Mulle skulle ha passat sig. Tror ärligt att han haft större chans mot Stefan (förvisso, inte i kunskap).
Tror att Robban ligger i bäst odds för att vinna farmen 2018. Både han och Dee är en bra kombination för det, norsken å sin sida är kand. nummer 3. Förövrigt dem jag tycker bäst om nu, sedan Jp-Alex-Mulle fick storhetsvansinne.
Alexandra hävdar att det var fegt av Robban att inte välja styrka som ''en man''. Idiot, det är en kamp om 500 000, hört talas om taktik? Robban hade med största sannolikhet tagit Mulle ändå
Ja. Alexandra börjar gråta över att Robban är feg. Men hon valde grinden mot Kirsi som väger hälften av hennes vikt. Hatar det läspandet fettot!
Börjar störa mig mer och mer på Linda. Hon påminner om ett djur men jag kommer inte på vilket.. Typ höna/kalkon? Speciellt med sin röst.
Lite roligare med fortsatta äventyr med Mulle än med Fakkings pojkvän. Hoppas mulle slår ut pawel. Ska kolla på torpet strax (det går på söndagar tror jag).
Skurt har mer underhållningsprofil än Pawel men nu har jag fått en överdos😁 av Mulle/Skurt så jag hoppas på Gaywel.
Haha vilken mupp tjockisen är, kallar Robban feg för att han valde kunskap!
Det blir en intressant fortsättning. Ut med tjockis, fläskläpp och pepparkaksgubbe till att börja med, sen kan vidret Stefan också ryka all världens väg av bara farten!
Det blir en intressant fortsättning. Ut med tjockis, fläskläpp och pepparkaksgubbe till att börja med, sen kan vidret Stefan också ryka all världens väg av bara farten!
Kokosbollen hade rykt om lodisen inte hade sätt honom som storbonde, vilket han med sina noll hjärnsynapser säkert gör.
Om du tittar noga så ser fläskläppen ut som en muff. Det är nog meningen att hon ville operera sig på det sättet med bara en reptilhjärna att ta till.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!