Samnytt är sammantaget helt okej (trots kass moderering). De behövs i pk-landet Sverige.
En ganska tydlig förändring rörande artiklar och innehåll i och med namnbytet, uppfattar jag. Bättre och mer läsvärt generellt sett.
Skribenter har de ett antal som är rätt hyfsade (på olika sätt).
Tänker på M Dagerlind, J Gustavsson (underskattad) och E Putilov (Egor är huvudsakligen bra, men lite ojämn).
Modereringen är dock fortsatt usel på Samnytt (egentligen inte bättre än på Avpixlats tid). Alltför många kommentarer efter artiklarna är skräp. Man kan jämföra lite med Flashback: här är det högre kvalitet på t.o.m. de inlägg vilka är ren skit/OT/trolltramsande etc än på åtskilligt efter Samnytts artiklar. Samnytts moderatorer är pinsamt dåliga på att styra upp kommentarsfälten på lyckat sätt.
Spårvagnstrafik i Bergsjön ställdes in efter stenkastning (sannolika stenkastare = icke-etniska svenskar)
Misstänkt gruppvåldtäkt i Malmö (egentligen allt pekar på utländska GM)
Fredagsbön och ”jalla jalla, moské för alla” – annorlunda julstämning på torget i Uddevalla (islam)
Gymnasium utrymt efter bråk mellan olika ‘grupperingar’ (grupperingar...vilka troligen består av utländska figurer)
En ganska tydlig förändring rörande artiklar och innehåll i och med namnbytet, uppfattar jag. Bättre och mer läsvärt generellt sett.
Skribenter har de ett antal som är rätt hyfsade (på olika sätt).
Tänker på M Dagerlind, J Gustavsson (underskattad) och E Putilov (Egor är huvudsakligen bra, men lite ojämn).
Modereringen är dock fortsatt usel på Samnytt (egentligen inte bättre än på Avpixlats tid). Alltför många kommentarer efter artiklarna är skräp. Man kan jämföra lite med Flashback: här är det högre kvalitet på t.o.m. de inlägg vilka är ren skit/OT/trolltramsande etc än på åtskilligt efter Samnytts artiklar. Samnytts moderatorer är pinsamt dåliga på att styra upp kommentarsfälten på lyckat sätt.
Citat:
Förändring, ja. Marginellt mindre fokus på invandring kanske, dock är artiklarna alltsomoftast anknutna till något som antingen är invandringsrelaterat eller som indirekt kan tänkas vara kopplat till invandrare, nyanlända etc. - man kan ta några av de senaste som exempel:Spårvagnstrafik i Bergsjön ställdes in efter stenkastning (sannolika stenkastare = icke-etniska svenskar)
Misstänkt gruppvåldtäkt i Malmö (egentligen allt pekar på utländska GM)
Fredagsbön och ”jalla jalla, moské för alla” – annorlunda julstämning på torget i Uddevalla (islam)
Gymnasium utrymt efter bråk mellan olika ‘grupperingar’ (grupperingar...vilka troligen består av utländska figurer)
Citat:
Ja, det stämmer. Tillfälligt? Samtidigt var han borta ca en vecka från Twitter. Kom tillbaka för nån dag sedan.
Citat:
Moderatorerna där är ett problem i sig, kommentarerna måste modereras bättre - Samnytts varumärke tar definitivt skada av alla de tomtar som kommenterar tillsammans med den amatörmässiga modereringen. Har de svårt att finna folk som kan moderera bra? (I stort sett vilken Flashbackmoderator som helst skulle kunna fixa till det hela på Samnytt.) Obegripligt att Samnyttägarna inte inser allvaret och ordnar till detta.
Samhällsnytt är Avpixlat med samma dåliga nazistiska moderatorer.NMR har infiltrerar kommentarsfältet.Och vem tror ni blir bannad och blockerad?Jo jag som står upp mot dom som sitter och ger likes till dessa nazister och uttrycker sitt stöd för dessa bruna råttor samt anmäler NMR kommentarer.Ingen varning eller ordentlig förklaring om vilka regler som jag brutit mot utan jag blir blockerat från en enväldig moderator med egen agenda.Den här gången höll Vendela i yxan.Nazistnytt är ett hot mot hela den demokratiska Sverigevänliga rörelsen.SD måste ta kraftigt avstånd från dom!