2018-02-07, 12:52
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Ja Terese är den snällaste. Sen att de finns idioter som vill jävlas med henne är bara dumt sen varför idioter jävlas med henne är ju svårt att veta svartsjuka eller att dom bara jävlas för jävlandes skull

Något måste ju ligga bakom? Folk jävlas inte med varandra utan anledning. Jag är avundsjuk på min granne som har en nyare bil än mig, jag försöker sätta honom i fängelse, förstår du hur orimligt det låter?
2018-02-07, 13:01
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ja Terese är den snällaste. Sen att de finns idioter som vill jävlas med henne är bara dumt sen varför idioter jävlas med henne är ju svårt att veta svartsjuka eller att dom bara jävlas för jävlandes skull
Måste vara jobbigt att vara oskyldigt anklagad. Men vad kommer att hända om nu Terese blir dömd? Kommer kompisarna att forsätta stödja henne? Hur blir kontakten med barnen? Hur ställer sig hennes man till hela den här karusellen?
2018-02-07, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Jag kan även tänka mig att det är en kvinna som i själva verket KÄNT sig väldigt utsatt av mannen men inte har något på honom.
Känslan behöver inte vara det samma som att hon verkligen har blivit utsatt men att hon tillhör de hämndlystna offerkoftorna som ska visa honom...
Hon verkar ju inte ha täckt upp för kuppen, kanske förblindad av sitt hat eller avundsjuka för att hon blivit dumpad.
Ingen frisk kvinna iallafall, tror jag.

Borde vara omtalat på orten så att folk vet vem det är?

Det finns många idioter där ute lovar jag dig. Visst kan hon ha varit utsatt, men det kan lika bra handla om att hon är psykopat. Han kanske har gjort slut med henne och hon vägrar acceptera det? Måste hämnas på något sätt?

Hoppas hon får fängelse!
2018-02-07, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NotYetNotYet
Det finns många idioter där ute lovar jag dig. Visst kan hon ha varit utsatt, men det kan lika bra handla om att hon är psykopat. Han kanske har gjort slut med henne och hon vägrar acceptera det? Måste hämnas på något sätt?

Hoppas hon får fängelse!

TRÅKIGT FOLK SPRIDER FALSKA SAKER OM TESSAN DENNA UNDERBARA MÄNNISKA
Terese lämnade och gjorde slut med Joel för han var kontroll frik och Våldsam
Jimmy och Terese är gifta. Dom som känner Terese väl Dom vänner står kvar vid Terese sida alltid i vått som Torrt SANVÄNSKAP KALLAS DET För dom vet att Terese. Aldrig gör något olagligt.
Ja finns många idioter
Dom kommer 14 februari
Terese är oskyldig

om Terese blir dömd för detta som hon Inte har gjort är de för jävligt

Malin eller Joel kan ha gjort detta för att jävlas med Terese men det kan vara vem som helst så anklagar ingen men polisen sa ju att dom inte hade utrett Joel och kollat honom alls. Så hur kan dom då veta han är oskyldig som dom på står då dom aldrig gjort utredning på Joel
Malin är ju kriminell så hon kan man ju tänka sig göra sådana saker för hon ha alltid jävlas med folk hon och hennes familj har jävlas med Terese och Terese mamma ha Malin morfar alltid jävlas med för hela rohlen är kända för kriminalitet och kända för att Hålla på att jävlas men kan liksom va vem som helst

kontakten med barnen är kanon hon kommer få oftare umgänge ha jag hört de är hon värd. Hon är värd att få hem sina barn för där dom hör hemma är hos Terese

Ja varför vill folk jävlas med TERESE. VARFÖR. SKRIVER FOLK MASSA FALSKA LÖGNER OCH SKIT SNACK OM TERESE FÖR DOM VET INGENTING OM TERESE !!!!DOM SPRIDER BARA FALSKA RYKTEN OM FINA PERSONEN TERESE VARFÖR FOLK JÄVLAS NÅN VERKAR JU TYCKA DE ÄR ROLIGT ATT FÖRSÖKA JÄVLAS OCH SÄTTA DIT MÄNNISKOR FÖR SAKER DOM INTE GÖR
2018-02-07, 15:20
Medlem
Jag har hängt med dåligt tror jag, men vem är Malin? Vad har hon för roll i detta högklassiga drama? Finns hon, eller är hon en hackerbot?

Arlighet; Gissa tre gånger varför polisen inte utredde Joel alls.. Har du något ordentligt skyddsnät? Det kommer bli rätt jobbigt när det väl kommer fram vilken psykotisk mytoman som du sitter bla här och försvarar. Vore jag i din sits skulle jag bunkra upp med ett rejält lager sobril och sparat numret till akutpsyk som snabbnummer. Jag tycker ärligt talat synd om dig. Det är fruktansvärt jobbigt att upptäcka att någon man litat på har blåljugit för en. Känslan av svek är hemsk. Vad är det egentligen som du vet, som inte polis, åklagare och advokat har lyckats få fram? Du borde kanske ha vittnat till hennes förmån.. Kommer du göra det om den fällande domen blir överklagad, eller har du redan avslöjat din inside info? Man tycker ju att tingsrätten borde apcentera att du har sanningen att berätta. Detta kanske är ett justitiemord om du undanhållit något avgörande..
2018-02-07, 15:21
Medlem
MamaRoachs avatar
På vilket sätt var Joel ett kontroll frik? Svartsjuk?
2018-02-07, 15:25
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamaRoach
På vilket sätt var Joel ett kontroll frik? Svartsjuk?

Det är ju bara skitsnack från Arlighet123! En kort tid innan Terese och Joel gick skilda vägar så skrev Terese på sin blogg hur fantastiskt dom hade det tillsammans! Men förklaringen från Arlighet123 på det inlägget är väl att bloggen varit hackad!
2018-02-07, 15:29
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
TRÅKIGT FOLK SPRIDER FALSKA SAKER OM TESSAN DENNA UNDERBARA MÄNNISKA
Terese lämnade och gjorde slut med Joel för han var kontroll frik och Våldsam
Jimmy och Terese är gifta. Dom som känner Terese väl Dom vänner står kvar vid Terese sida alltid i vått som Torrt SANVÄNSKAP KALLAS DET För dom vet att Terese. Aldrig gör något olagligt.
Ja finns många idioter
Dom kommer 14 februari
Terese är oskyldig

om Terese blir dömd för detta som hon Inte har gjort är de för jävligt

Malin eller Joel kan ha gjort detta för att jävlas med Terese men det kan vara vem som helst så anklagar ingen men polisen sa ju att dom inte hade utrett Joel och kollat honom alls. Så hur kan dom då veta han är oskyldig som dom på står då dom aldrig gjort utredning på Joel
Malin är ju kriminell så hon kan man ju tänka sig göra sådana saker för hon ha alltid jävlas med folk hon och hennes familj har jävlas med Terese och Terese mamma ha Malin morfar alltid jävlas med för hela rohlen är kända för kriminalitet och kända för att Hålla på att jävlas men kan liksom va vem som helst

kontakten med barnen är kanon hon kommer få oftare umgänge ha jag hört de är hon värd. Hon är värd att få hem sina barn för där dom hör hemma är hos Terese

Ja varför vill folk jävlas med TERESE. VARFÖR. SKRIVER FOLK MASSA FALSKA LÖGNER OCH SKIT SNACK OM TERESE FÖR DOM VET INGENTING OM TERESE !!!!DOM SPRIDER BARA FALSKA RYKTEN OM FINA PERSONEN TERESE VARFÖR FOLK JÄVLAS NÅN VERKAR JU TYCKA DE ÄR ROLIGT ATT FÖRSÖKA JÄVLAS OCH SÄTTA DIT MÄNNISKOR FÖR SAKER DOM INTE GÖR

Du har upprepade gånger glidit undan mina frågor och istället tjatar du om hur oskyldig Terese är. Nu punktar jag upp några frågor och förväntar mig att du försöker svara på dem. TÄNK igenom svaren innan du skriver dem

1. Hennes man får inte ha sina barn hemma. Det finns det ju goda skäl till. Är då Terese och Jimmys hem lämpligt för Tereses barn?

2. De normalbegåvade barnen behöver tillräcklig stimulans för att utvecklas intellektuellt. Kan Terese verkligen ge dem det?

3. V med sina speciella behov har utvecklats mycket snabbare och bättre sedan han bytt familj, vad tänker du kring det?

4. År 2016 så skriver Terese i sin blogg att hon och Joel har det så bra ihop och att deras förhållande varit i 8 år. Kort efter detta gör Terese slut och kastar sig in i ett förhållande med Jimmy, en man som för övrigt faktiskt HAR en misshandelsdom med i bagaget, vilket Joel INTE har. Joel har aldrig ens åtalats för den påstådda misshandeln eller våldtäkten trots att du påstår att det finns dokumenterade bevis. Hur tänker du att vi någonsin ska tro på det du säger, när såna allvarliga anklagelser inte ens gått till åtal? Hade bevisen varit tillförlitliga så hade Joel utretts för dessa anklagelser.

5. Hur tänker du kring att anklagelserna mot Joel om att han misshandlar och våldtar började dyka upp EFTER att han enligt Terese "har gett bort barnen"?
2018-02-07, 15:31
Medlem
Anledningen till att polisen inte utrett Joel eller Malin, beror på att alla spår ledde rakt till Tereses dator och telefon! Polisen är inte så dumma att de lägger tid på att utreda om kungen och fans moster är skyldiga i olika brott om tekniska spår leder till en viss person. Att Joel regelbundet skulle smugit in till Tessan och använt hennes telefon är osannolikt. Så osannolikt att det med all säkerhet inte har hänt.

Tereses vänner och ovänner är dessutom för osmarta för att utföra avancerad hackning. Att skylla på hackare är det bara Terese och pedofiler som gör. Allt för att slippa straff.
2018-02-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Du har upprepade gånger glidit undan mina frågor och istället tjatar du om hur oskyldig Terese är. Nu punktar jag upp några frågor och förväntar mig att du försöker svara på dem. TÄNK igenom svaren innan du skriver dem

1. Hennes man får inte ha sina barn hemma. Det finns det ju goda skäl till. Är då Terese och Jimmys hem lämpligt för Tereses barn?

2. De normalbegåvade barnen behöver tillräcklig stimulans för att utvecklas intellektuellt. Kan Terese verkligen ge dem det?

3. V med sina speciella behov har utvecklats mycket snabbare och bättre sedan han bytt familj, vad tänker du kring det?

4. År 2016 så skriver Terese i sin blogg att hon och Joel har det så bra ihop och att deras förhållande varit i 8 år. Kort efter detta gör Terese slut och kastar sig in i ett förhållande med Jimmy, en man som för övrigt faktiskt HAR en misshandelsdom med i bagaget, vilket Joel INTE har. Joel har aldrig ens åtalats för den påstådda misshandeln eller våldtäkten trots att du påstår att det finns dokumenterade bevis. Hur tänker du att vi någonsin ska tro på det du säger, när såna allvarliga anklagelser inte ens gått till åtal? Hade bevisen varit tillförlitliga så hade Joel utretts för dessa anklagelser.

5. Hur tänker du kring att anklagelserna mot Joel om att han misshandlar och våldtar började dyka upp EFTER att han enligt Terese "har gett bort barnen"?

Du får helt enkelt apcentera att Teres är en snäll och fin människa som aldrig skulle göra något olagligt. Hur mycket mer bevis kan du behöva?
2018-02-07, 15:49
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowlow
Du får helt enkelt apcentera att Teres är en snäll och fin människa som aldrig skulle göra något olagligt. Hur mycket mer bevis kan du behöva?

Uppenbarligen mer bevis än vår kära vän till T kan ge
2018-02-07, 18:25
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vault-Boy
Om inte annat så hamnar inte T i bättre dager av inläggen.
Håller helt med.
Det blir liksom bara värre och värre ju fler inlägg som skrivs.
Mer och mer som läggs fram, längre och längre inlägg och som till slut kommer bita tillbaka i svansen.
Dock är det otroligt underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in