2018-02-07, 18:37
Medlem
Är det bara jag som är nyfiken på att lyssna på ljudupptagningarna från rättegången? Något säger mig att det skulle kunna vara riktigt underhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av NotYetNotYet
Hoppas hon får fängelse!
Min gissning är att man pga hennes mentala handikapp och sviktande psykiska hälsa inte utdömer något fängelsestraff. Hennes oförmåga att erkänna sina handlingar väger dessutom tungt för att hon ska dömas till psykiatrisk vård.

Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
TRÅKIGT FOLK SPRIDER FALSKA SAKER OM TESSAN DENNA UNDERBARA MÄNNISKA
Terese lämnade och gjorde slut med Joel för han var kontroll frik och Våldsam
Jimmy och Terese är gifta. Dom som känner Terese väl Dom vänner står kvar vid Terese sida alltid i vått som Torrt SANVÄNSKAP KALLAS DET För dom vet att Terese. Aldrig gör något olagligt.
Ja finns många idioter
Dom kommer 14 februari
Terese är oskyldig

om Terese blir dömd för detta som hon Inte har gjort är de för jävligt

Malin eller Joel kan ha gjort detta för att jävlas med Terese men det kan vara vem som helst så anklagar ingen men polisen sa ju att dom inte hade utrett Joel och kollat honom alls. Så hur kan dom då veta han är oskyldig som dom på står då dom aldrig gjort utredning på Joel
Malin är ju kriminell så hon kan man ju tänka sig göra sådana saker för hon ha alltid jävlas med folk hon och hennes familj har jävlas med Terese och Terese mamma ha Malin morfar alltid jävlas med för hela rohlen är kända för kriminalitet och kända för att Hålla på att jävlas men kan liksom va vem som helst

kontakten med barnen är kanon hon kommer få oftare umgänge ha jag hört de är hon värd. Hon är värd att få hem sina barn för där dom hör hemma är hos Terese

Ja varför vill folk jävlas med TERESE. VARFÖR. SKRIVER FOLK MASSA FALSKA LÖGNER OCH SKIT SNACK OM TERESE FÖR DOM VET INGENTING OM TERESE !!!!DOM SPRIDER BARA FALSKA RYKTEN OM FINA PERSONEN TERESE VARFÖR FOLK JÄVLAS NÅN VERKAR JU TYCKA DE ÄR ROLIGT ATT FÖRSÖKA JÄVLAS OCH SÄTTA DIT MÄNNISKOR FÖR SAKER DOM INTE GÖR
Med vänner som du behöver Terese sannerligen inga ovänner.

Citat:
Ursprungligen postat av Enrosabanan
Helt plötsligt börjar ärlighet123 skriva rätt normalt utan punkter mitt i meningar m.m någon annan som reflekterat över det??
Den reflektionen har nog alla gjort. Arlighet123 kanske har börjat ta sin medicin?
2018-02-07, 19:01
Medlem
MamaRoachs avatar
Vad händer på Tessans facebook/ instagram nu för tiden? Mycket tjat om hur hon är oskyldig, och om diverse hackningar hit och dit?
2018-02-07, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
På vilket sätt var Joel ett kontroll frik? Svartsjuk?
Terese hade bra stunder med Joel också. Men Mest hade hon ett helvete med Joel med att hon blev misshandlad våltagen. Mm
2018-02-07, 19:20
Medlem
Citat:
Terese hade bra stunder med Joel också. Men Mest hade hon ett helvete med Joel med att hon blev misshandlad våltagen. Mm

Det låter ju riktigt illa!! Anmälde hon det? Jag menar misshandel och våldtäkt är ju grova brott?? Varför åkte inte J A in för det isåfall. Teres är ju i övrigt duktig på att anmäla saker!

Du som känner henne väl , varför flyttar hon då i hop och gifter sig med en man som faktiskt HAR en misshandels dom?? Eller var det bara nån som ville jävlas med honom åxå??
2018-02-07, 19:24
Bannlyst
Citat:
Joel följde efter Terese in på toa. Hon fick aldrig gå själv för Joel skulle ha koll och om hon kom ut själv så ringde han. Massor han snoka och skrev från Terese telefon och och hade bara kontroll hela tiden instagram va ett tag sen Terese skrev nått och Facebook vet ej. Men hon bruka inte va ute så ofta varken nu och förr. Terese ha många vänner
2018-02-07, 20:04
Bannlyst
Ja Terese anmälde våltäkter misshandel. Jag och en till är vittne som sett misshandel på barn o Terese men polis han lägga ner mål innan jag han berätta för t att jag sett de Joel gjort. Men. Terese ska. Göra omprövning på de och då ska jag vittna för de jag sett J gjort Terese o barnen .
Terese vart misshandlad i flera år

Jimmy har sina barn hemma hos sig nån gång dådå
Alla barn får. De dom behöver hos Terese deras mamma. Där dom får de bäst

Sonen hennes har handikapp och. Han utvecklas efter sina behov han utvecklades bra när han Bode hos Terese. Alla barn mådde bra hade livsglädje och fick allt dom behöver då dom bodde hos Terese
Öh Joel bortförklara sig och gör allt för att flina och fejka så han inte ska. Åka dit för allt helvete han ställde till för Terese barnen

Jimmy. Blev strypt av sin dotter då hon va ca15 18 år. För att mamman snackat skit. Om honom och då tog dottern stryp tag på sin pappa. Och Jimmy tog straffet för att hans dotter skulle slippa straff så han var oskyldig men tog straff ändå. För sin dotters skull

Jag och en till har sett Joel misshandla henne så. Terese blev misshandlad. Ofta under 2009 till 2015
Terese var. Livrädd för Joel och våga inte lämna idioten för allt han gjorde plus. Joel är som två personer han ha själv sakt blir Joel arg så kan han kasta vad som helst och göra vad som helst mot personer
Exempel. I Holmsund en granne. Gick på Joel eftersom han hade först gått på. Den grannen som var hårdrockare. Och Joel blev kallad barsad j är falskare jäveln som är född
Alla Joels ex ha ju lämnat honom har jag hört för att han vara dum med dom och sex galen

Ni och era falska skit snack om Terese

Malin är kriminell tjej
2018-02-07, 20:11
Medlem
MamaRoachs avatar
Citat:

Jimmy. Blev strypt av sin dotter då hon va ca15 18 år. För att mamman snackat skit. Om honom och då tog dottern stryp tag på sin pappa. Och Jimmy tog straffet för att hans dotter skulle slippa straff så han var oskyldig men tog straff ändå. För sin dotters skull

Hur tog HAN straffet för något dottern gjort mot... honom själv? Åkte han alltså dit för misshandel mot sig själv? Hänger inte med här....
2018-02-07, 20:23
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
Hur tog HAN straffet för något dottern gjort mot... honom själv? Åkte han alltså dit för misshandel mot sig själv? Hänger inte med här....

Hade det inte varit bättre om Jimmyboy bara sa att ingenting hade hänt? Nä jag hängde inte heller riktigt med där. Men underhållande är det iaf
2018-02-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ja Terese anmälde våltäkter misshandel. Jag och en till är vittne som sett misshandel på barn o Terese men polis han lägga ner mål innan jag han berätta för t att jag sett de Joel gjort. Men. Terese ska. Göra omprövning på de och då ska jag vittna för de jag sett J gjort Terese o barnen .

Sonen hennes har handikapp och. Han utvecklas efter sina behov han utvecklades bra när han Bode hos Terese. Alla barn mådde bra hade livsglädje och fick allt dom behöver då dom bodde hos Terese
Öh Joel bortförklara sig och gör allt för att flina och fejka så han inte ska. Åka dit för allt helvete han ställde till för Terese barnen

Jag och en till har sett Joel misshandla henne så. Terese blev misshandlad. Ofta under 2009 till 2015
Terese var. Livrädd för Joel och våga inte lämna idioten för allt han gjorde plus. Joel är som två personer han ha själv sakt blir Joel arg så kan han kasta vad som helst och göra vad som helst mot personer
Exempel. I Holmsund en granne. Gick på Joel eftersom han hade först gått på. Den grannen som var hårdrockare. Och Joel blev kallad barsad j är falskare jäveln som är född
Alla Joels ex ha ju lämnat honom har jag hört för att han vara dum med dom och sex galen

Malin är kriminell tjej

Men om Jimmy nu är en så bra pappa som bara ville sin dotters bästa när hon tog stryptag på honom, hade det inte då varit bättre att säga att inget hände? Är detta verionen Jimmy själv berättar? Tänker att det kanske inte var så smart beslut i så fall om det innebar att han nu inte får träffa sitt/sina barn så mycket?! Nog för att man kanske vill skydda sina barn, men att själv ta på sig något och ”ta skulden” var kanske inte helt genomtänkt här?
2018-02-07, 20:28
Medlem
Citat:
Kanon! Ni är två som har bevittnat misshandeln. Då utgår jag från att ni går till polisen direkt imorgon (det borde ni ha gjort för länge sedan) och avger era vittnesmål. Polisen kommer återuppta utredningen, och det kommer garanterat väckas åtal.
Med tanke på att våldtäkterna har skadat hennes underliv så illa, så finns det naturligtvis läkarintyg på detta.
Joels dagar i frihet är nu räknade!

Citat:
Det är ju ändå imponerande att en så korkad (om jag förstår dig rätt) person som Joel lyckas lura både polis och socialtjänst.

Citat:
Han är oskyldig, men tog straffet så att hans dotter skulle slippa? En ansvarsfull förälder hade dragit i alla bromsar istället, och slagit larm åt alla håll. En 15-18-åring med det beteendet behöver stöd (och troligen även vård). Att inte hjälpa henne att få det, är fruktansvärt ansvarslöst.
Kan du inte länka till den domen? Eller åtminstone ge oss målnumret?

Citat:
Hur kan du kalla dig kompis, om du har sett honom misshandla henne under flera år, och du inte har anmält det?
Vad tycker du förresten om att Terese har skaffat barn efter barn med en man som misshandlade henne? Ser du det som ett ansvarsfullt beteende?
2018-02-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Hade det inte varit bättre om Jimmyboy bara sa att ingenting hade hänt? Nä jag hängde inte heller riktigt med där. Men underhållande är det iaf

Ja eller hur

Nä väldigt svårt att hänga.med. i texten i vissa inlägg
2018-02-07, 20:32
Medlem
Citat:

Malin är kriminell tjej

Han misshandlade alltså Terese mellan 09-15? Det är sju år.
Hur kom det sig att Terese inte skyddade sig i så fall? Att skaffa fyra barn med någon som misshandlar regelbundet är inte speciellt ansvarsfullt. Hade Terese kontakt med kvinnojour eller liknande under den här tiden, eller när anmälde hon misshandeln/våldtäkten första gången? Måste funnits mycket bevisning om man blivit misshandlad under så många år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in