Citat:
Ursprungligen postat av
D.Yster.Quist
Undrar hur många farmendeltagare som är inne på tråden och läser?
Det har väl varit några tidigare säsongers deltagare som beklagat sig i Aftonbladet över vad dom fått utstå på hat-siter.
Kanske t.o.m. någon som är aktiv och skriver något.
Corren var ju glad i någon i tråden den säsongen hon var med och Fegdrik bölade tydligen på Facebook över smeknamnet. Säkerligen många (de flesta) som läser. Undantaget de som är för gamla för nymodigheter som internet.
Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Ja, känns som alla tre planerat detta utanför kameran.
Alexandra har tyvärr också sjunkit i mina ögon. I början såg man inte så mycket av henne, som dom brukar göra i Farmen där dom som går långt introduceras senare. Tex året Janikke Taflin var med.
Tråkigt.
Ja om man har energi att medvetet leta drama i det här stadiet så jobbar man nog inte särskilt hårt.
Mulle blir mer och mer oskön för varje avsnitt. Svinto är extremt störande ja men att börja gorma som han gör för att hon "bortförklarar" (tro fan det om hon nu faktiskt inte snott något) är ju löjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Dawkins blev hemskickad för sitt dåliga uppträdande.
Mulle och hans lakejer är ju mycket värre- djävulska i sin mobbning-.
Fast där gjorde produktionen sig av med sin största profil någonsin alldeles för kvickt så de har väl lärt sig av det? Inte varit så påtagligt tidigare men idag var det illa. Tre mot en och de hackar helt utan bevis...fast det är ju taktik det också (mobba ut någon tills det brister likt hur Kristi gjorde med Louise. 4:an har öppnat för det. Det är en "legitim strategi" [på gott och ont]).
Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
I farmen Afrika så var han hotfull-o blev hemskickad. Youtube.
Var det inte där han lämnade självmant? Tror du tänker på Club Goa och hur han hackade på Kitty Jubring och sedan blev hemskickad efter att ha varit hotfull. "Du ser ut som en krokofant!"
Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
psykisk misshandel var det. Aschberg var tydlig och skickade hem den elake Dawkins.
Och det är samma nu med de fyra i Mullegänget.
J-p är med i gänget o värvar lill-steffe som är överlycklig att få vara delaktig.
Tror det var så att han hotade folk(?). Skillnad trots allt.
Upprepar förresten att jag nog hade spelat likadant som Sheldon om jag stört mig på min skogskamrat och aldrig paktat med honom (om än lite mindre uppenbart för att inte framstå som kall). Gillar honom inte något vidare men man får ju respektera att han är där för att täva till 100%.
Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
TORPET Jag skrev igår att Lina skulle in på Torpet och jag hade rätt. Väldigt snygg tjej, hon har gått ner i vikt också, men har fortfarande kvar sina stora härliga bröst...
Prima silikon hänger nog inte med i viktnedgång särskilt ofta (inte för att jag klagar).
Citat:
Mulle förstår nog inte när Dee pratar engelska och därför blir han frustrerad på henne.
Låter rimligt. Jag förstår inte heller men det är bara för att det är så enromt irriterande att fokus försvinner.
Citat:
Håller med... ibland säger hon "törpet" och ibland "torpet". Tillgjord människa, fy...
Detta.
Edit: vad tjänade "gladiatorerna" på medverkan f.ö? Uppmärksamhetskåta bara (Leana och Taturektikern passar ju in men kanske inte Ida) eller fick de lön? Varför inte bara lämna WO? Motivationen bestod i...?