Citat:
Ursprungligen postat av
TattooedFucker
Oja
Stämmer bra de . Jag har gjort min tid och blickar framåt 👍 men man blir förbannad på folk i den här tråden som gnäller på småsaker då man måste skriva för att tillrättavisa dem för beter de sig som dom gör här på insidan så kommer de åka på stryk
En annan sak från min senaste vistelse så satt de en snubbe i 35 års åldern som hade 2 månader att göra ... Han räkna dagarna ...
De andra som var på där ... Hade 10 år i ryggen så de vart aningen irriterade när han räkna dagar
Jag skall dra en historia ifrån min tid i ett federal häkte i USA.
Det var en kille som sprang omkring och störde alla med hur för jävligt det var att han var under misstanke och att han hade blivit gripen och hela hans liv var helt i ruiner.
Folk som kikade på lång tid, ibland livstid, fick verka som terapeuter för att lugna ner honom och han var i allas ansikte hela tiden men han fick stöd.
Tills....det kom fram att de högsta straffet som han kunde få var det sk "a year and a day" vilket är bland dom allra lägsta straffen du kan få i det federala systemet.
Han fick så jävla mycket stryk i en cell att han fick rullas ut på en bår.
Den "roligaste" anklagelsen var en fjolla som hade kört full i en skyddad nationalpark och krockat med ett träd......."I got drunk and fucked up".
Många roliga minnen och många helt sjuka minnen som få hade trott på men som jag helst hade varit utan om det hade gått.