Citat:
Han vokabulär, attityd, utseende och beteende påminner om någon högstadiekille i OBS-klass. Så kan det gå om man saknar mål i livet och börjar knarka. Tragiskt.
Enda vettiga personerna är killen som varit längst på torpet och ljusa tjejen som bodde i skogen från början.
Enda vettiga personerna är killen som varit längst på torpet och ljusa tjejen som bodde i skogen från början.
Pfft norskjäveln köper hus till lyxmigranter och Helena kör med tillgjord värmländska och skryter med sitt jagande för att passa in i någon stereotyp "bonna"-roll och hålla sig god med Sheldon.
Håller på Robban. Fast med Sheldon och behövt lyssna på hans skrytande i skogen, fick kämpa för sin amulett, har fått skit från Mulle (och indirekt Mullig då också) sedan dag ett, manipulerad av JP, jobbar på men får bara skit och blir saboterad...njae tycker han förtjänar vinst som det ser ut nu.
Citat:
Man får gratulera tv4 med castingen här.
Stefan är väldigt dominant och realistisk, utåt med vad han tycker och skiter rakt av vad andra tycker. Han kör sitt race.
Robert är undergiven av sig och naiv, döljer vad han egentligen tycker och tänker för att han är rädd vad andra ska tycka. Den typiske Svenssonmannen med villa, vovve och volvo. Men sitter samtidigt på en passiv aggressivitet som ligger gömd i hans medvetna och som kommer fram då han själv eller något han värderar är hotat (djuren, kampen mot Pawel).
I ett klassiskt handgemäng mellan dessa två tror jag att Robert skulle slå ihjäl Stefan utan vidare problem.
Stefan är väldigt dominant och realistisk, utåt med vad han tycker och skiter rakt av vad andra tycker. Han kör sitt race.
Robert är undergiven av sig och naiv, döljer vad han egentligen tycker och tänker för att han är rädd vad andra ska tycka. Den typiske Svenssonmannen med villa, vovve och volvo. Men sitter samtidigt på en passiv aggressivitet som ligger gömd i hans medvetna och som kommer fram då han själv eller något han värderar är hotat (djuren, kampen mot Pawel).
I ett klassiskt handgemäng mellan dessa två tror jag att Robert skulle slå ihjäl Stefan utan vidare problem.
Får samma känsla av Robban. Kuvad av frugan kanske(?) och kan inte agera hur som helst då han tänker på familjen och hur det skulle se ut och hur han skulle framstå i det sömniga villaområdet han förmodligen bor i men här har han ändå viss möjlighet att tända till och ta ut svängarna lite. Undergiven vete fan...han verkar bara inte vilja ha onödiga gräl (med pundaren exempelvis). Bättre att hålla käft och jobba (som varit ett genomgående tema bland många av de "äldre" gubbarna genom säsongerna och kanske en av de störst bidragande anledningarna till att jag funnit mig hålla på dem...plus att kärringarna genomgående varit så osympatiska då).
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-13 kl. 20:23.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-02-13 kl. 20:23.