Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-17, 13:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Den här gången kan man då inte klaga på att publiklivlinan är värdelös. Starkt av publiken att kunna korund. Tanten hade ju ingen aning. Svår fråga.

Tanten har gambling i sig ändå. Riktigt kyligt att våga chansa på den monarkifrågan fast hon inte var helt säker. Som hon själv sade, kombinationen av länderna var lurig. Detta är alltså samma tant som blev hyvlad i tråden förra veckan för att hon inte kunde bengal.

Nä, publiken funkar kanske 1/10 gånger, även om det inte var någon överväldigande majoritet som svarade rätt.

Tråkigt nu med ännu x antal program med kändisar som får frågor som är på 10-åringars nivå bara för att det är till välgörenhet. Extra tråkigt eftersom det bara går en gång i veckan numera så kommer att dröja innan det är det vanliga igen.
Citera
2018-02-17, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nä, publiken funkar kanske 1/10 gånger, även om det inte var någon överväldigande majoritet som svarade rätt.

Tråkigt nu med ännu x antal program med kändisar som får frågor som är på 10-åringars nivå bara för att det är till välgörenhet. Extra tråkigt eftersom det bara går en gång i veckan numera så kommer att dröja innan det är det vanliga igen.
Med tanke på att hon själv argumenterade om vad hon själv trodde så hade dom lika gärna kunnat stjälpt henne. Ofta brukar ju publiken påverkas av vad deltagarna själva tror. Så för en gångs skull hade någon tur med den livlinan även om jag kan tycka att publiken rätt ofta får hjälpa till på rätt svåra frågor.
Citera
2018-02-18, 09:11
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Tycker bara det är häftigt att hon kommer få miljonfrågan nästa gång med tanke på att hon ju blev rejält sågad för redan nämnda fråga. Knappast första gången någon bommat en relativt enkel fråga och sedan tagit sig nästan ända högst upp.

Givetvis kul att hon lyckas. Förhoppningsvis har hon den turen med miljonfrågan som krävs också hur skicklig man än är.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Publiken är totalt sett helt meningslös, visst hittar även en blind höna korn men det vore trevligt med en annan livlina där.

Otroligt segt med "kändis"-avsnitt då är det ju extremt lätta frågor så gott som hela vägen nästan bara för att det ser bra ut när det vinns pengar till välgörenhet.
Citera
2018-02-23, 19:35
Bannlyst
Haha, vilken jävla bög.
Citera
2018-02-23, 19:37
Medlem
Absolut inget ont om välgörenhetsprogram men fy fan vad dom tramsar.

Den frågan var på lite väl låg nivå. Läkemedelsfrågor brukar inte vara fullt så lätta.
Senast redigerad av Azdz 2018-02-23 kl. 19:40.
Citera
2018-02-23, 19:40
Bannlyst
Vad är det för bögidiot som inte ens vet att Djurgården hockey spelar i Stockholm?
Citera
2018-02-23, 19:42
Medlem
Hur gammal är killen? Antar att han måste vara myndig för att få delta i programmet, men det kan inte vara med stor marginal.
Citera
2018-02-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Vad är det för bögidiot som inte ens vet att Djurgården hockey spelar i Stockholm?
Det reagerade även jag på som normalt sett brukar vara känd för att försvara folk som inte kan "lätta "frågor. Man kan ju förvisso förstå att vissa är ointresserade av sport men han bor väl till och med i Stockholm? Så här finns det inga ursäkter. Trodde inte mina ögon.
Citera
2018-02-23, 19:47
Medlem
Men gud vad dom babblar Ingen jävel vill se en massa trams
Citera
2018-02-23, 19:47
Medlem
Missade tyvärr början av programmet. Hur gick det i miljonfrågan? Eller får den vänta tills kändisfesten är över?
Citera
2018-02-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Missade tyvärr början av programmet. Hur gick det i miljonfrågan? Eller får den vänta tills kändisfesten är över?
Det är kändisspecial nu. Men dom som tävlar nu har jag knappt hört talats om. Flamsar och tramsar en massa och otroligt segt. Hur länge denna kändisspecial kommer hålla på vet jag inte men säkert ett par veckor minst.
Citera
2018-02-23, 19:51
Bannlyst
Citat:
Det reagerade även jag på som normalt sett brukar vara känd för att försvara folk som inte kan "lätta "frågor. Man kan ju förvisso förstå att vissa är ointresserade av sport men han bor väl till och med i Stockholm? Så här finns det inga ursäkter. Trodde inte mina ögon.

Ja, precis. Djurgården finns även som fotbollslag och är dessutom en halvö i Stockholm. Denne Daniel Redgert verkar vara totalt dum i huvudet. Vad är han känd för...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in