• 6
  • 7
2018-02-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StupidMonkey
Jag förstår dig faktiskt. Själv livrädd för att bli avvisad och utesluten vilket jag blir ofta. Antagligen därför man byggt upp en rädsla för det.

Jooo, dels är det så, men också är det precis som du säger, en vård som gärna avskriver än gör något då de har för mycket jobb för för lite människor.
Citera
2018-02-12, 14:50
Medlem
Åt helvete rent ut sagt. Fint att du frågar. Ska försöka borsta tänderna idag, på den nivån ligger jag på just nu typ.
Citera
2018-02-12, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jossan30
Åt helvete rent ut sagt. Fint att du frågar. Ska försöka borsta tänderna idag, på den nivån ligger jag på just nu typ.

Why bother mentaliteten, den är jag kär i

Vill du må bättre, tvinga dig själv. Vill du må sämre, kliv inte upp.
Citera
2018-02-12, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jooo, dels är det så, men också är det precis som du säger, en vård som gärna avskriver än gör något då de har för mycket jobb för för lite människor.

Släpp konsekvens tänket, bara agera mot dina egna syften. Fråga dig själv, behöver jag detta? Och utgå där ifrån.
Citera
2018-02-12, 16:16
Medlem
Vetenskapspojkens avatar
Jag vaknade efter ca 13h sömn. Jag sover väldigt mycket nuförtiden. Morgonen började väl helt okej men sen kom ångesten smygandes (som jag har varje dag). Tog 60mg Elvanse nu för att komma igång och förhoppningsvis bli lite gladare/på bättre humör, men de har inte kickat in ännu. Är på besök hos några vänner i Göteborg (bor i Stockholm), och antagligen på grund av min autism så genererar nya miljöer (även om de är positiva) väldigt negativa känslor för mig.

Depression är väl inte mitt främsta problem, utan snarare någon form av generell ångest. Vill inte ta min Stesolid såhär mitt på dagen, även om det skulle eliminera ångesten, då jag samtidigt blir trött och icke förmår göra något.

Ska i alla fall försöka ringa min läkare imorgon när han har telefontid, och se om han kan hjälpa mig med mina psykiska problem.
Citera
2018-02-12, 18:19
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Är seg på morgonen och faller ibland in i att jag fördjupar mig i saker.. Annars så är det väl både och..
Citera
2018-03-02, 04:58
Medlem
Ligger vaken just nu som många nätter på senare tid. Inget hopp, allt går utför.
Citera
2018-03-02, 05:20
Medlem
EghtLeggeds avatar
Det var några minuter då min deppression upphörde idag. Upplevde det när jag såg en film som väckte nostalgi och kunde tänka på något annat än mitt liv.
Citera
2018-03-02, 11:38
Jo, det där med apatin av Abilifyn verkar ha släppt nu. Humöret är det väl inget större fel på, men var nyss hos husläkaren o ev. har jag diabetes.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in