Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Se fetade: Han har ju under flera veckors tid under juli/aug försökt få med olika kvinnor i ubåten. Och den där sågen han bar med samma dag, 10 aug, var nog den sista attiraljen han bar ner i sin förberedelse. Resten fanns säkert redan därnere sedan en tid. När han väl halat in Kim och begrep att NU ska det äntligen ske, så kom fogsvansen med också. Han kommer aldrig i livet komma undan med nåt litet griftefridsbrott. No way. Han är så körd han kan bli. INGEN kan bortförklara att det här mordet är planerat som ett väldigt, för Madsen, lustfyllt sexualmord.
Han är körd. Tack och lov att de återfann delarna av Kim, dels för hennes familjs skull men givetvis för att kunna sätta dit helvetet.
Jag har lite svårt för att det är
bekanta han kontaktar, funderar som sagt kring det som jag nämnt (in vivo tryouts). Jag menar alltså att en del förövare testar ut sin plan dels för att finslipa ("lyckas jag få med mig nån") men även för att det är upphetsande. En slags katt- och råttalek kopplat till makt. Offret är helt ovetande och han typ ler i mjugg. Att få beskriva sin dröm är säkert upphetsande i sig för galningen.
Häri finns givetvis en en enorm fara även om det är en bekant - om nån nappat och han tappat konceptet, går över gränsen i all upphetsning.
Vi vet för lite om detaljerna i nuläget, ska bli intressant framöver vad polis och ÅK fått fram. Det verkar iaf som om de gjort en gedigen utredning i ett svårt mål.