2018-02-22, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jaså, nu när man inte längre får ta in papper så är det knappast så att alla kollas.

Finns avdelningar på flera av rikskåkarna där det kommer in korttidare eller när de är i slutet på voltan och påstår du att man checkar av bra så ljuger du.

Precis, efterfrågan är inte så stor att man kan påstå att man har koll på hela kåken. Jag vet ingen heller som blev tillfrågad.

Det är ju för fan hälften(rätt många iaf) av de som klassas som tunga som nån gång har spöat sin brud.

Okej, ett ex, varför kunde 3ddy Veg4s, Möll3rs gamla livvakt gå på banan med den jävla historiken? För ingen vågade eller ville kolla honom.

Sitter Maur1tz som golade AN i Jonas Falk-härvan på skyddad? Nä, just det. Alla vet det, eller folk kanske är dumma i huvudet. Men golningen är solklar men han sitter lugnt med andra.

Snacka inte skit.

Har du problem med att läsa?

Jag skrev att någon på utsidan kollar upp saker, om det finns ett behov av det.

Och nej det placeras inga kaffe voltor på hall Kumla. Däremot så blir man nedklassad till klass 2 i slutet av ett långt straff.

Det är inte så att alla blir kollade. Och golbögar ser oftast till att hamna på isol direkt själv.

Inte så konstigt att du aldrig hört om det. Du har aldrig suttit på anstalt. Och du känner ingen som suttit heller. Du vet inget om det livet överhuvudtaget.
Citera
2018-02-22, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Har du problem med att läsa?

Jag skrev att någon på utsidan kollar upp saker, om det finns ett behov av det.
Nån på utsidan? Det är så det borde vara men det har gått i steg vilket inte du vet om då du inte varit med.
Först tog de bort att folk skulle få ta in papper och vad fan tror du det berodde på?? För att då fick massa folk problem pga sina papper. Om nu alla hade haft bra papper så hade det väl fan inte varit nån fara, men det var det.

Och när man tog bort det, om det var folk som kunde komma in när det var bra kontroll av papper, vad fan tror du det då är när det man inte längre får ta in deras papper?

Sen har du detta med att ringa ut, innan fick man ringa vem som helst, man behövde inte ansöka om speciella nummer, då kunde man kolla men det var slappt som fan ändå.

Nu, när de gjort det bra mycket besvärligare med att ringa, knappt man får ringa om inte numret på personen är reggat. så tror du kontrollen är lika bra eller ens finns i kontrollerad form?

Du vet, för en vit, småfet man i övre medelåldern som kan snacka lite och så kommer ghetto-Ali fram och frågar vad han sitter för, och gubben börjar snacka bolag och moms och eko så tror du Ali hänger med i svängarna? Vet inte hur ofta det hänt.

Citat:
Och nej det placeras inga kaffe voltor på hall Kumla.
Du har fler klass-1 än de två din fomme.

Citat:
Det är inte så att alla blir kollade.
Långtifrån, knappt någon. Och ändå tror du det inte slinker in folk med värdelösa papper. Folk bryr sig inte, tror du alla orkar bry sig om alla, då är du bra dum.
Finns det folk i MC-världen än idag med golpapper och annat tvivelaktigt så tror det är hårdare på kåken. Den dagen du får sitta (hoppas inte) så får du se.

Citat:
Och golbögar ser oftast till att hamna på isol direkt själv.
Precis, för det är ju ingen annan som gör det längre.

Det är vanligare att folk får stryk utan att man vet till 100% om det är fakta, och många med rapp käft och som är trevliga och om de nu skulle bli ifrågasatta så kan de lättare snacka sig ur det än nån som inte många känner.

Du har ingen koll.

BK har golat, han sitter på Kumla, med kvinnomördare, jag kan ta hur många ex som helst.

Vakna för fan.
Senast redigerad av xtroverto 2018-02-22 kl. 13:43.
Citera
2018-02-22, 14:18
Bannlyst
Citat:
Nån på utsidan? Det är så det borde vara men det har gått i steg vilket inte du vet om då du inte varit med.
Först tog de bort att folk skulle få ta in papper och vad fan tror du det berodde på?? För att då fick massa folk problem pga sina papper. Om nu alla hade haft bra papper så hade det väl fan inte varit nån fara, men det var det.

Och när man tog bort det, om det var folk som kunde komma in när det var bra kontroll av papper, vad fan tror du det då är när det man inte längre får ta in deras papper?

Sen har du detta med att ringa ut, innan fick man ringa vem som helst, man behövde inte ansöka om speciella nummer, då kunde man kolla men det var slappt som fan ändå.

Nu, när de gjort det bra mycket besvärligare med att ringa, knappt man får ringa om inte numret på personen är reggat. så tror du kontrollen är lika bra eller ens finns i kontrollerad form?

Du vet, för en vit, småfet man i övre medelåldern som kan snacka lite och så kommer ghetto-Ali fram och frågar vad han sitter för, och gubben börjar snacka bolag och moms och eko så tror du Ali hänger med i svängarna? Vet inte hur ofta det hänt.

Du har fler klass-1 än de två din fomme.

Långtifrån, knappt någon. Och ändå tror du det inte slinker in folk med värdelösa papper. Folk bryr sig inte, tror du alla orkar bry sig om alla, då är du bra dum.
Finns det folk i MC-världen än idag med golpapper och annat tvivelaktigt så tror det är hårdare på kåken. Den dagen du får sitta (hoppas inte) så får du se.

Precis, för det är ju ingen annan som gör det längre.

Det är vanligare att folk får stryk utan att man vet till 100% om det är fakta, och många med rapp käft och som är trevliga och om de nu skulle bli ifrågasatta så kan de lättare snacka sig ur det än nån som inte många känner.

Du har ingen koll.

BK har golat, han sitter på Kumla, med kvinnomördare, jag kan ta hur många ex som helst.

Vakna för fan.

Jag har suttit på hall och salberga. Så sluta försök lek att du kan något.

Givetvis går det att kolla upp saker hur lätt som helst. Nummret man ringer måste vara reggat.

Märks så tydligt att du inte vet ett skit hur det går till på anstalt.

1 det finns insmugglade mobiler
2 du kan prata med andra människor som är hemma hos den man har fått tillstånd att ringa.
3 du kan skicka meddelande vidare till andra genom den personen man har tillstånd att ringa.

Nej det springer inte runt några golbögar på klass 1or.

BK sitter på en egen avdelning. Han har ingen kontakt med andra avdelningar.

Det här får vara sista gången jag gör bort dig.
Du får inga mer svar från mig på Flashback.
Citera
2018-02-22, 14:33
Medlem
Citat:
Aldrig varit på Kumla?

Citat:
Givetvis går det att kolla upp saker hur lätt som helst. Nummret man ringer måste vara reggat.
Det går men det görs inte. Fattar du trångt. Varför tog de bort regeln med papper för? Tänk lite för fan.

Citat:
De får varken du eller andra vanliga tillgång till. Så om du tror att man sitter och ringer kontroll-samtal i cellen på kvällarna så är du bra dum i huvudet.

Citat:
2 du kan prata med andra människor som är hemma hos den man har fått tillstånd att ringa.
Hör dem det så kan tillståndet ryka, du får inte ringa till de med ip-telefon, den på utsidan kan även lägga sin lur mot en annan så kan man prata så men det bryts ofta då.

Citat:
3 du kan skicka meddelande vidare till andra genom den personen man har tillstånd att ringa.
Vad fan spelar det för roll när det inte görs? Folk har annat för sig, folk gör sin tid och skiter i annat oftast. Hur man kan kommunicera och vad som görs är ju knappast samma sak.

Citat:
BK har golat, han sitter på Fenix. Hur förklarar du det?

Citat:
Han har suttit med 1-2 till. Det är ju pga andras säkerhet han är där ditt ufo

Bunkern är liksom inte till för att sätta folk som behöver skydd, smarting, utan det är de mest krävande, typ BK. Som har golat.

Du visar din okunskap genom att inte nämna det mest vanliga sättet att skicka info. Brev. Vanliga brev där man skickar till ex Förtroenderådet och aviserar om en det ev finns nån som heter si och så som kommit nyligen, och så förklarar man varför vederbörande kom dit, vad knallen berodde på.

Den infon väger tyngts om det är en seriös snubbe som kontaktar andra seriösa, då kan det hända grejer.

Läs på
Citera
2018-02-22, 15:51
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Märks så tydligt att du inte vet ett skit hur det går till på anstalt.

Det här får vara sista gången jag gör bort dig.
Du får inga mer svar från mig på Flashback.

Givetvis så går det att kolla upp människor från insidan om man nu verkligen vet rutinerna och hur det verkligen går till när man sitter på insidan men läser man bara på Internet och Googlar hela dagarna så kan det vara svårt att får en helhetsbild så man bara sitter och gissar baserat på den bild som man då målar.

Det kollades folk hela tiden i USA och där är säkerhetsrutinerna än mer rigorösa än lilla Sverige och där skickades folk in på isoleringarna hela tiden.

Antingen självmant eller efter en "snäll" påtryckning.
Citera
2018-02-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Givetvis så går det att kolla upp människor från insidan om man nu verkligen vet rutinerna och hur det verkligen går till när man sitter på insidan men läser man bara på Internet och Googlar hela dagarna så kan det vara svårt att får en helhetsbild så man bara sitter och gissar baserat på den bild som man då målar.

Det kollades folk hela tiden i USA och där är säkerhetsrutinerna än mer rigorösa än lilla Sverige och där skickades folk in på isoleringarna hela tiden.

Antingen självmant eller efter en "snäll" påtryckning.
Är det nån som påstått att det inte går? Jag säger att det inte görs, inte att det inte går, ditt nöt.

Det är väl för fan bara att säga det på besöken, som tar infon vidare ut och sen in igen, det finns massa vägar, men det sker inte. Fatta skillnaden.

Finns ju golbögar på Fenix, hur kan det komma sig med denna kontroll som ni påstår?

Du sa ju själv att du aldrig varit med om att nån kollats eller att det var nån efterfrågan på papper. Precis, det är det inte, iaf inte alls i nån större utsträckning.

Vänta bara, det kommer snart in folk som suttit och som vet att det är som jag säger.

I USA, som du aldrig har suttit, det lilla du vet har du googlat dig till
Senast redigerad av xtroverto 2018-02-22 kl. 18:15.
Citera
2018-02-22, 22:08
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Är det nån som påstått att det inte går? Jag säger att det inte görs, inte att det inte går, ditt nöt.

Det är väl för fan bara att säga det på besöken, som tar infon vidare ut och sen in igen, det finns massa vägar, men det sker inte. Fatta skillnaden.

Finns ju golbögar på Fenix, hur kan det komma sig med denna kontroll som ni påstår?

Du sa ju själv att du aldrig varit med om att nån kollats eller att det var nån efterfrågan på papper. Precis, det är det inte, iaf inte alls i nån större utsträckning.

Vänta bara, det kommer snart in folk som suttit och som vet att det är som jag säger.

I USA, som du aldrig har suttit, det lilla du vet har du googlat dig till

Vi alla vet att du är Flashbacks största fitta som vänder kappan efter vinden.

Vem som helst kan gå in på inlägg #6618 och framåt där jag totalt klipper dig sönder och samman i tusen bitar och där du inte kommer med mycket tillbaka.

Ja, jag har suttit i USA. Jag är din våta dröm. Den du vill vara.

Jag skickade till och med ett PM till dig som gick obesvarat din lilla hora.

Jag har trasat sönder dig i tråd efter tråd i allt ifrån att grisar smälter tänder till att hitta exakta citat på Internet som du tar som dina egna och allt detta är dokumenterat för dom som orkar kolla historiken.

Som alltid så och hoppades du att nya inlägg skulle dölja din idioti (läs: historik), som du alltid gör, men inte denna gången.

Istället för att backa ut så skulle du spela Allan Ballan.

Så hur var de nu?

Du satt på Hall och en öppen men ingen Klass 2 och rakt till Öppen?

Bra jobbat där. Ingen som har gått den vägen.

Hur vill du nu bemötta mina inlägg i den tråd där jag sänkte dig totalt gällande min vistelse i USA?

Har du ringt Paul Mardirossian och kollat fakta? Den person som du "känner"?

Hur var det nu med mina svar på de frågor som du försökte skjuta ner?

Hur var det nu med grisar som smälter tänder?

Det gick sådär va?

Största fittan på Flashback: Fittoverto aka Extroverto

Jävla hora.
Citera
2018-02-22, 22:49
Medlem
Citat:
Vi alla vet att du är Flashbacks största fitta som vänder kappan efter vinden.
Och du en GoogleMytoman

Citat:
Ja, jag har suttit i USA. Jag är din våta dröm. Den du vill vara.
Neeej, allt du sagt finns på Google.

Citat:
Jag skickade till och med ett PM till dig som gick obesvarat din lilla hora.
Haha, du är så underbart mindfuckad av mig

Citat:
Du satt på Hall och en öppen men ingen Klass 2 och rakt till Öppen?
Citera det din förvirrade pajas.

Citat:
Hur vill du nu bemötta mina inlägg i den tråd där jag sänkte dig totalt gällande min vistelse i USA?
GoogleVoltan är bara en ren komedi, ingen tror dig och alla vet att du är en nolla

Du har helt tappat tråden som vanligt och du vet inget om anstalterna och därför du byter ämne.

Det sker ingen kontroll på kåkarna som vissa smågrabbar verkar tro.

Allt du sagt om USA finns på nätet, därför kallar vi den för GoogleVoltan i USA
Citera
2018-02-22, 22:56
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Och du en GoogleMytoman

Neeej, allt du sagt finns på Google.

Haha, du är så underbart mindfuckad av mig

Citera det din förvirrade pajas.

GoogleVoltan är bara en ren komedi, ingen tror dig och alla vet att du är en nolla

Du har helt tappat tråden som vanligt och du vet inget om anstalterna och därför du byter ämne.

Det sker ingen kontroll på kåkarna som vissa smågrabbar verkar tro.

Allt du sagt om USA finns på nätet, därför kallar vi den för GoogleVoltan i USA

Du har bekräftat allt jag redan har sagt.

Tack.
Citera
2018-02-23, 14:17
Medlem
Citat:
Jag vet det redan. Det är så uppenbart att fjanten inte vet något på riktigt.

Nej det är inte så att alla behöver visa sina papper. Men finns det någon misstanke så kommer någon på utsidan hjälpa till att kolla upp saken.

Saker sprids snabbt. Får en golbög ett fängelse straff. Så kommer det spridas.

Och nästan alla som har golat eller gjort andra dumma saker. Sätter sig själva på isol.

Knappast att en golbög kan valsa runt på någon klass 1a.
Hur är det med alla våldtäktsmän, folk som spöar och dödar tjejer, barn etc. Man hör alltid att de får det tufft men det köper jag ej. Fan alla dem sitter där inne. Om alla sätter sig på isol så måste isol bli fullt nån gång för hur många av dessa psykopater har inte nån gång spöat på sin tjej eller snabbknullat lite och sen fått en volta för annat brott tex? (om man räknar bort alla som sitter för just sånt, det blir många).
Citera
2018-02-23, 15:29
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midorfeed
Hur är det med alla våldtäktsmän, folk som spöar och dödar tjejer, barn etc. Man hör alltid att de får det tufft men det köper jag ej. Fan alla dem sitter där inne. Om alla sätter sig på isol så måste isol bli fullt nån gång för hur många av dessa psykopater har inte nån gång spöat på sin tjej eller snabbknullat lite och sen fått en volta för annat brott tex? (om man räknar bort alla som sitter för just sånt, det blir många).

Men om dom inte är dömda för de saker som du nämner så vet ju ingen om det och då händer givetvis ingeting.
Citera
2018-02-23, 15:38
Medlem
Citat:
Men om dom inte är dömda för de saker som du nämner så vet ju ingen om det och då händer givetvis ingeting.
Men folk vet ju om det? Läs igen vad jag skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in