2018-02-15, 17:13
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Nej, den är inte nersläckt.
För hög belastning kanske.
2018-02-15, 17:21
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
För hög belastning kanske.

Det är nog en möjlig förklaring.

By the way.. Hoppas domen blir överklagad. Men det är inte säkert Hovrätten tar upp den då det krävs prövningstillstånd. Det är inte en frisk människa det där och hon skulle behövt sluten psykiatrisk vård istället, men åklagaren kanske inte yrkade på detta?

Men hon lär nog hamna där ändå i sinom tid när hon fortsätter hota och förtala, och inte stänger ner de sidor på facebook hon skapat i J*els namn. *=o.

För sluten tvångsvård är vad hon behöver.
2018-02-15, 17:44
Bannlyst
Terese och jag talar sanning.

Terese Facebook är öppen

Inte stängd

Man får ju se vad Terese och advokaten kommer överens om att göra om dom överklagar gör dom de men om dom inte gör de är de synd för. Som dom som känner henne väl vet ju att hon ingenting har gjort hon har bara blivit dömd för någon idiot har. Hackat hennes grejor
2018-02-15, 17:52
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123

Terese Facebook är öppen

Inte stängd

Man får ju se vad Terese och advokaten kommer överens om att göra om dom överklagar gör dom de men om dom inte gör de är de synd för. Som dom som känner henne väl vet ju att hon ingenting har gjort hon har bara blivit dömd för någon idiot har. Hackat hennes grejor

Sluten psykiatrisk vård är det som behövs..
2018-02-15, 17:56
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:

Terese Facebook är öppen

Inte stängd

Men vem skulle jävlas med terese, genom att hacka henne, och skapa falska konton i joels namn, med tereses mail och nummer, och sen få terese att anmäla dom..

Varför har inte terese bytt lösenord?
Eller hur har hon blivit hackad?
Jag tror hon är paraboid schizofren..
Helt jävla galen. Hon borde inte få vara nära barn eller andra människor. Inte utan uppsyn..
Hoten var ju väldigt.. brutalt beskrivna. Mot barn.. usch
2018-02-15, 18:10
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:

Terese Facebook är öppen

Inte stängd

Varför har dessa hackers inte gjort alla hoten i Tereses namn utan gjorde det i Joels namn? Kan du förklara det för mig?
2018-02-15, 18:17
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:

Terese Facebook är öppen

Inte stängd

Terese talar inte sanning enligt domstolen, vad du talar vet jag inte men uppenbarligen går ni på samma dagcenter. Dina postningar börjar oftast efter att grisbilen passerat Jörn, men det är nog bara en tillfällighet. Att ni går på samma dagcenter är nog anledningen att ni uttrycker er så lika i skrift, brukar bli så om man gått i samma särskola....
2018-02-15, 18:22
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Terese ha arbetat med barn och gammal men hennes nya jobb Blir Jätte bra för henne
Kisseriet är pga våltäkt och de finns. Journal hos en läkare som bekräftat att kisseriet och att t var trasig där nere pga Joels våldtäkter som t vart utsatt för
Så för våltäkt finns bevis från läkare sköterskor. Bevis på några av misshandel barnen och. Terese blev utsatta. Finns de nån person som sett det och ska vittna om de

Ip-nummer. Leder till Stockholm Herrljunga. Och tele 2 och en Huwei telefon. Men de är inte kopplat till Terese erkände ju polisen på rättegången varför leta om hennes problem att hon måste gå på toa de löste sig ju på rättegången hon fick ju gå på toa då hon behöve ju bara ställa sig upp och gå. Och om de bli varje 5 minut eller sällan. Vad gör de hon kom dit och berättade SANNINGEN
Du skrev väl själv att DU hade sett misshandeln?
Har du vittnat?
Har du anmält detta?
Har du gjort någonting?
Du skrev att det ska finnas en polisanmälan mot Joel iom misshandel och våldtäkt.
Kan du ladda upp?
Senast redigerad av Hydrahead 2018-02-15 kl. 18:25.
2018-02-15, 18:31
Medlem
Bymyselfs avatar
Tror det här kan bli en rätt utdragen historia. Om de "dokumenterade" skadorna som T säger att Joel tillfogat henne, samt den incest hon anklagar honom för visar sig osanna, så lär väl Joel anmäla detta, vilket leder till ytterligare ett åtal. Spännande fortsättning följer 😊. Ett överklagande från T lär inte leda ngn vart, bevisningen är för överväldigande.
2018-02-15, 19:53
Medlem
henki420s avatar
Citat:

Nu ljuger du igen. Du sa att domstolen inte var eniga vilket dom var. Du ljög då och du ljuger nu.

Sen vore det väl konstigt om socialtjänst, polis, åklagare, vittnen och domstolen ljuger och bara Terese talar sanning.

Både du och Terese borde lägga ner Internet ett halvår eller så.
2018-02-15, 22:42
Medlem
Citat:

Terese Facebook är öppen

Inte stängd

Terese är redan en brottsling sedan tidigare. Hon har ju stulit saker från en butik. Hon är en tjuv och en lögnare, en riktig bedragerska. Det är därför hon också är olämplig att ta hand om barn. Hon kan inte lära sina barn att skilja på rätt och fel. Om hon fick uppfostra dem på egen hand skulle de bli lika kriminella som sin mor. Det är tur att soc har omhändertagit barnen.

Terese förtjänar att sitta i fängelse. Så jag hoppas ju nästan att hon överklagar. Dock tror jag inte Hovrätten kommer bevilja PT.
2018-02-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Strafföreläggande (2014) för stöld i butik till ett värde av knappt 1300 kronor. Hade det varit under 1000 kronor hade det dömts som snatteri.

Samma bristfälliga konsekvenstänk som hennes scape-goat M*lin alltså.

Vet du vad det var hon stal? Kläder, mat, smink?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in