Citat:
Men först ska ju gravitation kunna bevisas ju. Men det bästa man får där är det där experimentet i vacuum kammare.Enbart en observation bevisar ej den saken, det stämmer. Det spelar mindre roll eftersom det är upp till plattjordare att bevisa
1) Att upp ner ner inte beror på gravitation, och
2) Vad som i så fall avgör vad som är upp eller ner.
Eftersom saker faller nedåt även i vakuum kan man dock enkelt konstatera att det inte är omgivande medium som avgör vad som är upp och vad som är ner.
1) Att upp ner ner inte beror på gravitation, och
2) Vad som i så fall avgör vad som är upp eller ner.
Eftersom saker faller nedåt även i vakuum kan man dock enkelt konstatera att det inte är omgivande medium som avgör vad som är upp och vad som är ner.
Om vi tar nasas test, när dom filmar, så klipper dom till publiken? Detta blir ju inget vetenskap överhuvudtaget när man håller på så.
Likaså så börja publiken jubla, som i den där nya bilfilme upp i rymden. Ser ni mönstret? Detta är långtifrån vetenskapsbaserat.
Sedan vad för andra test har gjorts exakt? För är det vetenskapsbaserat då ska man testa massa andra saker ju.
Sedan så är det kändsate experimenten som gjordes några hundra år sedan en svagt test, för ingen repeterera det i vacuum kammare, och ingen vet hur många test han ens gjorde.
Och hur vet man egentligen att det är exakt ingen luft alls i vacuum kammare?
Om detta är bevisen som talar för gravitaitonen så är dom mycket låga.
Varför har jag sett mer av elektromagnetfält på videos, som jag sett kanske 2timmar totalt än vad jag sett gravitation om nu gravitation är det som är på jorden? Nånting är mycket märkligt i allt detta.