2018-02-08, 13:16
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Bara jag som ser att Sheldon Cooper är på farmen nu?

Du är något sen. Tagits upp ett flertal ggr.
Citera
2018-02-08, 13:22
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Kirsi höjde sig när hon bad om ursäkt om hur hon behandla Rocco.

Skulle bra gärna vilja veta vad Kirsi Brud sagt till Rocco egentligen. Kamerorna visar inte allt. Tror hon kommit med ett flertal kränkande tillmälen om jag ska vara ärlig.
Hon var nog så elak att Rocco valde att lägga sig mot Fakking, för att komma bort från henne.

Stella sa i en radiointervju att något som aldrig visades i tv när hon och Kirsi Brud tjafsade om kastrullerna och klädtvätt, att Kirsi Brud hade sagt ”stick tillbaks till djungeln med dig”.

Så ni ser vilken nivå hon lägger sig på.
Så Rocco har nog fått höra en hel del rasistiska påhopp han med.
Citera
2018-02-08, 14:46
Medlem
Tror att det blev lite kuckeliku på torpet när Gustav den allsmäktige och Alien Wournos drog. Tyckte hon fick en lite våtare blick. Skulle inte förvåna om hon sjöng i micken på norrbaggen. Kanske blev en Rocco 2 på torpet😁
Citera
2018-02-08, 14:57
Medlem
Citat:
Tror att det blev lite kuckeliku på torpet när Gustav den allsmäktige och Alien Wournos drog. Tyckte hon fick en lite våtare blick. Skulle inte förvåna om hon sjöng i micken på norrbaggen. Kanske blev en Rocco 2 på torpet😁

Klart som fan att det knullades i torpet, men ingen av dem kommer någonsin berätta det för någon då bägge har partners hemma...
Citera
2018-02-08, 15:42
Medlem
Då Robins Instagram länkades här i tråden så tog jag mig en titt, och det första jag ser är Kirstis självbelåtna arsle som vägrar erkänna att hon har torskat rättvist.

När hon först fick flyga ut från torpet med huvudet före i grinden, som självklart endast var på grund av underskattning från hennes sida, och nu inte ens fått på repet på stocken innan Helena var i mål så fortsätter hon ändå gnälla.

Detta är då taget från Robins Instagram:

kirsilove: "de va tur att jag gav Helena min plats 😊 så hon får slå ut de andra sen ♡ ."

robin_norsken: "@kirsilove Tror inte det var nödvendit at ge henne nån plats. Hon hadde tagit den platsen endån såg det ut som..."

kirsilove: "@robin_norsken nja ...de vet vi ju inte Robin . Du vet att jag mer eller mindre gav min plats till henne för att jag hade hemlängtan ."

Fruktansvärt ironiskt att denna kärring jobbar på psyket.

Edit: När jag ändå är i gång så råkade jag snubbla in på Polska SH's profil också.
"I'll be right Here with you You'll be right Here with me. And you can't breathe I'll breathe for you."
Mycket fin profil lär jag säga.
Senast redigerad av hawthorns 2018-02-08 kl. 15:47.
Citera
2018-02-08, 15:49
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Helvete vilken fight Helena bjöd på.

Bondstark som hon själv beskrev
Citera
2018-02-08, 16:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker Robert verkar himla juste, och normal. Han verkar väldigt snäll. Vad är det för fel med det? Får folk inte vara snälla?
Men taskigt med JP som lurar honom. Där är ju JP ett avskum isåfall, inte Robert. Vilka är Roberts grupp förresten? Varför står han där helt ensam med uppdraget? De osolidariska farmarna visar sitt rätta jag.

Han byggde ju duschen nästan själv för den hjälp han fick av JP, det var inte att hjälpa snarare att stjälpa.
Underskatta inte Smarty, han kan mer än vad de tror.

Smarty, Norsken och Stinsen är mina favoriter, med Helena som outsider.

Jabba dabba dee, MrPerfect och Pavel ligger på minus. Resten är troligen utan vinstchans.
Citera
2018-02-08, 16:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Bara jag som ser att Sheldon Cooper är på farmen nu?

Jag vill inte göra dig ledsen men min tipspolare Giggsy myntade Sheldon redan den 24/1.
Citera
2018-02-08, 17:49
Medlem
Hunden007s avatar
Krisi är ändå rolig.

brutalt jäkla utklassad i sina kamper. hon såg ut att flyga 2 varv i grinden mot Alexandra. kan inte fortfarande fatta hon valde att hoppas på svärden för sin grupp.
Citera
2018-02-08, 18:38
Medlem
Om Kirsi var det minsta smart skulle hon veta att hon alltid blev utklassad vad gäller styrka/uthållighet mot yngre tjejer och därför endast välja att möta killar då hon ändå har en chans i kunskap. I synnerhet på Torpet.

Lite kul med hennes kommentarer på Robins instagram om att hon "gav" platsen till Helena för att hon hade tröttnat.. jo tjena, hon hade aldrig en chans på att lyfta en jävla stock ändå
Citera
2018-02-08, 19:40
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Robert är ju lätt den mest vettiga personen. Trevlig och klipsk. Tyvärr lite konflikträdd.

Hej då, Manne!
Citera
2018-02-08, 19:40
Medlem
Fan tråkigt för Manne. Hoppas inte det var något riktigt allvarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in