Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Fan så mycket bättre Samhällsnytt har blivit efter namnbytet. På Avpixlat var det mest rewrites och tyckande, nu är det avslöjanden och intressanta egna nyheter dagligen. Egor Putilov är huvudorsaken till förbättringen, men även den allestädes närvarande Albinsson har bidragit på sistone.
Bra jobbat!
Citat:
Ursprungligen postat av
Stureplansstekaren
Putilov är som en enmansarmé!
Efter det senaste dygnets judeobolsjevikiska trippel-tag team (Arbetaren, DN, NI) så är det ganska klart att ZOG håller med.
Till Samhällsnytt: Tänk kvalitet. Håll huvudet kallt. Goda gärningar kan uppväga dåliga. Egor har bidragit mer än någon annan till den kvalitetshöjning alla är ense om har skett sista tiden. Låt de andra bevisa och driva sina eventuella grejer innan ni gör något dumt.