2018-02-09, 14:45
Medlem
Fascistoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landos
Frändelöv (då Mentzen..) gråter så sent som Juni 2014 ut i ETC med sina vänsterpolare. Titta på personerna på bilden.
https://goteborg.etc.se/inrikes/prot...amiljebostader
Klagar på att han är fattig, att allt är orättvist. Hyresrättsföreningen, social justice.

Vilken kämpe och fantatsik frontfigur ni hittat.

Ha detta i åtanke när han sätter sig på sin höga häst och klankar ner på andra.
Detta var så sent som mitten av 2014.
Vad fan byter man efternamn för?
Frändelöv, Mentzen, Wresig, Ohm. Låter som en stabil kille.
Citat:
Det är billiga lägenheter här och många som bor här är invandrare, socialbidragstagare och sjukskrivna. Jag trivs verkligen jättebra i området och gillar att det inte är så hög standard eftersom jag pluggar. Det här blir en gentrifiering, det är nog inte planen men det blir en effekt. Att vi som så att säga är fattiga flyttar härifrån, säger Daniel Mentzén.
Ja detta fick mig att skratta lite smått, bra gräv!

När blev Conrad panelist hos Länsman? 2012-2013? Var han fortfarande röding utåt sett när han medverkade där? Himla märkligt.
2018-02-09, 19:07
Medlem
Devonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fascistoid
Ja detta fick mig att skratta lite smått, bra gräv!

När blev Conrad panelist hos Länsman? 2012-2013? Var han fortfarande röding utåt sett när han medverkade där? Himla märkligt.

Allt verkar väldigt förvirrat, minst sagt!
Conrads rödpillringshistoria enligt egen utsago:
I Vita Pillrets intervju som publicerades 6 juli 2017 påstår Conrad först att han har poddat i 8 år för att snabbt därefter ändra det till 5-6 år. ( 7:44 – 9:10) Dvs någonstans runt 2011-2012 ska han enligt egen utsago varit igång med detta. Dessutom erkänner han glatt att han alltid varit bra på att debattera utan att kunna något. (3:32 – 3:56)

https://www.youtube.com/watch?v=rVjmjYfY03M
2018-02-09, 19:54
Medlem