Citat:
Jag skulle vilja säga att det går bra men då skulle jag ljuga. Om jag ska vara ärlig mot mig själv och se verkligheten för vad den är, så tror jag att detta blir det år jag dör.
Jag har alltid varit mer eller mindre deprimerad och det är möjligt att jag lider av någon diagnos.
Nu har jag sökt hjälp men det händer verkligen ingenting.
Jag vill verkligen inte såra någon men jag tror faktiskt inte att så många hade tagit illa vid sig, de flesta tror jag hade max tyckt att det var lite tråkigt och synd. Många hade inte ens märkt det.
När jag mår som sämst finner jag tröst i självmords tankarna, man får en slags acceptans med beslutet att genomföra ett nytt försök.
Jag har inga verktyg nu så blir svårt att försöka, då jag är feg så överdos som gäller.
Har beställt nya verktyg för jag vill ha det redo om jag mår dåligt eller tillfälle dyker upp.
Har tappat den heroin kontakt jag hade så vet inte hur jag ska styra upp det bara...
Men förhoppningsvis kommer det dyka upp nya tillfällen framöver.
Ifall någon har tips på lätta, smärtfria och lite fegare tillvägagångssätt får ni gärna skicka mig ett pm.
Min morfar tog livet av sig genom avgaser in i bilen. Detta är kanske ett milt tillvägagångssätt?
Jag har alltid varit mer eller mindre deprimerad och det är möjligt att jag lider av någon diagnos.
Nu har jag sökt hjälp men det händer verkligen ingenting.
Jag vill verkligen inte såra någon men jag tror faktiskt inte att så många hade tagit illa vid sig, de flesta tror jag hade max tyckt att det var lite tråkigt och synd. Många hade inte ens märkt det.
När jag mår som sämst finner jag tröst i självmords tankarna, man får en slags acceptans med beslutet att genomföra ett nytt försök.
Jag har inga verktyg nu så blir svårt att försöka, då jag är feg så överdos som gäller.
Har beställt nya verktyg för jag vill ha det redo om jag mår dåligt eller tillfälle dyker upp.
Har tappat den heroin kontakt jag hade så vet inte hur jag ska styra upp det bara...
Men förhoppningsvis kommer det dyka upp nya tillfällen framöver.
Ifall någon har tips på lätta, smärtfria och lite fegare tillvägagångssätt får ni gärna skicka mig ett pm.
Min morfar tog livet av sig genom avgaser in i bilen. Detta är kanske ett milt tillvägagångssätt?
Att ta livet av sig via avgaser är extremt svårt med dagens bilar, baserat på många olika faktorer. Men har du en rejält gammal bil är det klart möjligt. Men annars kan det vara värt att försöka dränka sig själv, så länge det är rejält kallt i vattnet borde det vara ganska smärtfritt.
I övrigt, hur det är med mig. Sitter och funderar på varför man ska leva, samtidigt som jag gör mig redo för att jobba i morgon. Tror min kontaktperson från psyket ska ringa, och har helt ärligt lite ångest för vad man ska säga till henne. Antingen sanningen, eller hålla skenet uppe. Risken finns att de kanske ger upp om de hör att jag har gjort det.