Citat:
Ursprungligen postat av
poppilo
Men snälla du vetenskapliga observationer har inget med vetenskap att göra, En kropp eller kroppsdel kan inte avgöra saker så som att man ser en klot av jorden vid horisonten.
Öööö, va??? Vad försöker du får fram
Vi försöker igen...
Du kan med väldigt enkla medel få bevis på att jorden inte är platt.
Men plattskallar verkar ha svårt att tolka resultaten av ett vetenskapligt test.
Så då kan tex den 20:e mars
bevisa att solen INTE cirkulerar runt en platt skiva.
Exakt VAD är det du inte förstår i detta?
Förklara!!! Jag kan väldigt tydligt (om du vill) förklara vad du kan göra den 20:e mars. Men du kommer som alla plattskallar inte vilja göra något för du är rädd för att få något som motbevisar din religion om en platt jord.
Citat:
Ursprungligen postat av
poppilo
Det är svårt att fotografera eller filma isväggen, för den är den mest bevakade och kontrollerade objektet som finns på jorden. Sanningen får ju inte komma fram till allmänheten, det hade blivit kalabalik på jorden om det framkom med konkreta bevis att jorden är platt. Därför bevakas detta av stor stark militär av alla länder som finns på jorden.
Och jag ställer då åter frågan, hur vet
DU detta?
DU vet alltså att det finns en stor gigantisk isvägg runt hela jorden. Den kontrolleras av 100.000-tals, förmodligen 1.000.000-tals människor under århundraden. Och INGEN av dessa människor har yppat ett enda ord till sina föräldrar, sina vänner eller sin familj.
Ändå vet DU, just DU detta... Låter det troligt? För vart har DU fått denna information ifrån?
Och så galet lätt vi skulle kunna bevisa det. Som jag sa, ta ett flygplan. Gå ut i media om att du ska bevisa detta, filma det live. Åk mot denna isvägg. Tada, hela jorden vet om det.
Har någon gjort det? Nej! Varför? För dom som kan flyga ett plan vet om att jorden är ett klot. Tada!!!
Och så kommer den andra fråga, varför? Denna eviga fråga
VARFÖR!