Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Ja eftersom man måste förklara allt för dig så hjälper jag dig. Liverpool kommer aldrig ifrån med en oförtjänt seger, Ska de vinna så måste de kämpa sig till det. Som ex United som kan komma iväg med 3p trots dåligt spel.
Erik Niva gick dessutom ut och sa samma sak. De plockar poäng och varje poäng är de värda.
Om det är sättet de spelar på eller så, det vet jag inte. Men kommer du på en seger som de inte förtjänade så får du gärna upplysa mig.
tja vilket lag behöver inte kämpa sig till en seger? möjligtvis manchester city i vissa matcher då de är överlägsna motståndarna.
du skriver att united kan "komma iväg med 3 poäng trots dåligt spel", vill inte gärna försvara de röda jävlarna men kan det bero på att de har en utomordentlig målvakt, samt ett försvar i alla fall värd namnet. att united ofta spelar ett tråkigt spel är en annan sak.
liverpool måste, enligt ditt sätt att resonera, vara mera otursförföljda än alla andra lag. besynnerligt. fullständigt ologiskt. eftersom du måste upplysas om självklarheter så ger jag dig det en gång till. liverpools målvakt är en olycka som redan inträffat, och deras försvarsspel är minst sagt underhållande emellanåt, och det menar jag inte som en komplimang.