2021-04-30, 11:52
Medlem
OU812vanhalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej. Icke. Inte en chans. Nope. Nei. Nicht! Non!

Jag har någorlunda förtroende för att folk som är faktiska användare (eller vad man ska kalla dom) ska sköta sig. Däremot så har jag noll förtroende för att (främst) darknetförsäljare kommer att göra det. Det kommer att bli en bajsmacka och det är ingen av moderatorerna som är så pass okej med att äta bajs, så att dom kan tänka sig att göra det för att hålla ett sånt forum öppet.
Absolut. Jag förstår. Tack för svar!
Citera
2021-12-07, 19:19
Medlem
DocXs avatar
Det här känns som ett rejält och olyckligt ytterligare kliv i gentrifieringen av Flashback. Snart blir det bara ett gnällforum för smårassar och inte den härliga, livsfarliga vulkan av urusel och råbra information det en gång var. Detta är övermoderering.
Citera
2021-12-28, 01:37
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Det behövs recensioner från pålitliga medlemmar utan egenintressen. Av regelbundna köpare som kan berätta om sina egna erfarenheter om utbud, beställning, kontakt, substans och leverans. Postare andra bedömer trovärdiga och är läsvärda.

Förslag:

Det ska krävas behörighet för att posta i en tråd om drogshoppar. En medlem ska kunna få behörighet att recensera i tråden om drogshoppar. En medlem ska inte kunna avisera intresse för att vilja godkännas som skribent.

En medlem kan bara föreslås av två olika medlemmar, (eventuella titlar och sammansättningen får diskuteras). Förslagen meddelas Admin eller den utsedde för ändamålet.

Medlemmen blir erbjuden behörigheten endast om denne har fått två röster men får inte veta vilka som har röstat. Denne får tacka ja eller nej till behörigheten.

Posterna ska hålla kvalitet; vara läsvärda om preparat, hemsida, leverans, kontakt med leverantör, leveranstid och bedömning av molekyler. Behörigheten kan fråntas eller sägas upp vid misstanke om missbruk eller frånfälle av annan orsak.
Citera
2022-01-05, 05:27
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej. Icke. Inte en chans. Nope. Nei. Nicht! Non!

Jag har någorlunda förtroende för att folk som är faktiska användare (eller vad man ska kalla dom) ska sköta sig. Däremot så har jag noll förtroende för att (främst) darknetförsäljare kommer att göra det. Det kommer att bli en bajsmacka och det är ingen av moderatorerna som är så pass okej med att äta bajs, så att dom kan tänka sig att göra det för att hålla ett sånt forum öppet.
Är verkligen tråkigt vi inte kan ha bra saker. Men förstår ditt resonemang.
Citera
2022-01-05, 10:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katr00pzz
Är verkligen tråkigt vi inte kan ha bra saker. Men förstår ditt resonemang.
Ingen tycker att det är tråkigare än vad jag gör. Jag var Nätapoteks första moderator, och sista, och i början så tyckte jag att det var kul, trevligt och givande och i mot slutet så var det i stort sett bara min pliktkänsla som styrde.

Så ja, det är verkligen synd att vi inte kan ha fina saker.
Citera
2022-01-28, 19:23
Medlem
Finns ju olika drogforum på nätet.
Förstår att dom stängde ner vfe på Flashback.
Var för många som gröna sina egna shoppar o fake shoppar. Blev rena lekstuga tillslut...
Citera
2026-04-09, 15:41
Medlem
Bump. Finns det någon samlingstråd tråd här på flashback om drogshoppar? Eller är alla borta.
Citera
2026-04-09, 19:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Bump. Finns det någon samlingstråd tråd här på flashback om drogshoppar? Eller är alla borta.

Det finns förklarat i sista inlägget här:

(FB) Varför kan vi inte ha ett underforum för omdömen om shoppar?
Citera
2026-04-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det finns förklarat i sista inlägget här:

(FB) Varför kan vi inte ha ett underforum för omdömen om shoppar?
Tack så jättemycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in