Citat:
Ursprungligen postat av
Ilprincipino
Det är väl skillnad på att röda en säljare och att ta upp hela tråden med långsökta teorier. Men skit samma, det var väl antagligen på grund av alla småhoppar som det postades för mycket om den stängdes..
Kanske borde man ha en tråd som är dedikerat till enbart ETABLERADE darkned MARKETS, dvs DM, FS, WallST mfl, så slipper man allt brus om småshoppar, som, minst sagt, känns rätt scam.. kan det vara ngt?
Var teorierna verkligen så långsökta egentligen? När man sammmafattade de inlägg som rekommenderat exempelvis Apex när det begick sig så kunde 5-6 inlägg från olika konton motiveras nästan ordagrant som de andra.
Själv tycker jag man läser väldigt lätt vilka inlägg som är genuina i tråden. Men det verkar inte som nån annan gjorde det.
Det enda jag ville är att folk ska blir skeptiska och försiktiga av sig. Uppmanade ingen att sluta använda dessa sidor. Bara att man skulle vara försiktig.
Som jag förtydligade så har inte jag använt de sidorna. Men en påminnelse om att va försiktig så trampade jag tydligen på en riktigt öm tå.
Märks ju också rätt tydligt vilka går fs3s vägnar här på fb, så som vissa börjar grina vid minsta kritik :P
Att få tråden låst var ju de sista jag ville, men ångrar inte ett smack. Står fast vid min skepsis mot FS3 t.ex. Ser inte vad problemet med budskapet om att vara extra försiktiga på Darknet?
Bättre att ni fokuserar ilskan mot alla troll som härjat i tråden.