2018-03-20, 17:23
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Han har fyra år kvar på sitt kontrakt. Varför skulle han säljas? Du kanske har information som ingen annan har?

Vaaa? Har spelare aldrig lämnat eller sålts fast dom har några år kvar på sina kontrakt?
Citera
2018-03-20, 21:41
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Inget är givetvis 100% säkert men såvida inte Salah försöker bråka sig bort finns det väl inte något som tyder på att han lämnar till sommaren. Nästa sommar? Tja, upprepar han denna säsongs form och laget inte vinner något lär ryktena om en flytt bli starka. Men det känns som alltför många "om" för att tjafsa om det nu.
Citera
2018-03-21, 05:56
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Alltså, Liverpool får nog hoppas de större klubbarna inte desperat vill ha en ytter i sommar.

Men en eller två enkla pusselbitar är ju. Bale bort från Real Madrid i sommar - Salah in.

Neymar drar till Real, Mbappe tar vänsterkanten, PSG behöver en högerytter.

Så svårt är det ju inte att spekulera kring, och har ju inte gått lysande för Liverpool att stå emot spelarnas önskan att dra
Citera
2018-03-21, 08:26
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
har ju inte gått lysande för Liverpool att stå emot spelarnas önskan att dra
Återstår att se om Salah vill lämna då.

Klubben har sålt både Coutinho och Suarez men ingen lämnade i det transferfönster då de uttryckte en önskan om att lämna.
Citera
2018-03-21, 21:10
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Återstår att se om Salah vill lämna då.

Klubben har sålt både Coutinho och Suarez men ingen lämnade i det transferfönster då de uttryckte en önskan om att lämna.
Varför ska han vilja lämna när han till slut, hittar en klubb där han lyfte?
En smart spelare mognar innan den sticker.
Citera
2018-03-22, 13:15
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Varför ska han vilja lämna när han till slut, hittar en klubb där han lyfte?
Är inte mig du behöver övertyga.

Men oavsett vilket lag du spelar för så är det smickrande om Barcelona eller Real Madrid visar intresse. Om du sedan spelar i en klubb som är mindre framgångsrik kan det vara svårt att motstå locktonerna. Därmed inte sagt att alla spelare skulle försöka tvinga sig bort vid visat intresse.

Själv tror jag inte att Salah lämnar till sommaren och hur det blir efter det beror på flera omständigheter som vi för tillfället inte vet något om.
Citera
2018-03-22, 17:07
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Är inte mig du behöver övertyga.

Men oavsett vilket lag du spelar för så är det smickrande om Barcelona eller Real Madrid visar intresse. Om du sedan spelar i en klubb som är mindre framgångsrik kan det vara svårt att motstå locktonerna. Därmed inte sagt att alla spelare skulle försöka tvinga sig bort vid visat intresse.

Själv tror jag inte att Salah lämnar till sommaren och hur det blir efter det beror på flera omständigheter som vi för tillfället inte vet något om.
Stämmer precis som du säger. Det lär antagligen bli huggsexa om honom.
Men med tanke på att han var rätt medioker tidigare så blir jag förvånad om bänken i Barca lockar redan i sommar.
Som Arsenalsupporter däremot så ser jag gärna både Salah o Kane i Spanien i höst😄
Citera
2018-03-23, 11:59
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Stämmer precis som du säger. Det lär antagligen bli huggsexa om honom.
Men med tanke på att han var rätt medioker tidigare så blir jag förvånad om bänken i Barca lockar redan i sommar.
Som Arsenalsupporter däremot så ser jag gärna både Salah o Kane i Spanien i höst😄

Det känns endå som Salah trivs i England då han ville tillbaka till PL igen. Han har anpassat sig bra in med språk å sånt från sin tidigare sejour i England. Tror knappast man säljer Salah i sommar då man sålde Coutinho i vinter.
Citera
2018-03-26, 16:47
Avstängd
Halloween2s avatar
Arsenal börjar redan nu sätta krokben för sig själva inför nästa säsong när man väljer att krita på nytt kontrakt med Elneny.
Citera
2018-03-27, 22:08
Medlem
Tenedors avatar
Angående Salah tror jag inte för en sekund att han lämnar Liverpool i sommar, även om det blir succé i VM (vilket jag är lite inne på att det blir). Det är uppenbart att han trivs i klubben, och att han litar på Klopp. Blir det varken CL-final i år eller titelstrid i PL/CL nästa säsong kanske man kan börja undra, men jag tycker att Salah verkar vara ovanligt ödmjuk för en person med så pass hög status. I Egypten lockar dessutom Barca och Real inte så extremt mycket som i Sydamerika. Det är en faktor, hur dum och långsökt den än låter. Salah byter nog inte bort Firmino och Mané i första taget...

Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Arsenal börjar redan nu sätta krokben för sig själva inför nästa säsong när man väljer att krita på nytt kontrakt med Elneny.

Nu har jag ingen koll alls på vad Elneny tjänar, men min ytliga uppfattning av honom är att han är en bra människa utanför planen och ganska anspråkslös gällande kontrakt. Arsenal gör helt rätt i att förlänga med honom. Perfekt breddspelare i en trupp som vill slåss i både ligan och Europa. Att han inte är världens bästa spelare är en sak, men jag hade gärna haft honom som rotationsval i mitt lag.
Citera
2018-03-28, 09:08
Medlem
Enligt Guillem Balague är det större trovärdighet att Real Madrid är ute efter Hazard eller Lewandowski än Salah.
Citera
2018-03-30, 10:14
Medlem
Matchdags igen efter landskampsuppehållet.
Wolverhampton spelar borta emot Middlesboro.Vi har inte vunnnit däruppe sedan 1951 så man kan ju tycka att det nu är dax igen.Vi vann hemmamötet med 1-0 efter mål av Leo Bonatini.
Wolves är i teorin fyra segrar på sista åtta från en Premier League plats.I praktiken så krävs det säkert mindre poäng än så för att säkra Prem tillvaro.

Cardiff möter Burton hemma vilket torde innebära tre poäng.
Svårare då för Fulham som fejsar Norwich på Carrow Road.

Vile spelar inte.Övriga lag är ointressanta för topp två diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in