2016-10-31, 20:27
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Skit snack brott mot mänskliga rättighet, förtala, hemfridsbrott,mordförsök,dataintrång och inbrott!

Självklart kan man fantisera ihop alla möjliga brott. En åklärare kan dock inte bygga ett case på fantasier, polisen kan inte utreda fantasier etc.
Citera
2016-10-31, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Nej, men vanlig stalking hör ju inte hit om man ska tro #3390. Och du tror att bara för att en stalker får ett jobb på en myndighet så står hela myndigheten till hans förfogande? Inga läckor heller givetvis. "Nu ska vi stalka en jävel, no questions asked." Du får ta och backa upp den här teorin, om inte med bevis så åtminstone med något teoretiskt och praktiskt rimligt.
De kallar det naturligtvis inte stalking. De säger att de måste utreda brott, utreda misstänkt beteende osv. Om de ändå hade varit så ärliga att de uttryckte sig på det sätt du beskriver.

För övrigt: Man vill ju gärna tro att någon ska läcka till media osv. Men om inte media skriver om det hjälper det inte.
Citera
2016-10-31, 20:37
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
De kallar det naturligtvis inte stalking. De säger att de måste utreda brott, utreda misstänkt beteende osv. Om de ändå hade varit så ärliga att de uttryckte sig på det sätt du beskriver.

Räcker inte. En sjuk stalker kan inte dirigera "en myndighet" bara för att han säger att det finns misstanke om brott. Inte bara det, majoriteten av alla gangstalkning-upplevelser jag läst innehåller redogörelser som inte ens Steve Jobbs skulle kunna sälja in som brottsutredning.

Citat:
För övrigt: Man vill ju gärna tro att någon ska läcka till media osv. Men om inte media skriver om det hjälper det inte.

Eller så finns det inget att läcka.
Citera
2016-10-31, 20:44
Medlem
Citat:
Räcker inte. En sjuk stalker kan inte dirigera "en myndighet" bara för att han säger att det finns misstanke om brott. Inte bara det, majoriteten av alla gangstalkning-upplevelser jag läst innehåller redogörelser som inte ens Steve Jobbs skulle kunna sälja in som brottsutredning.

Eller så finns det inget att läcka.

Jag vet inte så mycket om gangstalking. Jag startade en egen tråd (se min signatur) där jag beskrev vad som hände mig. Den stoppades naturligtvis.

Det är mycket lätt för Säpo att hålla misstankarna mot mig vid liv. Jag har visst kriminellt förflutet, har kopplingar till grovt kriminella personer, det finns många ouppklarade saker i mitt förflutna som de kan använda som förevändning för att bedriva utredning.
Citera
2016-10-31, 20:53
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Den stoppades naturligtvis.

Ja. Anledningen till det står att finna i trådens sista inlägg. Inte särskilt mysko.

Citat:
Det är mycket lätt för Säpo att hålla misstankarna mot mig vid liv. Jag har visst kriminellt förflutet, har kopplingar till grovt kriminella personer, det finns många ouppklarade saker i mitt förflutna som de kan använda som förevändning för att bedriva utredning.

Ok. Hur lätt är det att hålla misstankarna vid liv vad gäller alla andra TI:s som inte är brottslingar då?
Citera
2016-10-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ja. Anledningen till det står att finna i trådens sista inlägg. Inte särskilt mysko.

Ok. Hur lätt är det att hålla misstankarna vid liv vad gäller alla andra TI:s som inte är brottslingar då?
Det vet jag tyvärr inte så mycket om. Jag hade aldrig hört talas om fenomenet GS förrän nån länkade till den här tråden.
Citera
2016-10-31, 21:04
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Det vet jag tyvärr inte så mycket om. Jag hade aldrig hört talas om fenomenet GS förrän nån länkade till den här tråden.

Det är helt förståeligt. GS finns mer eller mindre bara på internet. Den här tråden är helt galen. Folk gör om sina måndagsproblem till GS.
  • Punka på cykeln = GS.
  • Inget varmvatten = GS.
  • Trasig glödlampa = GS.
  • Otrevlig främling = GS.
  • Bussen försenad = GS.
  • Internetproblem = GS.
  • Mögligt bröd = GS.
  • Musik på radion = GS.
  • Telefonförsäljare = GS.
  • Osv in absurdum.
Citera
2016-10-31, 21:10
Bannlyst
Citat:
Det är helt förståeligt. GS finns mer eller mindre bara på internet. Den här tråden är helt galen. Folk gör om sina måndagsproblem till GS.
  • Punka på cykeln = GS.
  • Inget varmvatten = GS.
  • Trasig glödlampa = GS.
  • Otrevlig främling = GS.
  • Bussen försenad = GS.
  • Internetproblem = GS.
  • Mögligt bröd = GS.
  • Musik på radion = GS.
  • Telefonförsäljare = GS.
  • Osv in absurdum.
läser vi samma tråd?
Citera
2016-10-31, 21:18
Medlem
Citat:
Jag vet inte så mycket om gangstalking. Jag startade en egen tråd (se min signatur) där jag beskrev vad som hände mig. Den stoppades naturligtvis.

Till MattiasGalli:

Men om du läser inlägg från TI's och våra vittnesmål så liknar det väl det som du själv är utsatt för? Om inte, vilket skulle du säga är den mest markanta skillnaden?

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----

Till dem som läser här i tråden:

Gangstalking kan drabba personer med ett kriminellt förflutet, men det kan lika väl drabba personer som inte har något kriminellt förflutet. I vissa fall hamnar man i det här programmet pga att man t ex har uttryckt starka åsikter öppet som är samhällskritiska, eller för att någon med kriminella anknytningar har retat sig på en och vill hämnas genom förtal, svartmålning och andra trakasserier som är totalt livsförstörande.

På ett djupare plan handlar det om en grov attack på en persons hela väsen inklusive kropp, själ, psyke och känsloliv. Man vill göra sig av med människor som man inte ser som önskvärda i, och samarbetsvilliga till, det totala kontrollsystemet som man mer och mer håller på att implementera runt om i hela världen.

Vissa kvinnor kan också drabbas hårt bara pga att de är kvinnor som gör sina röster hörda när det gäller alla sjuka orättfärdigheter i vårt samhälle. Detta gillas inte av en viss sorts män (och eventuellt vissa kvinnor också) som då tar sig friheten att försöka trycka ner dem och psyka dem till tystnad.

Jag är inte feminist, men jag är ändå av den åsikten att en majoritet av dem som är utsatta för GS är just kvinnor. Detta kan man dock inte märka av just i den här diskussionstråden, då jag inte tror att det finns så många mer kvinnor än jag som i nuläget skriver här. Men vi kvinnor är ju ofta mer sårbara, och vi som är utsatta för detta har som följd blivit ensamma och isolerade. Det är inte helt självklart att man vågar skriva här på detta mansdominerade forum. Men jag tror att det är bra att göra det eftersom forumet läses av väldigt många människor runt om i Sverige så det går att nå ut mera.
Citera
2016-10-31, 21:46
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Gangstalking kan drabba personer med ett kriminellt förflutet, men det kan lika väl drabba personer som inte har något kriminellt förflutet.

Du skriver som att det är ett faktum att organiserad GS förekommer. Och så är det ju knappast utan det mesta tyder på att det inte förekommer.

Eller rätta mig gärna om jag har fel: vilka fakta tyder på att organiserad GS, såsom den beskrivs av dig, förekommer?
Senast redigerad av madtop 2016-10-31 kl. 21:49.
Citera
2016-10-31, 21:56
Medlem
Harfagers avatar
Så dessa metoder finns inte och skulle absolut inte funka hävdar några här i tråden med bestämdhet.

Är detta med diplomater som fick omöblerat och lampor tända etc etc ett utfall av en psykos då, och det står något annat i denna länk ? http://www.sydsvenskan.se/2016-06-28/usa-klagar-pa-ryska-trakasserier

Om vi ska diskutera vanföreställningar så beskrivs det som en oförmåga att ta in information och där med fastna i sin egen föreställningsvärld vilket verkar ha drabbat i synnerhet vissa trakasserare i tråden som spyr diagnoser . Blir inget vettig debatt eller sammanfattning då alla , även jag, blir förbannade även då man vet att det bara är troll . Vi som har något att vittna om får inte gå på dessa trolls agendor och bli trötta på att vittna.

Det är bara 50 läsare per inlägg i denna tråd och de flesta är nog samma läsare/ debattörer tråkigt nog, men det går att googla fram hit om man letar efter samma metodik.
Senast redigerad av Harfager 2016-10-31 kl. 22:06.
Citera
2016-10-31, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du skriver som att det är ett faktum att organiserad GS förekommer. Och så är det ju knappast utan det mesta tyder på att det inte förekommer.

Eller rätta mig gärna om jag har fel: vilka fakta tyder på att organiserad GS, såsom den beskrivs av dig, förekommer?

Jag skriver så därför att för mig råder det inga som helst tvivel när det gäller gangstalking som ett faktum och att det faktiskt förekommer. Därav blir det naturligt för mig att uttrycka mig i dessa ordalag.

Att upprepa en massa fakta för dig ännu en gång tänker jag inte göra. Du har väl lusläst samtliga trådar på flashback som rör ämnet ända sedan någon började skriva om det här för mer än två år sedan, så du kan knappast ha missat vilken information som har presenterats av TI's som vi anser vara fakta. Du gör inte mycket annat än att skriva nedlåtande, förlöjligande och förnekande inlägg i trådar som denna. Min teori är att du skulle kunna vara ganska så rejält besatt av att attackera TI's. Eller så är det av någon annan anledning som du gör det. Kan inte låta bli att undra lite över vad det egentligen är som driver dig till detta beteende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in