2017-12-03, 12:16
Avslutad
Firmino rockar sönder PL.

Han är viktigare för Liverpool än man tror.
Citera
2017-12-03, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Firmino rockar sönder PL.

Han är viktigare för Liverpool än man tror.
Firmino var ruggigt bra igår men jag måste även lyfta fram Salah. Hans aktion vid 3-0-målet var ju fotbollsgodis. Liverpool var giftiga i sina omställningar och det var väldigt kul att se laget spela igår.

Salah är ju helt klart årets värvning hittills. 12 mål på 25 matcher(!)
Citera
2017-12-03, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Firmino var ruggigt bra igår men jag måste även lyfta fram Salah. Hans aktion vid 3-0-målet var ju fotbollsgodis. Liverpool var giftiga i sina omställningar och det var väldigt kul att se laget spela igår.

Jag tyckte det var lite konstigt att inte fler och större klubbar var ute efter Salah efter hans tid i Fiorentina och Roma, man såg redan där vilken grym spelare det handlade om. Att han "misslyckades" i Chelsea säger absolut ingenting.
Citera
2017-12-03, 13:47
Medlem
Citat:

Instämmer där, årets värvning helt klart! Kan dock inte sluta att imponeras av Iborra i Leicester, han är så ruggigt bra. Den värvningen har verkligen kommit i skymundan av många andra.
Citera
2017-12-03, 13:48
Medlem
Citat:
Jag tyckte det var lite konstigt att inte fler och större klubbar var ute efter Salah efter hans tid i Fiorentina och Roma, man såg redan där vilken grym spelare det handlade om. Att han "misslyckades" i Chelsea säger absolut ingenting.

Salah, Lukaku, De Bruyne och Romeu.
Citera
2017-12-03, 15:07
Medlem
Citat:

Hur många klubbar i England är större än Liverpool? Enda klubben som kan konkurrera är United.

Sedan är det lätt med facit i hand och se vilken "grym" spelare Salah är. Det var många som trodde han skulle misslyckas när Liverpool köpte honom.
Citera
2017-12-03, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Hur många klubbar i England är större än Liverpool? Enda klubben som kan konkurrera är United.

Sedan är det lätt med facit i hand och se vilken "grym" spelare Sarah är. Det var många som trodde han skulle misslyckas när Liverpool köpte honom.

Faktiskt inte jag, jag såg regelbundet hans matcher i Italien och det var inget snack om att han var äkta vara. Anglofiler är inte direkt kända för att titta på fotboll utanför England.

Titelmässigt lockar inte Liverpool lika mycket som Man C, Chelsea och möjligtvis Arsenal, även om Liverpool historiskt sett är större än ovan nämnda klubbar.
Citera
2017-12-03, 22:38
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Faktiskt inte jag, jag såg regelbundet hans matcher i Italien och det var inget snack om att han var äkta vara. Anglofiler är inte direkt kända för att titta på fotboll utanför England.

Titelmässigt lockar inte Liverpool lika mycket som Man C, Chelsea och möjligtvis Arsenal, även om Liverpool historiskt sett är större än ovan nämnda klubbar.

Menar att att liverpool borde vinna ligan för att man till historiskt sett är större än de andra?
Citera
2017-12-04, 07:39
Medlem
Citat:

Citerar och rättar mig själv - 12 mål på 15 matcher skulle det vara.
Citera
2017-12-04, 11:15
Medlem
santacls avatar
http://www.sportbible.com/football/news-paul-pogbas-suspension-could-be-extended-by-the-fa-20171204?c=1512378735863

As if Paul Pogba being suspended for this Sunday's Manchester derby wasn't bad enough news for Manchester United, the French midfielder may now miss even more playing time than the three games he was originally suspended for.

But it could get even worse for Pogba.

The former Juventus man was seen to be sarcastically applauding referee Andre Marriner as he left the field, which could now lead to retrospective action from the Football Association based on whether or not Marriner included the incident in his match report.
Citera
2017-12-04, 14:39
Medlem
Den här artikeln summerar upp engelska domare rätt bra. Sätter sig alltför ofta i centrum och försöker styra matcherna på ett sätt som inte gynnar något av lagen inblandade.

http://www.bbc.co.uk/sport/football/42219327
Citera
2017-12-04, 20:25
Medlem
Hunden007s avatar
Grymt med Liverpool - Everton i FA Cupen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in