Citat:

Ursprungligen postat av 
sheriffenavutah

https://www.youtube.com/watch?v=iH6d3r4h7Tc
"Fegt att sätta mig som andrekämpe när du sjäv är immun"
Fast...det är liiiite svårt att sätta någon alls som förstekämpe när man INTE är immun eller hur?

Citat:

Ursprungligen postat av 
SkitNerDigFan

För jag tror Stefan kommer vinna i tinget på söndag? Tror han slår alla i kunskap förutom Helena, sågen är nog bara Robin som kan matcha och styrka så är han nog starkare än Robin.

Tror han är svagast i styrka av killarna som är kvar faktiskt (undantaget JP möjligen). Han ser förhållandevis liten och tunn ut?
	Citat:

Ursprungligen postat av 
grobiankungen

Dom gör det väldigt komplicerat. Uppenbart är Robin i bäst fysisk form. Robert ska naturligtvis ta ut de som slår han i styrka i eventuell final. Därför skulle han valt Robin. Att hålla på och laborera med olika händelsekedjor blir ju som lottospel.

Nej då skulle han valt en kvinna. Enda möjliga valet då var Dee som skulle hålla vad hon lovade för både Fläskläpp och Mullig hade kunnat hugga honom i ryggen och säga att de skulle välja Robin för att sedan välja Svinto.
Negern verkar tänka vettigt när det kommer till tävlingen iaf (vägrar kalla honom Colgate för det är Taturektikerns tjej för några säsonger sedan. Kommer aldrig fixa att hålla isär folk om de har samma namn...dessutom är hans tänder för gula för "Colgate"). 
Han är fan i mig poängen i ett Hedberg-skämt:
"I was gonna have my teeth whitened but then I said fuck that! I'll just get a tan instead"