2018-01-30, 20:27
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Ett skitställe i ett av Sveriges farligaste områden: Möllan/Folkets park. Området kryllar av svartklubbar som styrs av araber, afrikaner, zigenare, latinos och annat patrask. Våld, våldtäkter och droger är normen där.
Mycket pack ihop med ditresta småländska och stockholmska kommunister som läser genus på högskolan. Där kletar blattarna på AFA-brudarna och deras hen-män gör inte ett skit som äkta cuckolds som de är.
Sen har du en del unga kokain- och Instagrambimbos som är där för att "partaja" och suga svart penis. Som bruden i detta fallet tycks kunna vara.

För ingen vit normal tjej i Malmö rör sig i dessa områden, varken dagtid och aldrig nattetid. Då är det Lilla torg som gäller där vita medelklassen finns.

Bott kring möllevången sedan 2009 och gått mycket på Babel. När jag var yngre fanns här nån enstaka svartklubb men den är nedstängd sedan minst 8-9 år sedan.
På "min tid" var Babel ett ställe dit hipsters och folk som uppskattade bra musik gick. När jag slutade gå där i protest för 6 år sedan började det komma invandrare dit men inte i någon större benämning.

Hur det är idag vet jag inte men att Möllan och området kring folkets park skulle vara farligast i Sverige stämmer knappast.
Vad grundar du dina påståenden på? Har du någonsin besökt Babel? Har du någonsin besökt Möllan på kvällstid?

Det finns gott om trevliga uteserveringar och restauranger. Med det vill jag säga att vanligt folk rör sig ute på de flesta gator som normala människor utan att råka ut för stora stygga Muhammed.
Visst förekommer det kriminalitet som i många andra områden men din beskrivning var en klar överdrift.
Citera
2018-01-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Nu börjar internatioenll media ordentligt rapportera om detta fall. Finns massvis med medier. Ett axplock:

http://www.foxnews.com/lifestyle/2018/01/30/swedish-model-in-shock-after-being-bloodied-at-nightclub-after-rejecting-man-who-groped-her.html
https://www.unilad.co.uk/news/woman-smashed-with-bottle-after-pushing-man-groping-her-in-club/

Om fotografen sköter detta snyggt och offret inte orerar om "rasister" och är PK trogen kan de dra in en jävla massa pengar. Detta är hennes 15 minuter i rampljuset. Hon skall berätta om det nya Sverige. Inte tala PK. Då blir det succé. Hon kommer att bjudas in till FOX i USA om hon slutar vara naiv.
Citera
2018-01-30, 21:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Kan någon mer bekräfta ifall Babel är till för babbar och honor som jagar babbar? Det är relevant i sammanhanget.
https://cdn-az.allevents.in/banners/c179229eb99d2c19b681b1b69306ee02
Citera
2018-01-30, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Kan någon mer bekräfta ifall Babel är till för babbar och honor som jagar babbar? Det är relevant i sammanhanget.

Till stor del babbar, somalier. Lokala rappare bjuds dit för att rappa. Massa hipsters, AFA, feminister och annat vänsterpack. Många brudar söker efter "spännande killar". Finns ont om såna i småländska skogarna så dem går all in på såna här klubbar.
Men dem flesta svenskarna som går ut i möllan drar till KB.
Citera
2018-01-30, 23:48
Bannlyst
Varför lade cuck polisen i Malmö ner fallet för att sedan ta upp det. Var idioterna rädda för att någon skulle spränga polisstationen ifall dom gick vidare.? Eller var det kanske bara en normaliserad händelse i Malmö?
Senast redigerad av Tilkanen 2018-01-31 kl. 00:43.
Citera
2018-01-31, 00:05
Medlem
Stor artikel om det i Daily Mail nu också:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5329777/Teen-hit-bottle-rejecting-man-groped-her.html

Lite kommentarer:

"In light of Sweden's recent history, it doesn't take a genius to figure out what her assailant looked like., but it's a case of brush the dirt under the carpet because heaven forbid the truth proves that Sweden was wrong."

"Couldn't have anything to do with Merkel's buddies, right?"

"I would only go to Malmo if was armed with an AK47"

"Oh Sweden... you¿ll just let any rif raf into your country."

"and so many people here the other day saying we should envy and follow Sweden...."
Citera
2018-01-31, 01:25
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZigiWigi
Nyligen var det ju dessutom en vakt i Malmö som hade stora mängder knark i sin lägenhet.

Att många ordningsvakter inte har rent mjöl i påsen är ingen nyhet, speciellt i Malmö känns det som att många vakter är ute för att bråka och skapa problem. Mycket möjligt att vakten kände förövaren, annars brukar man ju se hur vakter är snabba så fort folk ens börjar knuffa på varandra.

Babels anlitade vakter är slappa. Jag tog med min polare till babel en gång o det var artonårsgräns, han var 16, och blev ändå insläppt.

De brukar inte heller vara särskilt bra ordningsvakter. Håller till ett litet hörn men har ingen uppsikt över vad som händer i övriga utrymmen.

Sen borde det inte ha blivit omöjligt för folket i babel att ta fast jäveln som misshandlade bruden. Han kom undan. Helt otroligt!
Citera
2018-01-31, 01:36
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RorschachWolffgang

Sen borde det inte ha blivit omöjligt för folket i babel att ta fast jäveln som misshandlade bruden. Han kom undan. Helt otroligt!
Man lägger sig inte i, för då kan man råka illa ut.
Man vittnar inte om vad eller vilka man har sett, för då kommer man att råka illa ut.
Välkommen till "Sverige".
Citera
2018-01-31, 01:41
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Stor artikel om det i Daily Mail nu också:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5329777/Teen-hit-bottle-rejecting-man-groped-her.html

Lite kommentarer:

"In light of Sweden's recent history, it doesn't take a genius to figure out what her assailant looked like., but it's a case of brush the dirt under the carpet because heaven forbid the truth proves that Sweden was wrong."

"Couldn't have anything to do with Merkel's buddies, right?"

"I would only go to Malmo if was armed with an AK47"

"Oh Sweden... you¿ll just let any rif raf into your country."

"and so many people here the other day saying we should envy and follow Sweden...."
De brittiska kommentatorerna har givetvis helt rätt, men de ska dock inte kasta sten i glashus. De har ju sitt Londonistan att oja sig över.

Face it, hela Europa är i arabernas våld. Tack vare oss själva.
Citera
2018-01-31, 01:56
Medlem
RorschachWolffgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Nu är inte jag någon expert på blod, men är blodet verkligen äkta på hennes bilder? Det är lite svårt att se men jag ser inga sår eller märken. Vart har blodet kommit ifrån om hela hennes ansikte, hals och bröst är nerblodade? Sen så har en stor del av blodet redat torkat rejält, så mycket att det har bildats sprickor och ränder. Varför står hon utanför och inte inne på sjukhuset? Ambulanser brukar ju vara snabba att komma, och då brukar ju sjukvårdarna plåstra om en del på plats innan man åker till sjukhuset. Det ser ut som någon har hällt teaterblod över hennes ansikte. Jag har klätt ut mig till zombie vid ett par halloweenfester förut och då hällde jag teaterblod över mitt sminkade ansikte, och då såg jag ungefär ut som henne. Någon på hennes facebook påstår ochså att det är teaterblod.

Det kan vara innehållet från flaskan. Blandat med blod.

Det tog ambulansen 40 min att komma, enligt BO.
Citera
2018-01-31, 02:57
Medlem
Citat:

Det är absolut inget ovanligt i Malmö. Babel ligger max 2-3 km från Malmös största sjukhus och akut. Folk som blir skjutna eller allvarligt skadade i Malmö/möllan brukar ta taxi. Kruxet är att ambulancernas högkvarter ligger UTANFÖR Malmö, inte i sjukhuset och är undermannad. Socialdemokraterna i Malmö vill ha det så. En flaska i huvudet är också extremt lågpriorterat. Redan ett väldigt litet sår kan ge stora mängder blod. Och blod har en förmåga att se otroligt mycket mer ut än det är. Det vet alla inom sjukvården.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2018-01-31 kl. 03:00.
Citera
2018-01-31, 03:18
Bannlyst
Citat:

Man måste dock medge att så som blodet runnit på hennes ansikte så såg det ut som vätska blandat med blod och så har det runnit från haka och upp att dömma av "träd" formen på dropparnas gång. Nog duktigt överdrivet men blod är det iaf om än man undrar när det är tagit då man knappt ser eller ens ser koagulering av blodet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in