Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Du jämför det här med elvis, då tror jag det finns en del andra orsaker till att du inte begriper. jösses
Nej, jag försökte mig på en liknelse på detta du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Avsaknaden av deras aktivitet är om inte annat ett mycket starkt bevis på Q's äkthet
Det är nämligen ett helt huvudlöst påstående gällande vad som helst. Alltså även om det inte gällde denna tråd och Q skulle det vara helt galet att uttrycka sig så. Därav mitt försök med Elvis.
Försöker igen, inte sedan 30-talet har man kunna se någon Tysk militär uppladdning utanför den franska gränsen. Frånvaron av tecken på Tysk militär uppladdning är därför är ett mycket starkt bevis på att Tyskland nu förbereder ett militärt anfall mot Frankrike.
Ser du? Det blir tokigt att uttrycka sig på det sätt du gör, speciellt för att bevisa Q:s äkthet.
Och sedan kommer väl ett krav att vi då ska motbevisa dig för annars är det väl lika med att du har rätt? Och då ska vi motbevisa dig genom att visa på att CIA intresserar sig för Q? Vilket är tvärtemot vad vi andra tror på. Samt att vi knappast skulle kunna ha den insikten.
Diskussion torpederas genom påståenden som ditt ovan.