2018-02-20, 12:20
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Skulle inte förvåna mig om Mulle blev trött på bögeriet på torpet och eldade ner skiten.

Eller Stefan som knatat över och tuttat på?

Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah

Citera
2018-02-20, 12:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingvinge
Mullra val hade enbart med kuken att göra. Till och med Stella och Alexandra blev ju chockade över det. Visst kunde JP valt en av killarna, men ett så ypperligt läge att slå ut Dee som känns vassast i kunskap vore otroligt dumt som kille att inte ta.

Läser du mitt inlägg ordentligt ser du att jag skrev Alexandra, Stella ELLER någon ur skogsfolket och sedan en motivering till var och en av skogsfolken.

Dee är oerhört smal och väger garanterat mindre än Linda så jag tror hon skulle kunna få motstånd i repet då tyngd känns viktigt där, även om Linda också är en lättviktare så har hon säkert 10kg extra minst att spela med. Jämnt tror jag iallafall. Återstår att se om så blir fallet. Om Dee blir flrstekämpe ser jag oddsen såhär ungefär:

JP - Husförhör 90/10 fördel Dee
Stefan - Husförhör 50/50
Robert - Väljer hon aldrig
Linda - Husförhör 90/10 Dee, Såg 70/30 Dee, Rep 50/50.

Därmed är JP körd om han inte slickar Dees rumpa så mycket att hon väljer någon annan...

Håller med. Det är glasklart att pundaren valde Big Fat Mama med kuken. Man måste vara bra dum om man tror något annat. Kokosbollen var å andra sidan aldrig påtänkt att finnas med i slutet med Vagina-fyran. Han har ju mindre hjärna än till och med pundaren eller Big Fat Mama. Vagina fejset är väl den som har kvar något av det lilla förstånd som finns kvar efter alla silikongifter som har krympt hjärnan.
Citera
2018-02-20, 12:23
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ja, men varför skulle hon välja Stefan? Dels är dom lite tightare än vad hon är med andra där (dom byggde tex utemöblerna tillsammans) och dels så är han nog bra i kunskap.

Väljer dom Dee som förstakämpe så tar hon JP som andrekämpe alla dagar i veckan. Och då åker han ut innan han ens hinner blinka.

Få ut Dee är svårt i det här läget.

Min poäng är att även om JP var storbonde och han valde Dee så hade inte Dee valt Alexandra till andrakämpe, inte heller Stella, hon är inte så korkad, som Kirsi.

Däremot gör ju valet av Alexandra att JP riskerar att bli vald, men det tror jag Mulle skiter i. Dessutom tror jag JP inte är chanslös i ett husförhör som folk säger.
Citera
2018-02-20, 12:27
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Min poäng är att även om JP var storbonde och han valde Dee så hade inte Dee valt Alexandra till andrakämpe, inte heller Stella, hon är inte så korkad, som Kirsi.

Däremot gör ju valet av Alexandra att JP riskerar att bli vald, men det tror jag Mulle skiter i. Dessutom tror jag JP inte är chanslös i ett husförhör som folk säger.

Nej, det hade hon aldrig gjort.

Jag tror faktiskt han är rätt chanslös. Pluggar inte och försöker alltid smita undan.
Citera
2018-02-20, 12:31
Medlem
Citat:

Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-02-20 kl. 13:30.
Citera
2018-02-20, 12:33
Medlem
Då jag missade första två veckorna av farmen och torpet så kikade jag på dem när jag ändå låg hemma sjuk häromdagen. Pawel ser ju att ha tappat halva sin kroppsvikt, har dem inte fött karln eller? Ser ut att ha blivit 10 år äldre, stor skillnad på hans ansikte under endast 6 veckor, eller är det min feber som spökar med hjärnan? Förstår att dem bara käkar potatis i princip, men dem andra ser inte ut att ha tappat så mycket i jämförelse, iallafall inte några av dem.
Senast redigerad av Kebabkocken 2018-02-20 kl. 12:40.
Citera
2018-02-20, 12:50
Citat:

[/quote]
Citera
2018-02-20, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-02-20 kl. 13:58.
Citera
2018-02-20, 14:14
Medlem
Pantheraduss avatar
Hur kommer det gå för J-P som ännu inte har någon medaljong...? Kommer Alex göra honom som förste-kämpe, och tvinga honom plugga (då han är för lat för det..)...? Det spelar ju ingen roll, Dee kommer ändå välja en kille som andre kämpe. Gissningsvis Stefan eller J-P.
J-P gillade jag i början, men hans kritik mot t ex Pawel och skitsnack om andra framför kameran gör att han verkar falsk.

Ja, man kan ju undra angående torpet (Robin fick ju vara brandman, och rädda honom enligt Mulle), kommer det 2 st som kommer därifrån in till farmen igen...? Jag skulle tippa på 2, då Manne lämnade så de blev en person kort. Isf Robin och Helena, jag håller på Robin!!
Citera
2018-02-20, 14:47
Medlem
pyro860s avatar
Citat:

Måste någon åka av dom tre då?
Citera
2018-02-20, 15:01
Medlem
Citat:
Måste någon åka av dom tre då?
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-02-20 kl. 15:21.
Citera
2018-02-20, 15:32
Citat:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här