2018-02-05, 14:18
Medlem
Träffade J.A i helgen och han verkade då må bra och var jätte trevlig. Så känns som rätt om detta kan få ett slut och han får fortsätta må bra och lägga allt detta bakom sig.
2018-02-05, 14:27
Medlem
Hittade en blogg som tyvärr inte är uppdaterad men man ser ju att hon anser att allt som händer är andras fel !

http://trebarnmamma.blogg.se/2016/september/
2018-02-05, 14:46
Medlem
Redisas avatar
Och i december 2016 flyttar T till JK... Sista uppdatering är från hösten 2016
2018-02-05, 15:03
Bannlyst
Terese hon var Med på rättegången
De är ju skit samma hur ofta hon går på toaletten. Hon går varje 5 minut halv timme. Ibland.
På rättegången hade. Inte ens polisen några bevis. Att gå på och bra av Terese. Advokat att gå på med många frågor mot Joel och åklagaren och polisen erkände ju att. Hon inte öns ha utrett Joel så hur kan dom då säga han är oskyldig då dom inte utrett honom eller kollat hans mobil datorer mm

Terese sa ju bara sanningen i rättegången

Sen att vittnen ljög i rättssalen. Det är ju dåligt av dom Jag har prata med Terese mamma ochHon sa att Terese har inte skickat något sms till Li...... Som Li påstår. I rättssalen. Stämde inte de kan Li få straff för man säger ju en ed innan

Dom 14 feb då Terese blir friad. Eller dömd till något hon inte gjort
2018-02-05, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
haha alltså fattar inte idioten att hon är avslöjad. det nya Joel kontot hon skapat kommer ju antagligen resultera i en ny rättegång
Terese är oskyldig som hon sakt heltiden

De är ju klart inte Joel visar sina dåliga sidor på innebandy. Cup och han försöker ju hitta rätt tillfälle de falska jäveln
2018-02-05, 15:19
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
De är ju skit samma hur ofta hon går på toaletten. Hon går varje 5 minut halv timme. Ibland.
På rättegången hade. Inte ens polisen några bevis. Att gå på och bra av Terese. Advokat att gå på med många frågor mot Joel och åklagaren och polisen erkände ju att. Hon inte öns ha utrett Joel så hur kan dom då säga han är oskyldig då dom inte utrett honom eller kollat hans mobil datorer mm

Sen att vittnen ljög i rättssalen. Det är ju dåligt av dom Jag har prata med Terese mamma ochHon sa att Terese har inte skickat något sms till Li...... Som Li påstår. I rättssalen. Stämde inte de kan Li få straff för man säger ju en ed innan

Vittnen ljög i rättsalen....
WOW You´re back!!
2018-02-05, 15:20
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Hittade en blogg som tyvärr inte är uppdaterad men man ser ju att hon anser att allt som händer är andras fel !

Ja och redan när hon och J var tillsammans så var det folk som spred osanningar om henne.
Det är värst vad alla är avundsjuka och vill förstöra för just Terese....
"
I december 2016 då ha jag o joel varit tillsammans 8 år Vi är starka Vi ha gått igenom många stormar positiva o negativa . Vi sammar betar
Många är så svartsjuka på att vi hade så bra så dom måste sprida falska saker.. men de visar bara att dom är avensjuka ."
2018-02-05, 15:21
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:

Välkommen tillbaka Arligheten123 🙏
Vi har så många funderingar på hur Therese kände det och hur hon mår nu osv. Försök gärna skriva lite sammanhängande också för det är ofta väldigt svårt att tyda det du skriver då det blir punkter mitt i meningar, stora bokstäver här å där. Bara ett tips så det blir lättare för oss att förstå 😃
2018-02-05, 15:24
Medlem
SmygarBerits avatar
Fast som jag förstod det så trodde ju inte ens Therese att det var Joel som hade gjort dessa konton och skrivit elaka saker på nätet. Therese trodde ju att det var Malin Rohlen som gjort detta.
2018-02-05, 15:36
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel

Men underbart! Synd att den upphört. I denna blogg så skriver hon ju också hur fantastiskt hon och Joel har det tillsammans (innan det tog slut alltså).
2018-02-05, 15:38
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:

Var snälla. Lägg ner snacka skit falska saker om Terese

Välkommen tillbaka till tråden igen!

Kan du svara på en fråga som jag undrar över? Terese har en lättare utvecklingsstörning, har även hennes mamma S det?
2018-02-05, 16:22
Medlem
Jag är en av dem som också har fått tagit emot hot liksom min dotter men jag har inte brytt mig nämnvärt i detta och definitivt inte blivit rädd, då jag vet att T har svårigheter och mycket tidigt förstod att det var T som skickade ut hot till höger och vänster. Skriften är som sagt var väldigt iögonfallande! Självklart så tycker jag att det är väldigt väldigt fult gjort att göra ned Joel på det sätt hon har gjort och jag hoppas att det blir ett kännbart straff, så att detta förhoppningsvis upphör ( Om nu T har förmågan att förstå allvaret i det hela vill säga ) Nej! Hennes mamma fick en stroke för flera år sedan vilket förklarar hennes problematik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in