2018-02-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Ja och redan när hon och J var tillsammans så var det folk som spred osanningar om henne.
Det är värst vad alla är avundsjuka och vill förstöra för just Terese....
"
I december 2016 då ha jag o joel varit tillsammans 8 år Vi är starka Vi ha gått igenom många stormar positiva o negativa . Vi sammar betar
Många är så svartsjuka på att vi hade så bra så dom måste sprida falska saker.. men de visar bara att dom är avensjuka ."

Jo jag tänker samma, alltid utsatt lixom. Hon är bara snäll och vill alla väl gör aldrig ngt dumt mot någon eller nått. Framhäver sig själv som en "ängel" nu sist på Fejjan. Undra varför hon hela tiden blir hackad och baktalad?? Fast det kanske är en del av hennes diagnos vilket hon inte kan rå för ....
2018-02-05, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Två av barnen, pojkarna, är för tidigt födda och det är lite svårt att veta hur det påverkar dem annat än att de har en tuffare start i livet och får kämpa för att komma ikapp sina jämnåriga. Flickorna verkar helt normala.

Pojken född 2012 föddes för tidigt och fick vad jag hört två allvarliga hjärnblödningar, en när han fortfarande låg i magen och en när han var nyfödd. Jag vet att J och T fick vara rätt länge på sjukhuset med honom. Han har en utvecklingsstörning till följd av detta. Vet ingenting angående andra pojken.
2018-02-05, 20:17
Bannlyst
Ta reda på fakta innan ni säger något
Terese mamma har aldrig haft en stroke
De ända jag vet om mamman. Är att hon har dyskelsi men kanske ha något handikapp eller inte
Pojken. 2012 hade inte. Två hjärnblödningar. Pojken har ett handikapp
Terese är mer normalbegåvad som vanlig människa. Och 2 procent lätt utvecklingsstörning som dom besluta då hon var barn men skulle hon göra en utredning nu så Är hon normal
Även handikappade är normala men. Terese är en person utan handikapp om han skulle göra en utredning på de
Tyvärr så har folk jävlas med henne sedan. Hon började klass 7
Ja som hon sa. På rättegången. Sa hon om ni lyssnade att hon tror de är Joel Men kan vara vem som helst menkan vara Malin för att hon ha jäklas hotas och varit dum med Terese. Länge
Ja tyvärr så ljög vittne om några saker. I rättssalen
2018-02-05, 20:22
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
De ända jag vet om mamman. Är att hon har dyskelsi men kanske ha något handikapp eller inte
Terese är mer normalbegåvad som vanlig människa. Och 2 procent lätt utvecklingsstörning som dom besluta då hon var barn men skulle hon göra en utredning nu så Är hon normal
Även handikappade är normala men. Terese är en person utan handikapp om han skulle göra en utredning på de
Ja som hon sa. På rättegången. Sa hon om ni lyssnade att hon tror de är Joel Men kan vara vem som helst menkan vara Malin för att hon ha jäklas hotas och varit dum med Terese. Länge
Har en fråga. Varför vill alla Terese så illa? Känns som alla jävlas med henne? Handlar det om avundsjuka? Vad är folket i så fall avundsjuka på hos henne?
2018-02-05, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Har en fråga. Varför vill alla Terese så illa? Känns som alla jävlas med henne? Handlar det om avundsjuka? Vad är folket i så fall avundsjuka på hos henne?

Hej jag vet inte varför. Terese blir utsatt för allt folk verka vilja jävlas med fina omtänksamma underbara snälla kvinnan Terese
2018-02-05, 20:45
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Hej jag vet inte varför. Terese blir utsatt för allt folk verka vilja jävlas med fina omtänksamma underbara snälla kvinnan Terese

Välkommen tillbaka förresten, glömde säga det sist!
Är lite fundersam över det där att hon inte har någon aning. Man får inga fiender bara sådär! Någonting måste ha hänt med någon.
2018-02-05, 20:54
Medlem
Då har nog Ts mamma ljugit för mig för det är hon som berättade att hon hade haft en stroke...
2018-02-05, 20:58
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:

Terese har SJÄLV skrivit att hon har ett lättare handikapp.
Länkar till hennes blogg.

Inlägget är gjort 8sep 2016
http://trebarnmamma.blogg.se/2016/september/
2018-02-05, 21:04
Medlem
Citat:

Okej men om T själv har sagt det där om pojken? Jag har nämligen varit bekant med både T och JA under tiden dom fick sina två första barn
2018-02-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrosabanan
Okej men om T själv har sagt det där om pojken? Jag har nämligen varit bekant med både T och JA under tiden dom fick sina två första barn

Verkar ju tyvärr vara så med både TL och hennes man JK att ingen av dom gör ngt fel eller har nånsin gjort det ! Bara man blånekar och skyller på att alla andra är dumma som när man var 5år så får man den respekt man förtjänar? Språkröret dom har här inne är ju sjukt insatt i ALLT som rör detta!!
Allt har ju två sidor men JA har inte nån här som kan försvara och föra hans talan!
Stackars han och stackars barn säger jag bara!!
2018-02-05, 21:35
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Då har nog Ts mamma ljugit för mig för det är hon som berättade att hon hade haft en stroke...

Hon har väl ingen anledning att ljuga om det så det stämmer säkert.
Tyvärr så verkar hon lättmanipulerad och naiv som tror blint på Terese
2018-02-05, 21:57
Bannlyst
tråkigt folk ska hålla på snacka om Terese som är oskyldig
Nej s ha inte haft strocke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här