Citat:
Ett skitställe i ett av Sveriges farligaste områden: Möllan/Folkets park. Området kryllar av svartklubbar som styrs av araber, afrikaner, zigenare, latinos och annat patrask. Våld, våldtäkter och droger är normen där.
Mycket pack ihop med ditresta småländska och stockholmska kommunister som läser genus på högskolan. Där kletar blattarna på AFA-brudarna och deras hen-män gör inte ett skit som äkta cuckolds som de är.
Sen har du en del unga kokain- och Instagrambimbos som är där för att "partaja" och suga svart penis. Som bruden i detta fallet tycks kunna vara.
För ingen vit normal tjej i Malmö rör sig i dessa områden, varken dagtid och aldrig nattetid. Då är det Lilla torg som gäller där vita medelklassen finns.
Mycket pack ihop med ditresta småländska och stockholmska kommunister som läser genus på högskolan. Där kletar blattarna på AFA-brudarna och deras hen-män gör inte ett skit som äkta cuckolds som de är.
Sen har du en del unga kokain- och Instagrambimbos som är där för att "partaja" och suga svart penis. Som bruden i detta fallet tycks kunna vara.
För ingen vit normal tjej i Malmö rör sig i dessa områden, varken dagtid och aldrig nattetid. Då är det Lilla torg som gäller där vita medelklassen finns.
Bott kring möllevången sedan 2009 och gått mycket på Babel. När jag var yngre fanns här nån enstaka svartklubb men den är nedstängd sedan minst 8-9 år sedan.
På "min tid" var Babel ett ställe dit hipsters och folk som uppskattade bra musik gick. När jag slutade gå där i protest för 6 år sedan började det komma invandrare dit men inte i någon större benämning.
Hur det är idag vet jag inte men att Möllan och området kring folkets park skulle vara farligast i Sverige stämmer knappast.
Vad grundar du dina påståenden på? Har du någonsin besökt Babel? Har du någonsin besökt Möllan på kvällstid?
Det finns gott om trevliga uteserveringar och restauranger. Med det vill jag säga att vanligt folk rör sig ute på de flesta gator som normala människor utan att råka ut för stora stygga Muhammed.
Visst förekommer det kriminalitet som i många andra områden men din beskrivning var en klar överdrift.