Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-05, 08:42
Medlem
QueerSchilvias avatar
Förstår inte riktigt Anna Books inhopp i Melodifestivalen, men att synas ger ju cash. Och hon måste väl skrapa ihop stålar till den förståndshandikappade sonens våldtäktsdom.
Citera
2018-02-05, 08:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Att döma av den här tråden så är hon ju en Akändis upphöjt i 2
Så länge hon ges uppmärksamhet i alla mer eller mindre seriösa sammanhang så vet ju alla vem hon är, och vad jag förstår så är det väl detta kändisskapet handlar om. PIcko Troberg sa en gång, skit i vad dom skriver, bara dom skriver om dig.
Picko Troberg kunde köra bil, det kan inte Anna Book, Anna Book kan ingenting.
Citera
2018-02-05, 12:09
Medlem
Tunnan kör en live nu inget särskilt intressant precis som vanligt med andra ord. Men vad är det med hennes tänder nedre tandraden är svart mellan tänderna, det ser inte klokt ut set skitigt ut så skulle inte jag vilja gå runt och visa mig i synnerhet när hon så stolt har lanserat dessa sockerbitar som ska vitare än vitast.
Citera
2018-02-05, 12:15
Medlem
Hon och Johannes Brost kom ju inte riktigt överens men tror ni att hon ändå kommer bara på hans begravning bara för att synas och visa sig för andra?
Citera
2018-02-05, 12:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Förstår inte riktigt Anna Books inhopp i Melodifestivalen, men att synas ger ju cash. Och hon måste väl skrapa ihop stålar till den förståndshandikappade sonens våldtäktsdom.

Var väl det inhoppet svt kunde srbjuda gick med på efter alla utbrott sen hon blev diskad och då hon senare då de "brutit" sitt löfte https://www.aftonbladet.se/nojesblad...cle24023126.ab. För att täppa till käften på henne var detta nog de bästa de kunde göra
Citera
2018-02-05, 13:46
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Hon och Johannes Brost kom ju inte riktigt överens men tror ni att hon ändå kommer bara på hans begravning bara för att synas och visa sig för andra?

Nej hon och Vanessa är sjuka idag och ligger under filtar och tittar på tv. Enligt instagram.
Citera
2018-02-05, 13:50
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Picko Troberg kunde köra bil, det kan inte Anna Book, Anna Book kan ingenting.
Nu var de ju inte det som var andemeningen!! Du fattar väl att jag menar: Anna B är känd för att vara känd, och mycket av det beror på alla inlägg här, och det var just detta som var meningen med Pickos sitat. Jag vet väl för helvete att han var en duktig driver " har själv tävlat mot honom" och även en driven affärsman.
Jag har inget till övers för folk som tar till lipen för minsta motgång, ryggen hänger liksom i ett snöre på sådana.
Och tycka synd om sig själv är fan det värsta jag vet då folk gör som i hennes fall.
Citera
2018-02-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia

Samt kronofogdeutmätningen som är på G
Citera
2018-02-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari

Är det klarlagt att hon ska närvara på hans begravning? Fyfan snälla nån måste skicka våldtäktsdomen till brosts anhöriga.
Citera
2018-02-05, 14:07
Medlem
Dennos avatar
Tycker det är sorgligt att se hur hennes följare bara sviker. Hon var väl uppe närmare 70k följare när hon krossade i biggest looser och vad har hon nu? Typ 66k eller något sådant. Men efter det har tagit slut har folk lämnat verkar det som. Kanske pga att hon ändrat inläggens stil. Under BL var hon en insperatör för många. Med sin träning och kost inte minst. Men allt sådant verkar ha försvunnit. Synd tycker jag då många verkade gilla den sortens inlägg.
Citera
2018-02-05, 15:01
Medlem
Lindalovers avatar
Som jag tidigare sagt - vi kan skippa spekulationerna om skilsmässa. Halmpyntet och Tunnan är en match made in heaven. Från dagens live

https://myfile.org/lcX05adeb2/FC4504...9BBB21506B.MOV
Citera
2018-02-05, 15:11
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Som jag tidigare sagt - vi kan skippa spekulationerna om skilsmässa. Halmpyntet och Tunnan är en match made in heaven. Från dagens live

https://myfile.org/lcX05adeb2/FC4504...9BBB21506B.MOV
Jag förstår att hon, efter att det inte fanns så stor fördel i uppmärksamheten som spekulationerna skapade längre, vill dementera rykten om skilsmässa. Men det känns som att hon försöker lite väl mycket....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in