2017-12-28, 06:32
Medlem
"Säger inte heller att alla GS-förövare är satanister, men att vissa av dem är det. Och jag bryr mig inte om ifall man klistrar på mig etiketten "paranoid" om man inte håller med mig."

Jag menade naturligtvis inget illa eller personligt. Det du drabbats av är "Organiserad Gang Stalking". Men vissa grupper i samhället är speciellt utsatta. De vill "stalka" personer som inte tror att dom är vanliga medborgare för det gör det lättare för dem att begå lagbrott mot offren. Men i själva verket är de arbetslösa och sysslolösa pensionärer som "stalkar", aldrig satanister, säpo eller något annat. "Satanism" existerar men dess utövare är aldrig intresserade av "stalking" någonsin. Det är bara ett av många påhitt dessa sysslolösa människor vill att du ska tro på så att de själva aldrig skall drabbas personligen för det vill de verkligen inte, de vill lägga skulden på opersonliga myndigheter eller avvikande grupper.

(Kan moderator rader första dubbelposten, tack)
Senast redigerad av Piratpartiet 2017-12-28 kl. 07:22.
Citera
2017-12-28, 10:09
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
"Säger inte heller att alla GS-förövare är satanister, men att vissa av dem är det. Och jag bryr mig inte om ifall man klistrar på mig etiketten "paranoid" om man inte håller med mig."

Jag menade naturligtvis inget illa eller personligt. Det du drabbats av är "Organiserad Gang Stalking". Men vissa grupper i samhället är speciellt utsatta. De vill "stalka" personer som inte tror att dom är vanliga medborgare för det gör det lättare för dem att begå lagbrott mot offren. Men i själva verket är de arbetslösa och sysslolösa pensionärer som "stalkar", aldrig satanister, säpo eller något annat. "Satanism" existerar men dess utövare är aldrig intresserade av "stalking" någonsin. Det är bara ett av många påhitt dessa sysslolösa människor vill att du ska tro på så att de själva aldrig skall drabbas personligen för det vill de verkligen inte, de vill lägga skulden på opersonliga myndigheter eller avvikande grupper.

(Kan moderator rader första dubbelposten, tack)

Men vad spelar det för roll om några töntar följer efter dig i tid och otid. Om du inte bryr dig så slutar de ju.har du tänkt på det? Vilken tönt orkar stå ute och frysa och vänta utanför ditt gym om du inte ens tittar upp? De blir ju frustrerade och själv galna efter ett tag då de inte kan påverka dig. Så mitt tips är - beware of the nerds.
Citera
2017-12-28, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Pedofil är ju ett bra rykte att sprida om någon för att folk runt omkring ska tänk att det är bra att man inte släpper denne ur sikte, tror att en episod var ämnad för att sprida sådana aningar mot mig efter att jag hade pratat med en tidning på fyllan efter att ha blivit väck på en ny adress under månader igen efter då 8 års trakasserier.
Ett barn i en farlig situation som jag höll mig bered på att ingripa.

En tanke jag fick när du nämnde pedofili. Skulle gang stalking kunna vara en form av simulation typ matrix, total recall osv, där man digitalt bestraffar pedofiler för brott de begått utanför simuleringen?
Citera
2017-12-29, 20:38
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nils.flygel
En tanke jag fick när du nämnde pedofili. Skulle gang stalking kunna vara en form av simulation typ matrix, total recall osv, där man digitalt bestraffar pedofiler för brott de begått utanför simuleringen?

He he. Nja. Vilka som än blir utsatta, OM det nu blir det så här gs minimala resurser och litar sig säkert på volontärer. Dvs supertöntar som vill vara del i något. Så återigen, om du inte bryr dig så orkar de inte fortsätta. Simple as that. Alltså om fenomenet förekommer är det ju helt efterblivna som slösar sin tid på liknande. Snacka om ensamma stackare.
Citera
2018-02-12, 12:07
Medlem
FreedomDeeps avatar
NSA visselblåsaren Karen Melton-Stewart släpper flyer gällande lurendrejeri med terroristbevakningslista!

Sedan 9/11 inträffade för sjutton år sedan har tusentals, kanske miljontals amerikanare på falska grunder stämplats som terrorister.
Detta samtidigt som miljarder har kanaliserats till olika industrier och komplex;
"...billions of dollars have been funneled into the Surveillance industry, the Defense/Intelligence/Corporate complex, and into the creation and maintenance of the vast and Nazi-esque Department of Homeland Security."

Vilket lett till ytterligare missbruk. Citat:
"Such wrongful identification has led to further abuses: “human trafficking: selling inhumane, nonconsensual kill contracts on victims to the military industrial complex, and the murder of innocent watchlisted citizens from torturous experiments” while, on the side, dirty backroom deals ensure profits for corporate criminals riding high on the hog of Military/Security/Intelligence counter-terrorism budget bounty: “ID theft, life insurance fraud, trust fund fraud, joint property purchases fraud that pay off ghost partners upon death (murder).”

Karen Melton-Stewarts flyer:

#BIGGERthanReleaseTheMemo

DEPARTMENT OF HOMELAND SECURITY
D.H.S.
TERRORIST WATCH LIST SCAM

THOUSANDS OF INNOCENT PEOPLE PUT ON WATCH LIST WITH NO VETTING AT ALL, JUST GOOD OL’ BOY SAY-SO

CHAIN OF COMMAND & PYRAMID SCHEME PARTICIPANTS ARE:
DHS / FBI / FUSION CENTERS / CIVILIAN VIGILANTES (NEIGHBORHOOD NAZIS such as INFRAGARD)

REAL PURPOSE:
- STEALING TAX PAYER MONIES FOR FALSIFIED TERRORIST NUMBERS;
- HUMAN TRAFFICKING: SELLING INHUMANE, NONCONSENSUAL KILL CONTRACTS ON VICTIMS TO MILITARY INDUSTRIAL COMPLEX;
- MURDER OF WATCH LISTED INNOCENT CITIZENS FROM TORTUROUS EXPERIMENTS,
- ID THEFT * LIFE INSURANCE FRAUD * TRUST FUND FRAUD* JOINT PROPERTY PURCHASES FRAUD THAT PAY OFF GHOST PARTNERS UPON DEATH (MURDER)

TACTICS:
- BLANKETING AREA WITH FALSE AND VICIOUS SLANDER & LIBEL OF TARGETED INDIVIDUAL (TI);
- MULTI-PERSON PAID RELAY-STYLE STALKING HARASSMENT 24/7;
- HOME BREAK-INS;
- PET THEFTS/MUTILATIONS/MURDERS;
- GASSING, POISONING, REWIRING SMART METERS TO KILL, USING HIGH TECH COVERT WEAPONS, SUCH AS DIRECTED ENERGY WEAPONS;
- COVERTLY IMPLANTING VICTIMS WITH CHIPS TO FACILITATE TARGETING

POLICE AND LOCAL AUTHORITIES ARE TOLD TO BUTT OUT OF SANCTIONED FEDERAL PROGRAM OR PARTICIPATE (THOUGH ENTIRELY UNCONSTITUTIONAL)

VICTIMS ARE FALSELY LABELLED MENTALLY ILL AND THEIR PLEAS FOR EQUAL PROTECTION UNDER THE LAW ARE DISMISSED AND MOCKED

VICTIMS END UP WRONGFULLY MURDERED, INCARCERATED, OR COMMITTED.

–Author: Karen Stewart

Länk: https://everydayconcerned.net/

---

I princip samma sak i Sverige? Tyvärr mycket sannolikt att så är fallet.
Väststater - och deras institutioner - kopierar varandra.

De går under följande benämningar:
"Försvarsmakten".
"Nationellt centrum för terrorhotbedömning (NCT)" Länk: http://www.sakerhetspolisen.se/kontr...bedomning.html
"FOI"
"MUST"
"FRA"
och så vidare.
Lägg därtill den s.k. psykvården och företag som också verkar inom områden relaterade till övervakning, säkerhet etc.

I vems intresse?
Inte i allmänhetens intresse i alla fall.
Inte i de oskyldiga svenskars intresse - läs "targeted individuals" - vilka på falska grunder sätts upp på en terroristbevakningslista. Varpå de utsätts för diverse omänskliga övergrepp; utnyttjande/experimentering/övervakning och tortyr/slow kill (övergrepp vilka saknar historiskt motstycke)!
Citera
2018-02-12, 17:32
Medlem
Verkar att gå lite långsamt här...
Har faktiskt inte läst vidare mycket av allt som skrivits på sistone, men.

Har talat med endel individer, och även sagt direkta frågor som inte borde gå att missförstå.
Avvaktar på svar.
Oavsett positivt/negativt gensvar är ett större avslöjande inom kort att vänta.
Hur pass tillförlitlig informationen blir beror på det jag kommer att få höra.

Kortfattat så:
informationen jag VET finns redan UTE oavsett om jag överlever eller inte.
Jag är "snäll" för det mesta, och upskattar en bra förklring.

Få saker har jag äckligt lågt förtroende för, men att i större grupperingar ge sig på kvinnor, i synnerhet kvinnor med historik av psykisk ohälsa har jag oerhört svårt att se en poängen med.
Citera
2018-02-13, 10:19
Medlem
Psykopater är sjukligt misstänksamma personer och besatta av att ha makt och kontroll över andra, dessa drag som gör dem ytterst farliga för vanliga människor. Psykopater är kända för att "stalka" personer i flera år utan anledning och att samla medhjälpare/privatpersoner som för en liten eller ingen ersättning begår lagöverträdelser och trakasserier i grupp.

Dessa medhjälpare/privatpersoner är arbetslösa människor eller sysslolösa pensionärer.
Den gemensamma nämnaren är att de har mycket fritid, oavsett klockslag, veckodag eller år
att lägga ned på påfunden. Dessa människor har naturligtvis kontakt och känner andra som har samma intressen och det hela är organiserat så att den drabbade inte blir fri bara för att han/hon byter bostadsort inom landet (arbetslösa och pensionärer finns i alla städer/samhällen i Sverige).

För att inte bli bestraffade försöker man få offren att skylla på myndigheter (de har inte resurser) eller avvikande grupper (satanister, frimurare etc.). Men det är vanliga privatpersoner med mycket fritid. Man väljer också ut personer som lätt skall kunna bli förklarade som psykiskt sjuka och därigenom inte blir trodda av sina medmänniskor.
Senast redigerad av Piratpartiet 2018-02-13 kl. 10:25.
Citera
2018-02-22, 13:25
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Psykopater är sjukligt misstänksamma personer och besatta av att ha makt och kontroll över andra, dessa drag som gör dem ytterst farliga för vanliga människor. Psykopater är kända för att "stalka" personer i flera år utan anledning och att samla medhjälpare/privatpersoner som för en liten eller ingen ersättning begår lagöverträdelser och trakasserier i grupp.
Dessa medhjälpare/privatpersoner är arbetslösa människor eller sysslolösa pensionärer.
Den gemensamma nämnaren är att de har mycket fritid, oavsett klockslag, veckodag eller år
att lägga ned på påfunden. Dessa människor har naturligtvis kontakt och känner andra som har samma intressen och det hela är organiserat så att den drabbade inte blir fri bara för att han/hon byter bostadsort inom landet (arbetslösa och pensionärer finns i alla städer/samhällen i Sverige).
För att inte bli bestraffade försöker man få offren att skylla på myndigheter (de har inte resurser) eller avvikande grupper (satanister, frimurare etc.). Men det är vanliga privatpersoner med mycket fritid. Man väljer också ut personer som lätt skall kunna bli förklarade som psykiskt sjuka och därigenom inte blir trodda av sina medmänniskor.
Så här hade jag också velat se saken fast jag mer varit inne på att särskilt begåvade men arbetslösa ungdomar varit inne och härjat i debatten exv.
Någon psykopat som beskriven har jag faktiskt aldrig stött på i verkligheten och blir så särskilt betänksam då jag själv utsatts för paranoida eller rättshaveristiska misstankar som på alla vis varit motbevisade. Numera tar jag dessa typiska reaktioner som bekräftelse på att jag på något vis har haft rätt i mina misstankar.
Det som hänt mig och dem jag bekantat mig med och intresserat mig särskilt för tyder mer på att redan de anonymas psykopatutpekanden ingår i en överordnad taktik som psykförsvaret mycket väl kan gömma sig bakom.
Citera
2018-02-24, 16:39
Avslutad
Den här iransk-svenska tanten påstår sig vara utsatt sen 40 år tillbaka, och har en rolig huvudbonad: https://www.youtube.com/watch?v=NdANFGcObAA
Citera
2018-02-25, 18:28
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Den här iransk-svenska tanten påstår sig vara utsatt sen 40 år tillbaka, och har en rolig huvudbonad: https://www.youtube.com/watch?v=NdANFGcObAA
Strålkärringar kallas sådana med all rätt av polisen. Det fenomenet har inget med den här tråden att göra.
Citera
2018-02-25, 18:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
Strålkärringar kallas sådana med all rätt av polisen. Det fenomenet har inget med den här tråden att göra.

På vilket sätt är hon mindre trovärdig än de påstådda TIs som uppträder här i tråden. Hon verkar bete sig på exakt samma sätt med exakt samma argument...
Citera
2018-02-25, 20:36
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
På vilket sätt är hon mindre trovärdig än de påstådda TIs som uppträder här i tråden. Hon verkar bete sig på exakt samma sätt med exakt samma argument...
Det finns gemensamma drag hos alla människor som trakasserats och avsiktligt utsatts för obeskrivliga upplevelser. Expertisen på samlat håll vet också att kunna förstärka reaktionen då man har för avsikt att tysta ner särskilda vittnesmål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in