2018-02-18, 21:19
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Mulle skulle ha passat sig. Tror ärligt att han haft större chans mot Stefan (förvisso, inte i kunskap).

Tror att Robban ligger i bäst odds för att vinna farmen 2018. Både han och Dee är en bra kombination för det, norsken å sin sida är kand. nummer 3. Förövrigt dem jag tycker bäst om nu, sedan Jp-Alex-Mulle fick storhetsvansinne.

Alexandra hävdar att det var fegt av Robban att inte välja styrka som ''en man''. Idiot, det är en kamp om 500 000, hört talas om taktik? Robban hade med största sannolikhet tagit Mulle ändå
Ja. Alexandra börjar gråta över att Robban är feg. Men hon valde grinden mot Kirsi som väger hälften av hennes vikt. Hatar det läspandet fettot!

Börjar störa mig mer och mer på Linda. Hon påminner om ett djur men jag kommer inte på vilket.. Typ höna/kalkon? Speciellt med sin röst.

Fick en bra bild: https://i.gyazo.com/9812b5b5978bd619...c5c13d8bd1.png
Citera
2018-02-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Lite roligare med fortsatta äventyr med Mulle än med Fakkings pojkvän. Hoppas mulle slår ut pawel. Ska kolla på torpet strax (det går på söndagar tror jag).
Skurt har mer underhållningsprofil än Pawel men nu har jag fått en överdos😁 av Mulle/Skurt så jag hoppas på Gaywel.
Citera
2018-02-18, 21:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det är Pawel som ska tävla mot honom och tyvärr tror jag att tjackis vinner. Så ja, det finns en risk att han kommer tillbaka.

De väljer själva vem som skall möta vem på torpet, så lodisen får smisk av Robin i alla grenar. Alla gånger.
Citera
2018-02-18, 21:25
Medlem
Dr.Katis avatar
Haha vilken mupp tjockisen är, kallar Robban feg för att han valde kunskap!
Det blir en intressant fortsättning. Ut med tjockis, fläskläpp och pepparkaksgubbe till att börja med, sen kan vidret Stefan också ryka all världens väg av bara farten!
Citera
2018-02-18, 21:27
Medlem
simonvps avatar
Hahahahaha vilka fjantiga jävla sänken de är som anklagar Robban för att vara feg för att han inte valde styrka eller teknik.

Skönt att den självgoda nollan Mulle fick stryk också. Nu får gärna Stefan ryka all världens väg också. Ruggigt oskön.
Citera
2018-02-18, 21:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Det blir en intressant fortsättning. Ut med tjockis, fläskläpp och pepparkaksgubbe till att börja med, sen kan vidret Stefan också ryka all världens väg av bara farten!

Kokosbollen hade rykt om lodisen inte hade sätt honom som storbonde, vilket han med sina noll hjärnsynapser säkert gör.
Citera
2018-02-18, 21:28
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De väljer själva vem som skall möta vem på torpet, så lodisen får smisk av Robin i alla grenar. Alla gånger.

Fast i just det här fallet är det förutbestämt att det är Pavel som ska tävla eftersom han inte tävlat sig in i trion.
Citera
2018-02-18, 21:29
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ja. Alexandra börjar gråta över att Robban är feg. Men hon valde grinden mot Kirsi som väger hälften av hennes vikt. Hatar det läspandet fettot!

Börjar störa mig mer och mer på Linda. Hon påminner om ett djur men jag kommer inte på vilket.. Typ höna/kalkon? Speciellt med sin röst.

Fick en bra bild: https://i.gyazo.com/9812b5b5978bd619...c5c13d8bd1.png

Sån jävla word på den!
Citera
2018-02-18, 21:30
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Snaskar hon Mulles dolme fortfarande?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-sa-javla-ont
– Det är klart att det gör ont. Men jag har ju aldrig kramat min mamma eller pappa. Det är ju livsfarligt för mig att visa något.

Herregud, vilken uppväxt!
Citera
2018-02-18, 21:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Fast i just det här fallet är det förutbestämt att det är Pavel som ska tävla eftersom han inte tävlat sig in i trion.

Är du helt säker på det? Det är inte jag.
Citera
2018-02-18, 21:31
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Snaskar hon Mulles dolme fortfarande?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-sa-javla-ont
"Hur kommer det sig att du lyckades hålla tillbaka tårarna?"

När kameran zoomade in på mulles ansikte så såg man ju att han hade tårar i ögonen
Citera
2018-02-18, 21:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Om du tittar noga så ser fläskläppen ut som en muff. Det är nog meningen att hon ville operera sig på det sättet med bara en reptilhjärna att ta till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in