2018-02-16, 13:39
Medlem
brianmolkos avatar
Såg roligt ut när bara huvudet stack upp i badskummet
Citera
2018-02-17, 12:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Va, menar du att bra föräldrar inte sitter och super med makens ex och gör sig okontaktbara istället för att finnas till hands när deras barn behöver dem?

Hon är en jävla curlingmorsa därför är hon skitdålig. Skriker på Patrik hela tiden och vill att han ska försvara henne i allt, helt jävla vidrig karaktär.
Citera
2018-02-17, 14:34
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon är en jävla curlingmorsa därför är hon skitdålig. Skriker på Patrik hela tiden och vill att han ska försvara henne i allt, helt jävla vidrig karaktär.

Jag tror du är ganska ung och inte har egna barn och erfarenhet av mina barn och andras barn.
Människor är olika och det är det som är tjusningen med livet.
Tänk om alla var lika och som dig och gillade samma personer för ingen får sticka ut och vara annorlunda.
Undrar hur världen såg ut då.
Jag tycker hon är himla kul och precis som man kan vara när man är förälder till ett jobbigt barn.
Välkommen till livet och verkligheten om några år när du har lite erfarenhet.
Citera
2018-02-17, 19:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag tror du är ganska ung och inte har egna barn och erfarenhet av mina barn och andras barn.
Människor är olika och det är det som är tjusningen med livet.
Tänk om alla var lika och som dig och gillade samma personer för ingen får sticka ut och vara annorlunda.
Undrar hur världen såg ut då.
Jag tycker hon är himla kul och precis som man kan vara när man är förälder till ett jobbigt barn.
Välkommen till livet och verkligheten om några år när du har lite erfarenhet.

Jag är 35 och lyckligt barnfri, spyr på sådana där mammor som Lisa. Jag begriper att folk är olika och jag kan se tjusningen med det så det behöver du inte förklara för mig. Det är samtidigt en karaktär vi pratar om, en påhittad figur.
Citera
2018-02-17, 23:36
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag är 35 och lyckligt barnfri, spyr på sådana där mammor som Lisa. Jag begriper att folk är olika och jag kan se tjusningen med det så det behöver du inte förklara för mig. Det är samtidigt en karaktär vi pratar om, en påhittad figur.

Ja och hur kan man störa sig på en karaktär
Citera
2018-02-18, 00:42
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Öhh? Karaktärer ska man inte känna något för eller?
Citera
2018-02-18, 10:20
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Eh är väl rätt normalt, de ska ändå föreställa verkliga personer
Citera
2018-02-19, 04:21
Medlem
fearreapers avatar
Gud vad jag hatar Lisa, Liksom säger inte till sin man att hennes dotter har skadat sig, Liksom okej hon är rädd, Samt också att hon hqr eventuellt varit otrogen med Martin, För att Lo har samma som i bron har blå ögon och de andra har bruna ögon. Blir så irriterad. Vilket praktexemplar till morsa.
Citera
2018-02-19, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Gud vad jag hatar Lisa, Liksom säger inte till sin man att hennes dotter har skadat sig, Liksom okej hon är rädd, Samt också att hon hqr eventuellt varit otrogen med Martin, För att Lo har samma som i bron har blå ögon och de andra har bruna ögon. Blir så irriterad. Vilket praktexemplar till morsa.
Var det inte tvärtom? Att Bianca har bruna ögon men "borde" ha haft blå? Sedan är det en gammal skröna att det måste vara så, att det sker mutationer och därför kan blåögda få ett brunögt barn. Jag tyckte Regina Lunds karaktär var jobbigast idag. Totalt utan känsla för vad som är lämpligt och vad inte.
Citera
2018-02-19, 15:56
Medlem
motyls avatar
Tycker att det är helt fruktansvärt att Lisa väljer att skydda sig själv inför eventuell ilska från Patrik, istället för att prioritera sin dotters hälsa. Kör henne till akuten för fan.

För första gången i seriens historia var inte Eddie den jobbigaste.
Citera
2018-02-19, 16:59
Medlem
fearreapers avatar
Minns ej. Men ändå blir så less.
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Var det inte tvärtom? Att Bianca har bruna ögon men "borde" ha haft blå? Sedan är det en gammal skröna att det måste vara så, att det sker mutationer och därför kan blåögda få ett brunögt barn. Jag tyckte Regina Lunds karaktär var jobbigast idag. Totalt utan känsla för vad som är lämpligt och vad inte.
Citera
2018-02-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Tycker att det är helt fruktansvärt att Lisa väljer att skydda sig själv inför eventuell ilska från Patrik, istället för att prioritera sin dotters hälsa. Kör henne till akuten för fan.

För första gången i seriens historia var inte Eddie den jobbigaste.
Jag håller med om att Lisas uppförande är värre än... Ja, jag vet inte vad? Självklart borde ungen ha förts till akuten. Men Lisa har på något vis slutat att förvåna mig. Som vad hade hon för anledning att inte ta sitt ansvar...? Ja, men då kunde ju pappan bli arg.... Kul(inte) för honom nu om ungen får problem av fallet och börjar krampa eller något och så söker de sjukvård och läkaren undrar varför de inte kom på en gång? Om hon då säger "Jag var rädd att han skulle bli jättearg på mig!" så kommer läkaren alla gånger tro att han är hustrumisshandlare av värsta sort. Kanske t.o.m. att det var han som sparkade omkull vagnen.

Men som jag skrev så störde jag mig mest på moster Reginas dåliga känsla idag. Egentligen ingenting jämfört med att strunta i ett skallskadat barn.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in