2018-02-15, 14:21
Medlem
hetzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Finns redan länkad i tråden men här är den:

https://www.facebook.com/joel.*splund.1

*=a

Inget nytt skrivet i den på länge men de gamla hoten står kvar. I Joels namn.

Det som går att göra är väl att anmäla profilen som falsk till facebook. Tror inte det går att förklara för någon människa på företaget varför men om flera anmäler tas den nog ner ivf temporärt. T lär ju inte sitta på andra sidan och be om att profilen återaktiveras. (Kan tycka att polisen borde kontakta facebook när de utreder fall där låtsasprofiler används, om inget annat en lista där de informerar att de vet att dessa konton används i brott)

Har inte orkat läsa genom allt i tråden sen jag var här sist, är det så att T arbetar med barn? Det verkar ju högst olämpligt även om hon inte skulle blivit dömd.
2018-02-15, 15:12
Bannlyst
Terese ha arbetat med barn och gammal men hennes nya jobb Blir Jätte bra för henne
Kisseriet är pga våltäkt och de finns. Journal hos en läkare som bekräftat att kisseriet och att t var trasig där nere pga Joels våldtäkter som t vart utsatt för
Så för våltäkt finns bevis från läkare sköterskor. Bevis på några av misshandel barnen och. Terese blev utsatta. Finns de nån person som sett det och ska vittna om de

Ip-nummer. Leder till Stockholm Herrljunga. Och tele 2 och en Huwei telefon. Men de är inte kopplat till Terese erkände ju polisen på rättegången varför leta om hennes problem att hon måste gå på toa de löste sig ju på rättegången hon fick ju gå på toa då hon behöve ju bara ställa sig upp och gå. Och om de bli varje 5 minut eller sällan. Vad gör de hon kom dit och berättade SANNINGEN
2018-02-15, 15:24
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Terese ha arbetat med barn och gammal men hennes nya jobb Blir Jätte bra för henne
Kisseriet är pga våltäkt och de finns. Journal hos en läkare som bekräftat att kisseriet och att t var trasig där nere pga Joels våldtäkter som t vart utsatt för
Så för våltäkt finns bevis från läkare sköterskor. Bevis på några av misshandel barnen och. Terese blev utsatta. Finns de nån person som sett det och ska vittna om de

Ip-nummer. Leder till Stockholm Herrljunga. Och tele 2 och en Huwei telefon. Men de är inte kopplat till Terese erkände ju polisen på rättegången varför leta om hennes problem att hon måste gå på toa de löste sig ju på rättegången hon fick ju gå på toa då hon behöve ju bara ställa sig upp och gå. Och om de bli varje 5 minut eller sällan. Vad gör de hon kom dit och berättade SANNINGEN

Man blir fälld pga bevis! Det finns bevis mot din efterblivne vän! Inse fakta!!!
Varför har Joel inte blivit fälld om det finns bevis och allt? Varför?!?!? Du får ursäkta men du börjar bli riktigt jävla jobbig att ha och göra med nu!
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-02-15 kl. 15:32.
2018-02-15, 15:31
Medlem
henki420s avatar
Citat:

Precis som Terese ljuger du. Du sa att domstolen inte var eniga, vilket dom var, då bevisen mot Terese är överväldigande.

Saker blir inte sanna för att du upprepar dina lögner. Du begår dessutom ytterligare brott när du förtalar Joel.
2018-02-15, 15:40
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:

Kommit hem från dagcenter ser jag, du verkar inte ha tillgång till dator där och tur är väl det...
Överklagan kommer förhoppningsvis leda till skärpt straff och inlåsning på obestämd tid.
2018-02-15, 16:06
Medlem
Nu skriver Terese i en kommentar på Facebook:
Ja jag Joel var hos dig två tre gånger vi hade dåliga och bra stunder. Men jag sa ofta de va bra fast de var skit. För de som hände mig barnen jag var rädd för han sökte hjälp för mig barnen också Jo en tid kämpa båda. För våra barn nu äre bara jag som kämpar för barnens bästa. Då Joel vill ge bort vårdnaden nu också. Men jag kämpar för barnens bästa Jo allt vi drabbades av polisanmäldes o de finns vittnen så bli öppna upp dom målen men hare bra. Kul träffa dig på Ica Maxi en snabbis för nån dag sen
Hur fan går det ihop? Hon ljuger ju aldrig, och nu påstår hon att hon har ljugit om att hon och Joel hade det bra.
2018-02-15, 16:21
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nu skriver Terese i en kommentar på Facebook:
Ja jag Joel var hos dig två tre gånger vi hade dåliga och bra stunder. Men jag sa ofta de va bra fast de var skit. För de som hände mig barnen jag var rädd för han sökte hjälp för mig barnen också Jo en tid kämpa båda. För våra barn nu äre bara jag som kämpar för barnens bästa. Då Joel vill ge bort vårdnaden nu också. Men jag kämpar för barnens bästa Jo allt vi drabbades av polisanmäldes o de finns vittnen så bli öppna upp dom målen men hare bra. Kul träffa dig på Ica Maxi en snabbis för nån dag sen
Hur fan går det ihop? Hon ljuger ju aldrig, och nu påstår hon att hon har ljugit om att hon och Joel hade det bra.

Nu ska man inte ta något som Terese eller Arlighet123 skriver på allvar, det är bara skitsnack allting. Att hon skulle vara en bra mamma? Skitsnack. Att Joel är våldtäktsman och pedofil? Skitsnack. Att hon är oskyldig? Skitsnack. Att Jimmy tagit sin dotters straff? Skitsnack. Att det var Joels fel att hon gick in och stal från en butik för 1400? Skitsnack

Snälla Terese, inse, slaget är förlorat, ALLA vet att du är en jävla lögnare. Stå upp för vad du har gjort så kommer dina vänner att respektera dig. Sen gör du för stor sak av detta också tycker jag. varför fläka ut allting på facebook så att alla kan läsa det. När folk får upp ögonen för det du skriver på facebook så kommer dom kanske googla det och då hamnar dom här på flashback och här finns ju länkar till FUP och till domen. Du gör det fan bara värre för dig själv! Visa att du har lite ryggrad och säg som det är så vi kan lägga denna tråd till handlingarna!
2018-02-15, 16:26
Medlem
Citat:

Du kanske inte vet att mängder med kvinnor får förlossningsskador och drabbas av inkontinens risken för detta ökar ju fler barn man får och ännu mer om man får barnen tätt.
2018-02-15, 16:59
Medlem
Bymyselfs avatar
Och nu har T släckt ner sin Fejja igen 🙄, blev väl lite småjobbigt med alla kommentarer från folk som inte var sanavänner kanske ...
2018-02-15, 17:04
Medlem
Citat:

Hon skriver på facebook att hennes kissproblematik beror på problem med gallan. Jag är ingen expert, men jag tror det är extremt ovanligt att våldtäkter leder till gallbesvär. Förstår inte du hur mycket din mytomankompis ljuger för dig? På riktigt, hon blåser dig i varenda andetag hon tar. Är det helt omöjligt för din retardhjärna att ta in att om det funnits bevis på att Joel våldtagit Terese så skulle han ha blivit ställd inför rätta, och blivit fälld. Precis som din cp kompis Terese. Henne finns det bevis mot, alltså hamnar hon i tinget, och blir fälld för att ha gjort helt sinnessjuka grejer. Hon ljuger hela tiden för dig, och du bara sväljer och tar emot.. Vad krävs för att du ska fatta?
2018-02-15, 17:07
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bymyself
Och nu har T släckt ner sin Fejja igen 🙄, blev väl lite småjobbigt med alla kommentarer från folk som inte var sanavänner kanske ...

Nej, den är inte nersläckt.
2018-02-15, 17:12
Medlem
Bymyselfs avatar
Den var det för en stund sen, nu är den tillbaka igen 🤔.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in