Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
De som inte tycker om sionism behöver inte ge tidningen pengar i alla fall eller gå in på sidan.
Så är det. Överlag bör man undvika Sverigedemokraterna om man inte tycker om sionism, vilket delar av deras överlag israelvänliga supportrar tycks ha väldigt svårt att förstå.
Men som sagt, de flesta gillar ju sionism på grund av den hårda hållningen mot muslimer. Den genererar ju säkert inga invandrare heller.