Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Ja, precis. Djurgården finns även som fotbollslag och är dessutom en halvö i Stockholm. Denne Daniel Redgert verkar vara totalt dum i huvudet. Vad är han känd för...?
Tror inte ens jag hört talats om honom. Vete fan om han kan klassas som kändis.

Nu velar dom om vem som säger " Tack och Hej, leverpastej också
Citera
2018-02-23, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Men gud vad dom babblar Ingen jävel vill se en massa trams

Helvete, vilken mundiarré!
Citera
2018-02-23, 19:55
Medlem
Citat:
Det är kändisspecial nu. Men dom som tävlar nu har jag knappt hört talats om. Flamsar och tramsar en massa och otroligt segt. Hur länge denna kändisspecial kommer hålla på vet jag inte men säkert ett par veckor minst.

Ok. Tack för svar. Anade nästan det enligt hur jag tror mig minnas att det varit tidigare vid liknande situationer.
Citera
2018-02-23, 19:56
Medlem
Citat:
Helvete vilket mundiarré!
Tamigfan dom värsta tjattermajorna jag sett sedan Pascalidou och då var det så plågsamt att jag nästan fick magkatarr
Citera
2018-02-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ok. Tack för svar. Anade nästan det enligt hur jag tror mig minnas att det varit tidigare vid liknande situationer.
Nästan så man misstänker att både Rille och deltagarna har ett manus att gå efter.
Citera
2018-02-23, 20:09
Moderator
Dr Kings avatar
Det värsta är att dagens clowner till tävlande som är totalt okända för den normala svensken är ”influencers” som alla under 20 ser upp till. En hel generation uppfostras nu till att bli lika outhärdliga som dessa dårar.
Citera
2018-02-24, 10:17
Medlem
kostymnisses avatar
Bara av kommentarerna här inser jag att jag tog helt rätt beslut att inte se kändis-avsnittet igår. Det brukar alltid vara totalt meningslöst med flamsande, pinsamt lätta frågor som deltagarna inte kan etc...

Hur länge håller kändis-fjanteriet i sig?
Citera
2018-02-24, 11:53
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Absolut inget ont om välgörenhetsprogram men fy fan vad dom tramsar.

Den frågan var på lite väl låg nivå. Läkemedelsfrågor brukar inte vara fullt så lätta.

Alltid lättare frågor än normalt när det är kändisspecial. Den här gången verkar inte vara ett undantag och då kollar jag som normalt inte på skiten.
Citera
2018-02-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Alltid lättare frågor än normalt när det är kändisspecial. Den här gången verkar inte vara ett undantag och då kollar jag som normalt inte på skiten.
Förstår dig. Fattar inte varför jag beskådade skiten igår. Enda positiva med specialprogram är att prispengarna tår till ett välgörande ändamål. Just den frågan kunde jag men det var lite väl låg nivå på den.
Citera
2018-02-24, 11:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det är kändisspecial nu. Men dom som tävlar nu har jag knappt hört talats om. Flamsar och tramsar en massa och otroligt segt. Hur länge denna kändisspecial kommer hålla på vet jag inte men säkert ett par veckor minst.

Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Bara av kommentarerna här inser jag att jag tog helt rätt beslut att inte se kändis-avsnittet igår. Det brukar alltid vara totalt meningslöst med flamsande, pinsamt lätta frågor som deltagarna inte kan etc...

Hur länge håller kändis-fjanteriet i sig?

Normalt brukar kändisspecialen vara två helger, dvs 4 avsnitt men iom att de pga En ska bort bara visar ett avsnitt i veckan så lär det ju dröja minst en månad innan de ordinarie programmen är tillbaka.
Citera
2018-02-24, 17:32
Bannlyst
Kändisspecialen har alltid så pinsamt enkla frågor.
Citera
2018-02-24, 18:56
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Kändisspecialen har alltid så pinsamt enkla frågor.

Tråkigt bara att dessa två som nu satt där kallades för kändisar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in