2018-02-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrivar
Haha bara för dem dela artikeln? Har du bild på det

Ja, typ. Tyvärr ingen bild men det har bloggats lite här å där samt bubblats om det på diverse poddar. Originalhoten är väl anmälda och borttagna från twitter vid det här laget men det finns nog lite rester kvar runt dramaqueenen petersweden.
Citera
2018-02-08, 16:49
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Haha så drar vi till med 2 särskilda fall nazisterna använt i snart 10 år i propagandasyften.

Vilken propaganda syftar kommunisten på
Citera
2018-02-08, 18:55
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Haha så drar vi till med 2 särskilda fall nazisterna använt i snart 10 år i propagandasyften.

Men ack så sanna, och även bara en nål bland hö i det mångkulturella kaos vi har i Sverige.

Men du kanske tycker det är värt en och annan kvinnas oskuld för det öppna samhället, sedan kanske lite terrordåd på det så har du ditt öppna demokratiska land.

Propaganda behöver jag inte använda mig av, och du svara heller inte på vad som inte stämmer med just detta fall, som du sa va flera frågetecken kring?
Citera
2018-02-08, 19:02
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Men ack så sanna, och även bara en nål bland hö i det mångkulturella kaos vi har i Sverige.

Men du kanske tycker det är värt en och annan kvinnas oskuld för det öppna samhället, sedan kanske lite terrordåd på det så har du ditt öppna demokratiska land.

Propaganda behöver jag inte använda mig av, och du svara heller inte på vad som inte stämmer med just detta fall, som du sa va flera frågetecken kring?

Följ det här fallet nu och se hur det utvecklas, så får vi se om du får vatten på kvarnen. För jag tror nämligen inte det bubben
Citera
2018-02-08, 21:03
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Följ det här fallet nu och se hur det utvecklas, så får vi se om du får vatten på kvarnen. För jag tror nämligen inte det bubben

Nja det handlar inte om att få berktäftelse för någon enskild åsikt. Du har ett grundproblem som du aldrig kan vända på.

Sophie och flera med henne får betala priset för sådana som (du) som inte tycker det är märkbart att släppa lös primitiva främlingar i Sverige.
Citera
2018-02-09, 16:28
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Nja det handlar inte om att få berktäftelse för någon enskild åsikt. Du har ett grundproblem som du aldrig kan vända på.

Sophie och flera med henne får betala priset för sådana som (du) som inte tycker det är märkbart att släppa lös primitiva främlingar i Sverige.

fast i denna cirkeldisskussion har jag redan förklarat att det är inhemska svenska serievåldtäktsmän som ränner omkring och gör livet surt för svennebrudar. Likaså nazister som slår ihjäl sina fruar (trollhättan) osv. Och åter, är denna historia ens sann?
Citera
2018-02-10, 09:56
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
fast i denna cirkeldisskussion har jag redan förklarat att det är inhemska svenska serievåldtäktsmän som ränner omkring och gör livet surt för svennebrudar. Likaså nazister som slår ihjäl sina fruar (trollhättan) osv. Och åter, är denna historia ens sann?

Enligt historien ska ju Sophie tagit kontakt med en vakt efter att hon fått en flaska i huvet. Man har ringt efter ambulans. Hon har sedan blivit ihopsydd på sjukhus.

Om inget hänt. Hur sannolikt är det att ingen av alla de som måste veta något om detta skulle träda fram och säga att det inte har hänt?
Citera
2018-02-10, 10:28
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Har vi belägg för om hon var nykter eller inte?
Citera
2018-02-10, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Enligt historien ska ju Sophie tagit kontakt med en vakt efter att hon fått en flaska i huvet. Man har ringt efter ambulans. Hon har sedan blivit ihopsydd på sjukhus.

Om inget hänt. Hur sannolikt är det att ingen av alla de som måste veta något om detta skulle träda fram och säga att det inte har hänt?

Det är nog sant i den mening att hon råkat få en flarra i huvudet, men inte på det sätt många rasister vill få det till - "stackars tjej, fick flaska i huvudet av random blatte".

Var hon där med sina polare i Nationell Ungdom tro? Mer troligt att hon var där för att bjuda ut sig till det klientel som normalt sett frekventerar krogen. Varför annars denna mörkning, systerns mordhot, och som Goulburn skriver - varför kan ingen träda fram och berätta?

Det råder visst en liten tystnadskultur här.
Citera
2018-02-10, 14:14
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkrumspedofil
Det är nog sant i den mening att hon råkat få en flarra i huvudet, men inte på det sätt många rasister vill få det till stackars tjej, fick flaska i huvudet av random blatte".

[/b]Var hon där med sina polare i Nationell Ungdom tro? Mer troligt att hon var där för att bjuda ut sig till det klientel som normalt sett frekventerar krogen. Varför annars denna mörkning, systerns mordhot, och som Goulburn skriver - varför kan ingen träda fram och berätta?

Det råder visst en liten tystnadskultur här.

Utgår ifrån att polisen försökt ta fram en s.k. fantombild på gärningsmannen.

Det bör finnas en hel del vittnen till händelsen så även om det inte är någon som kunnat/velat? säga vem det var som höll i flaskan så kommer det väl förr eller senare bli offentligt hur gärningsmannen såg ut.
Citera
2018-02-10, 16:34
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn

"Pojkrumspedofil" hann svara före mig. Att du inte ens kan tänka längre än näsan räcker gör att jag känner att du ändå är ett lost call. Fortsätt hata alla som inte ser svenska ut du bara.
Citera
2018-02-10, 16:58
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
"Pojkrumspedofil" hann svara före mig. Att du inte ens kan tänka längre än näsan räcker gör att jag känner att du ändå är ett lost call. Fortsätt hata alla som inte ser svenska ut du bara.

Du utgår från att man kommer att komma fram till att flaskmannen inte såg ut som Carl Bildt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in