2018-02-17, 20:38
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Nej, de är på en annan farm i år.

Var inte Timmy med på ett hörn också?

Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Klantigt av mig. Trodde dom var på samma farm. Jo, jag tror att Timmy var med

Jerry.

Angående förstakämpevalet.
I min värld var Mulle det optimala valet. Om vi tar de fyras gäng så är det Mulle som sjunkit överlägset mest i mina ögon. Han är ett rejält sänke för de övriga tre då han drar åt sig sju ton uppmärksamhet och kläcker idiotiska kommentarer. Genom att bli av med Mulle så MÅSTE Alexandra anpassa sig något, vilket jag tror gynnar hela gruppen i stort. OAVSETT vem som Mulle väljer (JP exklusive) så kommer han att förlora stenhårt. Samtliga tjejer slår han i kunskap. Både Stefan och framförallt Robert kommer slå honom i kunskap OCH styrka. Med det sagt; Mulle åker hem imorgon.
Senast redigerad av Mackemyra 2018-02-17 kl. 20:47.
Citera
2018-02-17, 20:50
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Trädet som gick av, var det inte det samma träd som Robban och Stina borrade i efter lönnsirap?

Skulle förvåna mig väldigt mycket då det var en ek (Quercus robur) som föll...
Citera
2018-02-17, 20:53
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackemyra
Skulle förvåna mig väldigt mycket då det var en ek (Quercus robur) som föll...

Klantigt av mig igen.
Citera
2018-02-17, 21:08
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Jerry.

I min värld var Mulle det optimala valet. Om vi tar de fyras gäng så är det Mulle som sjunkit överlägset mest i mina ögon. Han är ett rejält sänke för de övriga tre då han drar åt sig sju ton uppmärksamhet och kläcker idiotiska kommentarer. Genom att bli av med Mulle så MÅSTE Alexandra anpassa sig något, vilket jag tror gynnar hela gruppen i stort. OAVSETT vem som Mulle väljer (JP exklusive) så kommer han att förlora stenhårt. Samtliga tjejer slår han i kunskap. Både Stefan och framförallt Robert kommer slå honom i kunskap OCH styrka. Med det sagt; Mulle åker hem imorgon.
Jag tror inte han slår alla tjejer i kunskap, möjligtvis den tjocka i sånt fall.
Citera
2018-02-17, 21:16
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jag tror inte han slår alla tjejer i kunskap, möjligtvis den tjocka i sånt fall.
Haha vet inte om du skämtar, men det framgår ju att den citerade menar att Mulle blir slagen av alla tjejer i husförhöret
Citera
2018-02-17, 21:20
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Haha vet inte om du skämtar, men det framgår ju att den citerade menar att Mulle blir slagen av alla tjejer i husförhöret
Oj, nu blev det lite konstigt!

Samtliga tjejer slår han i kunskap.

Han slår samtliga tjejer i kunskap.

Samtliga tjejer slår honom i kunskap.

Inte lätt med svenskan alla gånger, vet faktiskt inte vad som menas!
Citera
2018-02-17, 21:28
Medlem
Tilteds avatar
Jag är 95% övertygad om att Robin vinner farmen i år. Grundar det på följande observationer:

1) Han framstår som en väldigt sympatisk person. Historiskt sett så är det alltid en "good guy" som vinner då produktionen vill ha ett lyckligt slut. Detta är även att föredra inför en ev ny säsong.
2) För första gången visas torpet ifrån start även på TV4. Detta är en indikation på att tittarna ska hinna lära känna Robin. Att en okänd person dyker upp den sista veckan och vinner är inte att föredra rent produktionsmässigt.

Återstår att se om jag har rätt eller inte...
Citera
2018-02-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Jag är 95% övertygad om att Robin vinner farmen i år. Grundar det på följande observationer:

1) Han framstår som en väldigt sympatisk person. Historiskt sett så är det alltid en "good guy" som vinner då produktionen vill ha ett lyckligt slut. Detta är även att föredra inför en ev ny säsong.
2) För första gången visas torpet ifrån start även på TV4. Detta är en indikation på att tittarna ska hinna lära känna Robin. Att en okänd person dyker upp den sista veckan och vinner är inte att föredra rent produktionsmässigt.

Håller helt med dig. Skrev något liknande för ett par veckor sedan, men det försvann nog i bruset. Att Robin dessutom vart med i ”Svenska Hjältar” gör ju att han helt säkert kommer få hjälp från produktionen.
Citera
2018-02-18, 01:01
Medlem
Citat:
Jerry.

Senaste tillskottet av tjejerna, minns inte hennes namn men hon lär väl få stryk av vem som helst i alla grenar? Linda va?
Beträffande kunskap är det inte saker de fått lära sig på gården? Isf har ju även Robban och Stefan lite problem pga deras korta tid på farmen.
Senast redigerad av Gurjon 2018-02-18 kl. 01:07.
Citera
2018-02-18, 04:32
Medlem
Mackemyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Senaste tillskottet av tjejerna, minns inte hennes namn men hon lär väl få stryk av vem som helst i alla grenar? Linda va?
Beträffande kunskap är det inte saker de fått lära sig på gården? Isf har ju även Robban och Stefan lite problem pga deras korta tid på farmen.

Jodå. Men Mulle är över 50 (51?) och är INTE den skarpaste kniven i lådan, har inte alla hästar i stallet eller indianer i båten. Inte heller alla kakor under kontroll. Även om Linda ger uppfattningen att hon inte kan någonting, så kan hon i alla fall mer än Mulle. Han kommer försvinna. Och sen; har du missat hur mycket Robert och Dee har pluggat?
Beträffande Stefan så lär han inte använda sig av fakkings tankesätt och välja det han är sämst på...

Jag ser ärligt inte hur Mulle ska kunna klara av det här.
Senast redigerad av Mackemyra 2018-02-18 kl. 04:46.
Citera
2018-02-18, 10:37
Medlem
crippledmfs avatar
Citat:

Alltså jag förstår ditt tänk och finns ju såklart en logik i det. Men i slutändan så måste han tävla för att vinna och du tror väl ändå inte att alla tävlingar är riggade?
Citera
2018-02-18, 10:44
Medlem
Citat:
Jag är 95% övertygad om att Robin vinner farmen i år. Grundar det på e

95% är väl att ta i lite, men jag tror också han har god chans att vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in