2018-02-10, 17:16
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Du utgår från att man kommer att komma fram till att flaskmannen inte såg ut som Carl Bildt?

Jag utgår från att gärningsmannen är människa. Du får köra din rasbiologi med din inavlade mamma istället.
Citera
2018-02-10, 18:08
Medlem
Foruejsonlys avatar
Hon kanske hade utmanande klädsel? Visade bar hud? Dolde inte håret?

Sverige 2018 är inte samma trygga gata som 1980!

Det finns nya värderingar numera! Nuff said!
Citera
2018-02-10, 20:00
Medlem
Goulburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Jag utgår från att gärningsmannen är människa. Du får köra din rasbiologi med din inavlade mamma istället.

Den som läser vad som skrivits i tråden kan enkelt se att bland andra du och "Pojkrumspedofil" är inne i rasbiologin. Inte jag. Jag kan tänka att flaskmannen var helsvensk tills något annat är bevisat.
Senast redigerad av Goulburn 2018-02-10 kl. 20:07.
Citera
2018-02-10, 23:03
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
fast i denna cirkeldisskussion har jag redan förklarat att det är inhemska svenska serievåldtäktsmän som ränner omkring och gör livet surt för svennebrudar. Likaså nazister som slår ihjäl sina fruar (trollhättan) osv. Och åter, är denna historia ens sann?

Först "Svennebrudar" intressant blatteslang där, nu kanske du är sarkastisk.

Sedan om nu mördar nazister och svenska serievåldtäktsmän finns i uppsjö här i sverige (vilket det inte gör) så är det fortfarande inget argument som försvarar alla våldtäkts ivriga araber och afrikaner.
Senast redigerad av Insyn5 2018-02-10 kl. 23:06.
Citera
2018-02-11, 05:20
Medlem
Citat:
Haha så drar vi till med 2 särskilda fall nazisterna använt i snart 10 år i propagandasyften.

Våldtäkten och mordet på Elin Krantz var väl något av en propagandasuccé för alla parter.

Elin godhetssignalerade genom sitt engagemang i kampanjen "Vi gillar olika". Övriga deltagare i kampanjen kunde slå sig för bröstet och basunera ut att "Det här klarar vi, Elins liv är ett billigt pris för mångkultur och öppenhet"

"Nazister" och "rasister" kunde höja ett varnande finger - androm till varnagel: "Se hur det går!!"

Rasfrämlingarna kunde glatt ta sin plats på tronen som den nya adeln i Sverige - "Se, här gör vi som vi vill och Svensken den står still!"
Citera
2018-02-17, 17:10
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkrumspedofil
Våldtäkten och mordet på Elin Krantz var väl något av en propagandasuccé för alla parter.

Elin godhetssignalerade genom sitt engagemang i kampanjen "Vi gillar olika". Övriga deltagare i kampanjen kunde slå sig för bröstet och basunera ut att "Det här klarar vi, Elins liv är ett billigt pris för mångkultur och öppenhet"

"Nazister" och "rasister" kunde höja ett varnande finger - androm till varnagel: "Se hur det går!!"

Rasfrämlingarna kunde glatt ta sin plats på tronen som den nya adeln i Sverige - "Se, här gör vi som vi vill och Svensken den står still!"

Och nu används detta fall i rasistisk propaganda i USA dessutom :/

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/sophie-misshandlades-i-malmo-nu-anvands-hon-for-att-skramma-vita-fran-att-se-filmen-black-panther-i- usa

Vilken fars det här fallet blivit. Kommer sluta med att hon erkänner att hon ljugit. Ska vi slå vad?

Citat:
Jag gick och såg Black Panther med min flickvän och en svart tonåring skrek 'Du är på fel biograf' och krossade en flaska i hennes ansikte”, står det i tweeten
Citera
2018-02-17, 20:06
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/sophie-misshandlades-i-malmo-nu-anvands-hon-for-att-skramma-vita-fran-att-se-filmen-black-panther-i- usa

Vilken fars det här fallet blivit. Kommer sluta med att hon erkänner att hon ljugit. Ska vi slå vad?

Jag ska erkänna att jag asgarvade när jag läste detta i AB tidigare ikväll
Det är dock lite "typiskt för internet" att just göra humor av en sån här grej.
Citera
2018-02-17, 20:12
Medlem
Är det inte hon själv som har lagt ut bilden på internet (fb) ?
Citera
2018-02-17, 20:49
Medlem
Overminds avatar
Hon verkar inte vara rasist iallafall. Undrar om det var en invandrare som gjorde detta mot henne? Antar hon röstar FI, MP eller V. Bor hon i Malmö också? Fascinerande.
Citera
2018-02-17, 20:59
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
fast i denna cirkeldisskussion har jag redan förklarat att det är inhemska svenska serievåldtäktsmän som ränner omkring och gör livet surt för svennebrudar. Likaså nazister som slår ihjäl sina fruar (trollhättan) osv. Och åter, är denna historia ens sann?
Det vore väldigt konstigt om några av landets invånare inte spårar ur och begår brott.

Det som är förvånande, är att så många av de som kommer hit för att få skydd och komma undan förföljelse, väljer att begå både grova och grymma brott. Inte bara mot sina egna utan även de som välkomnar dem hit.
Citera
2018-02-18, 07:42
Medlem
Citat:

Äh, hon kommer fortsätta att mörka, har ju gått bra såhär långt. Krävs nog att hon blir osams med nån tjejkompis och att denne går ut och bekräftar det jag redan skrivit om fallet.

Kul att bilden gör nytta någonstans ;-)
Citera
2018-02-18, 16:47
Medlem
nilam30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Och hur hade du tänkt att man skulle kunna få fram sådan information? Menar du att polisen skulle behöva jobba och ägna sig åt lite vanligt hederligt utredningsarbete? När de istället genom media kan vädja till vittnen om tips och själva sitta lugnt och stilla med en behändigt nedlagd förundersökning som inte pockar på deras uppmärksamhet och som alla utom offret snart glömt bort att den någonsin existerat.
Det är på pricken sant som du skriver. När jag skrev det jag skrev så visste jag att det är det ett faktum att polisen fungerar precis så dåligt som vi alla vet att den gör.
Jag är dock en stark förespråkare för att så långt det är möjligt försöka ställa sig förvånad och frågande till myndigheters, samhälleliga och politiska beslut. Det skapar reaktioner, opinioner och media och polis läser det vi skriver.
Hur länge kan och vågar MSM och regeringen mörka hur dåligt allt fungerar?
Alla 72-timmarskampanjer (klarar du dig 72 timmar på egen hand utan hjälp från myndigheter) talar ett tydligt språk där andemeningen är klar; de har tappat kontrollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in