Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-09-02, 00:09
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foppa21
Vet inte vad du snackar om... Jag bor då ganska nära

Fast eftersom det tog 14 år innan nån som bor nära gav sig till känna kan det ju inte vara så många som gör det (bor nära alltså).
Citera
2017-12-07, 02:50
Medlem
max02s avatar
Lägger mina röster på Bourbon i Karlskrona och bara burgare i Kristianstad. närproducerade råvaror som smakar fantastiskt gott. Bourbon är verkligen en klass för sig!
Citera
2018-01-24, 17:05
Medlem
urverksapelsins avatar
Har nu testat Barn i Göteborg, och instämmer med GP och Metro - deras burgare är suveräna.
Trevlig personal med maximal servicekänsla.
Citera
2018-02-10, 17:58
Bannlyst
Bastard Burgers öppnar snart i STHLM, strax därefter i Östersund.
Påväg att bli en rikstäckande kedja, fler städer verkar vara på gång.
Hur är deras burgare?
Citera
2018-02-11, 01:42
Bannlyst
Käkade förbaskat goda tofuburgare i Finland för ett gäng år sedan, minns dock inte kedjan. Finns det någon motsvarighet i Sverige?

Det är vid sånahär tillfällen man vill mörda sitt partis ledning (SD) för att de kräver köttalternativ på vegetariska dagen i skolan.
Citera
2018-02-11, 08:53
Medlem
Har ätit på dom flesta burgarställena i Stockholm och jag får nog påstå att Baton Rouge (som egentligen är ett korvställe) har den bästa burgaren jag ätit, deras Captain Rouge med västerbottenkräm är grym!
Citera
2018-02-21, 14:28
Medlem
Metallharrys avatar
Circle k har ett samarbete med KÄK och har börjat kränga burgare i hela landet tydligen, sous vide tillagat och briochebröd, har nån hunnit testa den än?
Citera
2018-02-21, 14:31
Medlem
Metallharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Bastard Burgers öppnar snart i STHLM, strax därefter i Östersund.
Påväg att bli en rikstäckande kedja, fler städer verkar vara på gång.
Hur är deras burgare?

Uppsala höll en bra standard, men stack väl inte ut mot alla andra hak som flippin och bmb exempelvis. Goda sweet potato fries och dipsåser vill jag minnas dock, och burgarn var saftig och med en god köttsmak.
Citera
2018-02-21, 16:00
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metallharry
Circle k har ett samarbete med KÄK och har börjat kränga burgare i hela landet tydligen, sous vide tillagat och briochebröd, har nån hunnit testa den än?
Hamburgare på en bensinstation kan bara vara dåliga. All varm mat på såna ställen är vidrig.
Citera
2018-02-21, 16:08
Medlem
Anser att Burger King har de godaste (av de större kedjorna alltså). Men måste ändå säga att jag ätit väldigt goda hamburgare på mindre grillar här och där också.......
Citera
2018-02-27, 02:17
Medlem
Av dom stora kedjorna skulle jag välja Max Friscoburgare utan lök.
Citera
2018-02-27, 09:24
Medlem
-lynx-s avatar
Finns knappt något bättre än en välgjord burgare, typ Tugg i Lund eller Charlies i Malmö!

Men... hur längre tror ni trenden med finburgare kommer hålla i sig? Ser ni någon nedgång i nyöppnandet av hak för finburgare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in