Citat:
Ursprungligen postat av
Arlighet123
terese ha inget gjort vet jag till 1000 procent
Är Nån som vill sätta dit Terese för saker hon inte gör jag försvarar min vän för jag vet att sanningen. Är att hon är oskyldig. Terese ljuger inte hon talar sanning och är ärlig person som vill alla väl
lägg av. Skylla på t
Nej Terese vill inte alla väl... Du vet, precis som alla andra vet, att Terese inte vill Joel väl och att hon tycker riktigt illa om vissa handläggare på soc.
Sedan verkar hon inte vilja sina egna barn väl eftersom att hon inte fattar att det inte räcker med en mammas kärlek för att barn ska må bra. Barnen behöver mycket mer än vad hon kan ge dem. Terese HAR en utvecklingsstörning men åtminstone två av barnen verkar vara normalbegåvade. Hur ska Terese kunna ge dem allt det de behöver för sin intellektuella utveckling, när barnen har högre mental kapacitet än hon har och kommer att växa ifrån sin mamma intellektuellt?
Barnen verkar ha fantastiska familjehem! Jag vet att den äldre pojken V utvecklats massor sedan han fick flytta till familj. Jag tvivlar mycket på att han kunnat det lika bra hos Terese.
Joel har INTE gett bort barnen. Han har förstått att för att barnen ska få det bästa liv de kan få så behöver de stabilare hem än vad han eller Terese kan ge dem. Varför kan inte Terese förstå att barnen INTE ska bo hos henne på heltid? Umgänge ska de naturligtvis ha, men INTE bo där.