Är det bara jag som är nyfiken på att lyssna på ljudupptagningarna från rättegången? Något säger mig att det skulle kunna vara riktigt underhållande.
Min gissning är att man pga hennes mentala handikapp och sviktande psykiska hälsa inte utdömer något fängelsestraff. Hennes oförmåga att erkänna sina handlingar väger dessutom tungt för att hon ska dömas till psykiatrisk vård.
Den reflektionen har nog alla gjort. Arlighet123 kanske har börjat ta sin medicin?
Min gissning är att man pga hennes mentala handikapp och sviktande psykiska hälsa inte utdömer något fängelsestraff. Hennes oförmåga att erkänna sina handlingar väger dessutom tungt för att hon ska dömas till psykiatrisk vård.
Citat:
Jimmy och Terese är gifta. Dom som känner Terese väl Dom vänner står kvar vid Terese sida alltid i vått som Torrt SANVÄNSKAP KALLAS DET För dom vet att Terese. Aldrig gör något olagligt.
Ja finns många idioter
Dom kommer 14 februari
Terese är oskyldig
om Terese blir dömd för detta som hon Inte har gjort är de för jävligt
Malin eller Joel kan ha gjort detta för att jävlas med Terese men det kan vara vem som helst så anklagar ingen men polisen sa ju att dom inte hade utrett Joel och kollat honom alls. Så hur kan dom då veta han är oskyldig som dom på står då dom aldrig gjort utredning på Joel
Malin är ju kriminell så hon kan man ju tänka sig göra sådana saker för hon ha alltid jävlas med folk hon och hennes familj har jävlas med Terese och Terese mamma ha Malin morfar alltid jävlas med för hela rohlen är kända för kriminalitet och kända för att Hålla på att jävlas men kan liksom va vem som helst
kontakten med barnen är kanon hon kommer få oftare umgänge ha jag hört
de är hon värd. Hon är värd att få hem sina barn för där dom hör hemma är hos Terese
Ja varför vill folk jävlas med TERESE. VARFÖR. SKRIVER FOLK MASSA FALSKA LÖGNER OCH SKIT SNACK OM TERESE FÖR DOM VET INGENTING OM TERESE !!!!DOM SPRIDER BARA FALSKA RYKTEN OM FINA PERSONEN TERESE VARFÖR FOLK JÄVLAS NÅN VERKAR JU TYCKA DE ÄR ROLIGT ATT FÖRSÖKA JÄVLAS OCH SÄTTA DIT MÄNNISKOR FÖR SAKER DOM INTE GÖR
Med vänner som du behöver Terese sannerligen inga ovänner. TRÅKIGT FOLK SPRIDER FALSKA SAKER OM TESSAN DENNA UNDERBARA MÄNNISKA
Terese lämnade och gjorde slut med Joel för han var kontroll frik och Våldsam Jimmy och Terese är gifta. Dom som känner Terese väl Dom vänner står kvar vid Terese sida alltid i vått som Torrt SANVÄNSKAP KALLAS DET För dom vet att Terese. Aldrig gör något olagligt.
Ja finns många idioter
Dom kommer 14 februari
Terese är oskyldig
om Terese blir dömd för detta som hon Inte har gjort är de för jävligt
Malin eller Joel kan ha gjort detta för att jävlas med Terese men det kan vara vem som helst så anklagar ingen men polisen sa ju att dom inte hade utrett Joel och kollat honom alls. Så hur kan dom då veta han är oskyldig som dom på står då dom aldrig gjort utredning på Joel
Malin är ju kriminell så hon kan man ju tänka sig göra sådana saker för hon ha alltid jävlas med folk hon och hennes familj har jävlas med Terese och Terese mamma ha Malin morfar alltid jävlas med för hela rohlen är kända för kriminalitet och kända för att Hålla på att jävlas men kan liksom va vem som helst
kontakten med barnen är kanon hon kommer få oftare umgänge ha jag hört
de är hon värd. Hon är värd att få hem sina barn för där dom hör hemma är hos Terese Ja varför vill folk jävlas med TERESE. VARFÖR. SKRIVER FOLK MASSA FALSKA LÖGNER OCH SKIT SNACK OM TERESE FÖR DOM VET INGENTING OM TERESE !!!!DOM SPRIDER BARA FALSKA RYKTEN OM FINA PERSONEN TERESE VARFÖR FOLK JÄVLAS NÅN VERKAR JU TYCKA DE ÄR ROLIGT ATT FÖRSÖKA JÄVLAS OCH SÄTTA DIT MÄNNISKOR FÖR SAKER DOM INTE GÖR
Den reflektionen har nog alla gjort. Arlighet123 kanske har börjat ta sin medicin?