2018-02-27, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Ditt inlägg är jättesnurrigt. Du hävdar att det är fel med kollektiv bestraffning men förespråkar samtidigt att vi ska kollektivt bestraffa alla som har en avvikande åsikt i trådarna. Så om tre av tio användare går i god för att en viss nätbutik levererar det den säger, ska vi då bannlysa dessa eftersom övriga sju, som är i klar majoritet, inte håller med om detta? För mig låter det bisarrt. Dessutom skulle det innebära att vi tar ställning till vilka nätbutiker som går att lita på eller ej. Vilket vi inte ska. Om du tror att Flashback är en kvalitetssäkringssajt för att handla droger på nätet så har du hittat fel.
Om det är allmänt känt att en nätbutik är röd o folk grönar den sp ska de bli bannade ja
Citera
2018-02-27, 22:13
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Om det är allmänt känt att en nätbutik är röd o folk grönar den sp ska de bli bannade ja
Vilket innebär att vi ska ta aktiv ställning för de olika nätbutikerna. Något vi inte ska göra. Som sagt, Flashback är ett diskussionsforum och ingen kvalitetssäkringssajt för näthandel med droger.
Citera
2018-02-27, 22:19
Bannlyst
Citat:
Vilket innebär att vi ska ta aktiv ställning för de olika nätbutikerna. Något vi inte ska göra. Som sagt, Flashback är ett diskussionsforum och ingen kvalitetssäkringssajt för näthandel med droger.

Men.. På något sätt borde det gå att diskutera?

Eller vart tog yttrandefriheten vägen??
Citera
2018-02-27, 22:20
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777

Jag förstår inte vad det är du vill ha sagt.
Citera
2018-02-27, 22:30
Bannlyst
Citat:
Jag förstår inte vad det är du vill ha sagt.

Har du glömt svenska språket?

Eller vill du bara vara uppkäftig som MOD?

Givetvis förstår alla/du vad jag menar.
Citera
2018-02-27, 22:47
Medlem
Märkligt nog så går de att hitt shoppar utan för Flashback, utan flashbacks hjälp.

Och om de är svårt finns ju hederliga darknet.

Sen så är det inte dåligt att de stängde ner trådarna. Då det var ett av de lättaste sätten o scamma folk på. Gröna sin egen shop. Folk köper skicket kanske sample till någon som frågar sen bah en massa pengar inga paket.

Alla som är emot att trådarna stängs.
Kom med förslag på vad man kan göra bättre för att hålla en bra kvalite i trådarna. Så kanske ni får Tillbax dom.
Citera
2018-02-27, 22:53
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Har du glömt svenska språket?

Eller vill du bara vara uppkäftig som MOD?

Givetvis förstår alla/du vad jag menar.
Nej, jag förstår ärligt talat inte vad det är du vill ha sagt.
Citera
2018-02-28, 19:17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Att shopar (med köpta konton eller ej) felaktigt missbrukar och grönar/rödar har ju inget med yttrandefrihet på Flashback att göra.
Citera
2018-02-28, 19:29
Medlem
Så jävla dåligt!! Som nån säkert redan sagt att de måste ju endå va bättre med en opålitlig tråd än ingen alls.. Vill bara utrycka mitt missnöje! för hur fan ska man göra nu när man vill hitta en ny shop
Citera
2018-02-28, 20:54
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phwz
Så jävla dåligt!! Som nån säkert redan sagt att de måste ju endå va bättre med en opålitlig tråd än ingen alls.. Vill bara utrycka mitt missnöje! för hur fan ska man göra nu när man vill hitta en ny shop

Enkelt. Sök dig utanför detta forum. Du kan ju inte hänga upp ditt liv här.
Citera
2018-03-01, 00:00
Medlem
Det finns många sätt att hitta shoppar utan för Flashback, alla shoppar vill faktiskt inte ens ha sitt namn här.

Det går bra ändå.

Sluta klaga det är bara bra att de stängde trådarna. Många av er kanske inte gillar det, men tro mig folk blir av med stora summor pengar på grund av den låga kvaliten på gröningar.

Mater er inte med sked, ut på nätet o leta.
Citera
2018-03-01, 05:11
Avslutad
Jag hänger inte riktigt med på diskussionen här ovan så detta ska inte reflekteras på den xD

Ville bara säga att det som har varit bäst med trådarna nödvändigtvis var att hitta, även om det är en bonus, så skulle jag personligen säga att det nog är den bästa skadereduceringen man kan ha när det kommer till substanser faktiskt! Även FAQ trådarna har nog räddat en del liv, mitt i alla fall!

Hoppas verkligen att trådar öppnas igen... men jag fattar att det är svårt, har själv försökt tänka men jag har inga svar heller faktiskt...

Fridens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in