Citat:
Ursprungligen postat av
Arlighet123
Ja Terese anmälde våltäkter misshandel. Jag och en till är vittne som sett misshandel på barn o Terese men polis han lägga ner mål innan jag han berätta för t att jag sett de Joel gjort. Men. Terese ska. Göra omprövning på de och då ska jag vittna för de jag sett J gjort Terese o barnen .
Terese vart misshandlad i flera år
Jimmy har sina barn hemma hos sig nån gång dådå
Alla barn får. De dom behöver hos Terese deras mamma. Där dom får de bäst
Sonen hennes har handikapp och. Han utvecklas efter sina behov han utvecklades bra när han Bode hos Terese. Alla barn mådde bra hade livsglädje och fick allt dom behöver då dom bodde hos Terese
Öh Joel bortförklara sig och gör allt för att flina och fejka så han inte ska. Åka dit för allt helvete han ställde till för Terese barnen
Jimmy. Blev strypt av sin dotter då hon va ca15 18 år. För att mamman snackat skit. Om honom och då tog dottern stryp tag på sin pappa. Och Jimmy tog straffet för att hans dotter skulle slippa straff så han var oskyldig men tog straff ändå. För sin dotters skull
Jag och en till har sett Joel misshandla henne så. Terese blev misshandlad. Ofta under 2009 till 2015
Terese var. Livrädd för Joel och våga inte lämna idioten för allt han gjorde plus. Joel är som två personer han ha själv sakt blir Joel arg så kan han kasta vad som helst och göra vad som helst mot personer
Exempel. I Holmsund en granne. Gick på Joel eftersom han hade först gått på. Den grannen som var hårdrockare. Och Joel blev kallad barsad j är falskare jäveln som är född
Alla Joels ex ha ju lämnat honom har jag hört för att han vara dum med dom och sex galen
Ni och era falska skit snack om Terese
Malin är kriminell tjej
Du är vittne och du anmälde inte?!!! Vad är du för en kompis som lät Terese leva så utan att göra något?
Jag är ledsen men jag tror inte på dig. Ingen vän ignorerar väl ifall en god vän blir misshandlad?
Tidigare i tråden säger du att T har dokumenterade skador som sviter av våldtäkt, men då är det alltså dokumenterade och då ska sjukvården ha gjort anmälan även om hon inte gjort det, har de det?
Allt dravel om Jimmy köper jag inte heller. Skyddar man någon så håller man tyst och berättar inte för någon vad som hänt. Det går inte att ta på sig straffet för någon annans brott i det sammanhanget. Det är ju bullshit! Har Jimmy sagt att det gått till så och du tror på honom?! Snälla tänk efter och inse hur orimligt det är!
Ja visst Jimmys barn kan hälsa på då och då men han anses inte vara lämplig som vårdnadshavare och barnen är placerade och får inte bo där då ska han absolut inte ha någon annans barn där heller.
Hur var det nu med pedofilryktena? De är kanske helt falska (inte sett någon dom på dem) men enligt hans ex så är det en del i orsaken till att han inte får ha barnen.