl lägga sådant i spoiler om de inte går att se i förhandstittarna?
Citera
2018-03-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Hoppas du ljuger. Kan väl lägga sådant i spoiler om de inte går att se i förhandstittarna?

Sorry...😔
Citera
2018-03-01, 21:51
Medlem
kukflashs avatar
Om jag får spekulera så blir Dee andrekämpe och kunskap automatiskt. Vinner hon så blir JP storbonde för att skicka ut Robban. Vinner Stefan så kommer Dee sätta Robban som storbonde, kanske blir Stefan förstekämpe ytterligare en gång?
Citera
2018-03-01, 21:53
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Hoppas på snygga Stefan! den mannen är ett riktigt kap

Kap? Han är bra på att kapa av huvuden från människokroppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in