Citat:
Ursprungligen postat av
Inmymind777
Nej. Det finns ingen med tvivelaktiga papper på klass 1.
Jaså, nu när man inte längre får ta in papper så är det knappast så att alla kollas.
Finns avdelningar på flera av rikskåkarna där det kommer in korttidare eller när de är i slutet på voltan och påstår du att man checkar av bra så ljuger du.
Citat:
Ursprungligen postat av
Novus4212
OnT:
Även på Klass 2 så var det ingen större efterfrågan på några papper.
Jag har aldrig blivit tillfrågad och vet heller ingen som har blivit tillfrågad.
Precis, efterfrågan är inte så stor att man kan påstå att man har koll på hela kåken. Jag vet ingen heller som blev tillfrågad.
Det är ju för fan hälften(rätt många iaf) av de som klassas som tunga som nån gång har spöat sin brud.
Citat:
Ursprungligen postat av
Inmymind777
Jag vet det redan. Det är så uppenbart att fjanten inte vet något på riktigt.
Nej det är inte så att alla behöver visa sina papper. Men finns det någon misstanke så kommer någon på utsidan hjälpa till att kolla upp saken.
Saker sprids snabbt. Får en golbög ett fängelse straff. Så kommer det spridas.
Och nästan alla som har golat eller gjort andra dumma saker. Sätter sig själva på isol.
Knappast att en golbög kan valsa runt på någon klass 1a.
Okej, ett ex, varför kunde 3ddy Veg4s, Möll3rs gamla livvakt gå på banan med den jävla historiken? För ingen vågade eller ville kolla honom.
Sitter Maur1tz som golade AN i Jonas Falk-härvan på skyddad? Nä, just det. Alla vet det, eller folk kanske är dumma i huvudet. Men golningen är solklar men han sitter lugnt med andra.
Snacka inte skit.