Citat:
Ursprungligen postat av
Tenedor
Nu hejar jag inte ens lite på Arsenal, men jag tycker att det är tragiskt att se deras situation just nu. Wenger förtjänar en snygg avslutning mer än någon annan, ändå lär han inte få det. Detta var nog sista möjligheten. Ingen kan ta ifrån honom en obesegrad PL-säsong. Wenger förtjänar respekt för allt han gjort, men desto längre han är kvar, ju sämre kommer hans avsked se ut. Tråkigt, men sant.
Sedan är det lite spännande hur en supporter till ett lag som just vunnit en titel hellre gnäller på motståndarna än att hylla sitt lag, som verkligen förtjänar titeln. Jag håller med dig om Wilshere, men du har misstolkat situationen med tilläggstiden. Hylla Manchester City istället för att klanka ner på Arsenal.
Jag är neutral till båda lagen, men båda lagen förtjänade att vara i final. Det bästa laget vann. Så enkelt var det faktiskt den här gången.
haha ja okej. om du visste vad jag firat denna titel! hylla laget skall man göra alldeles oavsett om man håller på city eller ej med tanke på att vi spelade ut arsenal i 2a halvlek, ordentligt. arsenal ställer upp med namnkunnigt mittfält - som blev söndertrasat av city. trots tidig skada på Fernandinho i början på 2a. Silva och KdB bara måste in i "all star team". briljans från silva, KdB gick ned och tog fernas plats berömvärt.
city byter in Bernardo efter Fernandinhos skada. defensiv mitt - in med offensiv kraft.
city satte in Gabriel Jesus och Bernardo Silva - arsenal satte in Iwobi och Welbeck!
min tanke om arsenal kvarstår. vad händer nu? handlingsförlamning bland arsenal supportrar? chocken sitter i ett tag efter en sådan här utspelning. jo jag vet efter att hållt på city i en evighet.
vore intressant med en analys från en arsenal fan om framtiden. arsenal tv har ju varit brutalt att titta på. mycket underhållande må jag säga! en del i firandet är att se arsenal klappa ihop, bara att njuta.