2018-02-17, 15:08
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Ser inte dom där fingrarna att vara typ 70 år och fnösketorra ut?

Det gör dom.
Och det är samma fingrar som drar i Books bock Inne på maxi.

Ska jag ha en dålig lördag så ska vi alla ha det ❤
Citera
2018-02-17, 15:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Jag tycker det är Nice faktiskt. Vad jag än tycker om Antonio så håller han det äkta om än flashigt.

Apropå
GLAD LÖRDAG ❤
https://minfil.org/U4K9A4dabf/SmartS...7-14-15-46.png

Citat:
Ser inte dom där fingrarna att vara typ 70 år och fnösketorra ut?
Att hon bara orkar att fortsätta med sin eviga ytlighet. Allting handlar om yta de ska se bra ut men att allt annat i hennes liv är fullkomligt åt helvete bryr hon sig inte om. Sen att hon säger emot sig själv och förnekar saker Hon har sagt som finns inspelat det gör det hela så än mer löjligt.

Kan inte finnas någon som tar tunnan på allvar. Fascinerande att hon inte lägger ner detta med social media. Det har ju inte gett henne något gott på år och dag.
Citera
2018-02-17, 16:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ok. Fast du verkade ju vara mer intresserad qv Bianca och Laila. Dom har som sagt egna trådar

Ok. Du läser dåligt. Det var inte jag som skrev inlägget. Inlägget som faktiskt handlade om Anna Books eskapader och inget annat.
Citera
2018-02-17, 17:42
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Inte konstigt att Anna lägger på sig med tanke på mastodontfrukosten hon visar idag. Bacon och pannkakor till hela kvarteret...

https://minfil.org/27IbA4dfb7/891A45...93E1B1A768.MOV

I liven igår förklarade hon att hon har bylsiga dubbla kläder på sig för att svettas ut sitt virus Och hon har minsann aldrig sagt att hon har migrän. Nej hon har sagt att hennes huvudverk ”draaaar åt migränhållet”. Jodå Anna så synd om dig att du finns inspelad här, där du just kallar din huvudvärk migrän

Ja och visst sa hon att hon hade köpt kläderna på Maxi?
Tyckte jag hörde det en så där 75 gånger...

Varför blir hon så ilsken varje gång någon frågar vad hennes barn heter? ”- jag tror nog att du vet vad mina barn heter, sluta fjanta dig!!”
Hon snäser varje gång. Är det allmänkunskap att känna till det?

Och det här med bloggbevakningssidan som togs upp, först säger hon att hon inte läser där men att hon har källor som informerar henne, sen fräser hon typ åt tjejen som bara vill fråga hur hon står ut med ”skitsnacket” och tycker att hon kan låta bli att läsa sånt ”för det gör jag”. Jo, men hon har ändå ”källor” som läser åt henne istället...🤦🏻‍♂️
Citera
2018-02-17, 18:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja och visst sa hon att hon hade köpt kläderna på Maxi?
Tyckte jag hörde det en så där 75 gånger...

Varför blir hon så ilsken varje gång någon frågar vad hennes barn heter? ”- jag tror nog att du vet vad mina barn heter, sluta fjanta dig!!”
Hon snäser varje gång. Är det allmänkunskap att känna till det?

Och det här med bloggbevakningssidan som togs upp, först säger hon att hon inte läser där men att hon har källor som informerar henne, sen fräser hon typ åt tjejen som bara vill fråga hur hon står ut med ”skitsnacket” och tycker att hon kan låta bli att läsa sånt ”för det gör jag”. Jo, men hon har ändå ”källor” som läser åt henne istället...🤦🏻‍♂️

Flodis-Tunnan läser självklart här helt själv, det har vi ju fått klart bevis för många gånger om! Hon kollar säkert in andra siter med, men just på denna tråd har hon stenkoll. Vi har ju många gånger konstaterat att hon inte är frisk.
Citera
2018-02-17, 18:52
Medlem
Citat:
varför blir hon så ilsken varje gång någon frågar vad hennes barn heter? ”- jag tror nog att du vet vad mina barn heter, sluta fjanta dig!!”
Hon snäser varje gång.

Men omg vad pinsamt och efterblivet. Tänk om det är nån som precis "upptäkt" henne och börjat "intressera sig" för den "offentliga personen" Anna "Tunnan Book. Till skillnad från oss här inne då. Då PISSAR hon ju på sina fans alltid oavsett. Om man inte redan vet allt om aset och älskar att slicka en röv som har bajsat ut en våldtäktsunge. Herregud
Citera
2018-02-17, 18:58
Medlem
Citat:

Det är precis varför hon läser här, som gör den planlösa mobbningen så satans härlig att delta i. Klart så in åt helvete att hon läser den här tråden dagligen (det vet redan alla). Sen att hon påstår ha sig "källor" som gör det åt henne. INGEN, förutom nån som HATAR henne. Eller halmpyntet. Skulle läsa här och SÄGA TILL HENNE vad som skrivs här. Ingen vill höra vad folk säger bakom ens rygg 😅 inklusive TUNNAN, men hon hör ju även bakom sin rygg så att säga. Bara långtgående kränkta tjockisar beter sig som henne. BAM BAM BAM
Citera
2018-02-17, 19:21
Medlem
Jag lyssnar på rätt många podcaster och måååånga av dem har roliga kommentarer om Booken. Verkar som de flesta tycker hon är lite lustig.
Citera
2018-02-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Jag lyssnar på rätt många podcaster och måååånga av dem har roliga kommentarer om Booken. Verkar som de flesta tycker hon är lite lustig.

Oj. Nu sätter du tunnan på att plöja igenom hela svenska podarkivet också 😅 tack
Citera
2018-02-17, 20:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Inte konstigt att Anna lägger på sig med tanke på mastodontfrukosten hon visar idag. Bacon och pannkakor till hela kvarteret...

https://minfil.org/27IbA4dfb7/891A45...93E1B1A768.MOV

I liven igår förklarade hon att hon har bylsiga dubbla kläder på sig för att svettas ut sitt virus Och hon har minsann aldrig sagt att hon har migrän. Nej hon har sagt att hennes huvudverk ”draaaar åt migränhållet”. Jodå Anna så synd om dig att du finns inspelad här, där du just kallar din huvudvärk migrän

Aptiten verkar ha kommit tillbaka. Hon mådde ju så dåligt att hon inte hade någon matlust här i veckan. Nä Anna du har inte migrän. Som sagt innan här så har man migrän är det inte läge att lägga upp lite livevideos på instagram och liknande.
Citera
2018-02-17, 20:35
Medlem
Citat:
Men omg vad pinsamt och efterblivet. Tänk om det är nån som precis "upptäkt" henne och börjat "intressera sig" för den "offentliga personen" Anna "Tunnan Book. Till skillnad från oss här inne då. Då PISSAR hon ju på sina fans alltid oavsett. Om man inte redan vet allt om aset och älskar att slicka en röv som har bajsat ut en våldtäktsunge. Herregud
Allvarligt har hon några riktiga fans? Kan ju inte vara genom musiken som sångerska
Citera
2018-02-17, 20:51
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Aptiten verkar ha kommit tillbaka. Hon mådde ju så dåligt att hon inte hade någon matlust här i veckan. Nä Anna du har inte migrän. Som sagt innan här så har man migrän är det inte läge att lägga upp lite livevideos på instagram och liknande.

Ja nu är aptiten helt återställd så ätfesten fortsätter. Nu mellomys...

https://minfil.org/r6T3Aed5bd/45F28B...A687F8D15A.MOV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in