2018-02-08, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Väldigt klarsynt av två 30-åriga oskulder.

Syrran är antirasist och därför fick offret vad hon förtjänade.

Otäck människosyn, inte olik muslimens som drog ett glas i ansiktet på tjejen.

Men försök fatta, Muhammad och Ahmad rök ihop om vem som skulle få knulla Sophie denna kväll. Blattemadrassen går i mellan och skadas av misstag. Uppståndelsen leder till polissak, Sophie mörkar bäst hon kan, inget signalement osv. För att inte mörkandet ska vara alltför uppenbart skriver hon om händelsen på facialbook. Detta skriveri slår dock bakut när en massa folk (vittnen?) kommenterar och röjer gärningsmännen. Posten försvinner, systern börjar mordhota folk som skriver vidare om saken. End of story.
Citera
2018-02-08, 08:57
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkrumspedofil
Men försök fatta, Muhammad och Ahmad rök ihop om vem som skulle få knulla Sophie denna kväll. Blattemadrassen går i mellan och skadas av misstag. Uppståndelsen leder till polissak, Sophie mörkar bäst hon kan, inget signalement osv. För att inte mörkandet ska vara alltför uppenbart skriver hon om händelsen på facialbook. Detta skriveri slår dock bakut när en massa folk (vittnen?) kommenterar och röjer gärningsmännen. Posten försvinner, systern börjar mordhota folk som skriver vidare om saken. End of story.

Sök hjälp.
Citera
2018-02-08, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Sök hjälp.

Visst, har du fler detaljer att hjälpa till med är du välkommen, annars tycker jag nog att jag benat ut det mesta i det här ärendet.
Citera
2018-02-08, 09:36
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Nej väldigt svårt att se den kopplingen, problem med läskunnighet också?

Din utgångspunkt är alltså att svenska tjejer inte är utsatta i dessa miljöer, passande tråd att föra fram det resonemanget.

Nu läser du väl ändå in fel saker.

Jag skrev att det inte sker så ofta som du vill framställa, för att detta nu skett en gång. (Om detta nu ens skett).

Mycket frågetecken i denna story, men du är väl endast en lekman och har lite svårt att tänka kritiskt?
Citera
2018-02-08, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge

Jag skrev att det inte sker så ofta som du vill framställa, för att detta nu skett en gång. (Om detta nu ens skett).

Mycket frågetecken i denna story, men du är väl endast en lekman och har lite svårt att tänka kritiskt?
Vilka frågetecken undrar du över?

Vi har polisanmälan.
Vi har två personer förda till sjukhus för vård.
Vi har en brottsplats där det bör ha funnits krossat glass samt blod.
Vi har i varje fall två vittnen till det inträffade, de två brottsoffren.

Det vi kan undra över, varför inga andra vittnen till händelsen?
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-02-08 kl. 10:14.
Citera
2018-02-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Vilka frågetecken undrar du över?

Vi har polisanmälan.
Vi har två personer förda till sjukhus för vård.
Vi har en brottsplats där det bör ha funnits krossat glass samt blod.
Vi har i varje fall två vittnen till det inträffade, de två brottsoffren.

Det vi kan undra över, varför inga andra vittnen till händelsen?

Kriminella blattar slåss på en krog för kriminella blattar och ingen talar med polisen? Vad är det du säger? Vem hade kunna tro't ?
Citera
2018-02-08, 12:01
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinSvenssons
Så vi Svenskar ska vika oss för blattarna? Nej då vi ska leva så eexakt som vi vill fram tills den dagen Europeerna tar upp vapen igen och går till motattack. Dagen komer kommer det vet alla.
Dagen kommer inte, vi är alldeles för fast i medmänsklighet bla bla. Jag skulle gärna se att gränserna i Sverige stängs för immigranter och gästarbetare/tjuvar... Men jag tror att det som händer med Europa o Sverige motsvarar den berömda kokningen av grodan, dvs det blir värre för långsamt (i människans tidsperspektiv) för att folk kommer att ta till tillräckligt med åtgärder, men självklart hoppas jag att något görs.
Citera
2018-02-08, 12:39
Medlem
Vart kommer infon om att hennes syster mordhotar folk på Facebook? Källa?
Citera
2018-02-08, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrivar
Vart kommer infon om att hennes syster mordhotar folk på Facebook? Källa?

Finns ingen sådan info då det var på twitter hon gick till fullständigt rabiat attack med mordhot.
"nackskott" och "plågsam död" utlovades om vartannat så hon verkade ha svårt att bestämma sig ;-)
Citera
2018-02-08, 14:15
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge

Att kvinnor utsätts för tafsningar på krogen samt festivaler är inget direkt man kan ha undgått, om man nu inte sovit under en sten.

Sedan om man gör som Sophie eller Elin Krantz och trycker bort araben så slutar det lite mer extremt.

Citat:

Nej, jag såg detta mönster för mycket länge sedan och är föga förvånad över situationerna i dessa miljöer. Men för all del framför dina frågetecken kring just detta fall.
Citera
2018-02-08, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkrumspedofil
Finns ingen sådan info då det var på twitter hon gick till fullständigt rabiat attack med mordhot.
"nackskott" och "plågsam död" utlovades om vartannat så hon verkade ha svårt att bestämma sig ;-)
Haha bara för dem dela artikeln? Har du bild på det
Citera
2018-02-08, 14:27
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Att kvinnor utsätts för tafsningar på krogen samt festivaler är inget direkt man kan ha undgått, om man nu inte sovit under en sten.

Sedan om man gör som Sophie eller Elin Krantz och trycker bort araben så slutar det lite mer extremt.

Nej, jag såg detta mönster för mycket länge sedan och är föga förvånad över situationerna i dessa miljöer. Men för all del framför dina frågetecken kring just detta fall.

Haha så drar vi till med 2 särskilda fall nazisterna använt i snart 10 år i propagandasyften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in